Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 oktober 2004, 17:02   #16
Nerakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 80
Ik zal er, als ik last minute er weer nie van-tussen-uit-muis, bij zijn. Ik heb er met mijn vriend over gepraat en hij wilt dat ik dan alleen ga. Hij voelt dat ik het nodig heb van eens vrijuit te kunnen praten en gunt het me dan. T'is ne schat.

xXx Nerakje xXx
__________________
De genezing nabij
Nerakje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2004, 09:20   #17
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Oke tinneke

Hoor eens bij de via via en als het niet kan, dan komen jullie maar naar mij.

Let me know!
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2004, 13:25   #18
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
viavia

hallo allemaal

ik heb net met viavia gebeld en het kan op de 31e, ik heb nu een reservatie gedaan (om 14h) maar het is geen probleem om die te cancellen moesten jullie toch liever ergens anders afspreken... het is een apart zaaltje en het enige wat ze vragen is dat iedereen iets drinkt. we zouden wel moeten proberen om 10 personen bijeen te krijgen maar als dat niet lukt, geen probleem... het is ook wel wat ongezellig denk ik om in een zaal te zitten met 4 man, haha!

kan iedereen die wil komen dat nog is melden en er ineens bijzetten of ze viavia en het uur enzo zien zitten, dan kan ik er een beetje zicht op krijgen... en eventueel viavia contacteren voor aanpassingen.

groetjes
10

voor nerakje: hopelijk ben je erbij want het zou voor iedereen en zeker voor jezelf jammer zijn moest je de kracht niet vinden om te komen, we zijn allemaal hetzelfde en het kan enkel positieve dingen teweeg brengen als we is samen kunnen praten (denk ik), hopelijk tot dan
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2004, 14:16   #19
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Dag Tinneke

Als ik erover nadenk zou ik toch het liefst bij mij thuis een bijeenkomst houden. Ik praat namelijk niet graag als er zo'n garçon naast me staat om drinken op te nemen en van die ijzige stiltes als er iemand komt opnemen, zie ik ook niet zitten..

Wat denken de anderen ervan? Ik zit er uiteindelijk niets mee in om het thuis te doen, loop even naar de aldi voor wat flessen en een snackje en er is geen beperking om iets te zeggen.

Ik vind in een café afspreken ok maar dan liever als ik met twee of drie ben en als je dus niet zo luid moet praten zodat iedereen je kan horen (want wij zijn 'tetterwijven', geloof me best)...

Groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2004, 19:53   #20
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Dank T. voor je moeite!
Kim, Als we in een zaaltje apart zitten, hoeven we ons sowieso niets van anderen aan te trekken. En ik denk dat we zonder problemen met de bediening kunnen afspreken dat we onze drank zelf komen halen, niet? Ik begrijp wel wat je bedoelt: je bent dan juist over iets bezig en na zo'n bestelling ben je de draad kwijt, of voel je je ongemakkelijk... Ik heb de indruk dat jij liever praat in je eigen vertrouwde omgeving, K., waar je zelf de controle hebt; ook dat kan ik me voorstellen. Maar besef dat dat voor ons, de anderen, niet geldt en we hoe dan ook even moeten wennen aan de omgeving, aan elkaar, de situatie... Enfin voor mij maakt het uiteindelijk niet uit hoor, waar we afspreken, als het maar een beetje rustig is.
Net als Nerakje moet ik wel de mogelijkheid inlassen dat ik misschien last-minute afzeg; niet omdat ik niet wil of niet durf (vorige keer vond ik een goeie ervaring!) maar wel omdat ik deze maand bezig ben met verhuizen, en dat weekend juist cruciaal is omdat de huur 1 november officieel ingaat. Maar het is een lang weekend, en dus ga ik er alles aan doen om het zo te plannen dat ik die namiddag vrij hou voor TTM.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2004, 09:08   #21
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Mijn 'eigen' omgeving heeft daar eigenlijk niets mee te maken want ik vind het even leuk, zelfs nog leuker, om naar iemand thuis te gaan. Ben al twee keer bij Monique en één keer bij Bolleke geweest. Daar heeft het niets mee te maken. Het heeft voor mij meer te maken met gezelligheid en vrijuit praten en je-zelf kunnen zijn en volgens mij gaat dat beter bij iemand thuis dan in een zaal van een café. Maar ja, ieder zijn mening he en ik volg wel want afspreken wil ik sowieso.
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2004, 12:22   #22
eline
Disasterpiece
 
eline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2003
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 89
Mij maakt het niet uit waar het gehouden word, zou bij mij thuis ook terbeschikking willen stellen maar mijn ouders zijn altijd thuis dus dat is ook niet zo aangenaam, en de mensen buitenshotten vind ik een beetje onbeleefd
Bij Kim thuis vorige keer was heel gezellig. Maar ik sta ook nog altijd open voor aan zee of ergens anders.

Eline
eline is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2004, 16:38   #23
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
mij maakt het ook niet uit, moet het echter wel weten voor viavia eventueel terug af te zeggen... als het voor niemand echt iets uitmaakt en kim wil graag thuis afspreken, dan spreken we gewoon thuis af... voor mij geen probleem, maar we moeten natuurlijk wel tot iets komen hé...
nu blijkt dat mijn ouders weg zijn, kan het misschien ook wel bij mij, in merksem.

groetjes
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2004, 20:35   #24
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Voor mij is het eigenlijk om het even. Maar omdat Viavia nu reeds vastgelegd is zou ik toch opteren voor deze neutrale plaats. Als het ginder meevalt kunnen we regelmatiger samenkomen en dan hoeft niemand zijn huis ter beschikking te stellen. Ik denk een beetje aan de toekomst...
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2004, 20:48   #25
Nerakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 80
Hey hey,

FF reactie. Ik ga wel komen ze. Ik heb nie te willen, maar te moeten. Ghihi. Nie da ik nie wil komen hoor, maar het is de eerste keer voor mij é.
Ik vind het misschien toch beter om het bij iemand thuis te houden. Dat is gezelliger en minder openlijk. Ik kan al moeilijk met andere mensen omgaan omdat ik mezelf nie 'goed' vind en ik denk dat ik opener ga zijn in een minder openbare plaats.
Heb wel een vraagje. Ik ben dat weekend alleen thuis want mijn ouders zijn op weekend en heb er geen benul van hoe ik daar in godsnaam ga moeten raken.
Is er een goede busverbinding of iemand die van deze kanten (Kruibeke) komt en het ziet zitten me op te pikken????
O ja, even laten weten ook dat het nu al twee dagen goed met me gaat. Heb een goed gesprek gehad met een schat van een vriendin, zij weet 'het'. Ze heeft me helemaal opgemonterd. Niet dat ik niet trek, maar veeel minder dan de laatste tijd. Heb ff mijn zelfvertrouwen terug waardoor het nu ook beter gaat op school. Ben veel opener tegenover andere mensen. Wat een goed gesprek toch niet allemaal kan doen é.

Kusjes vanwege Karentje
__________________
De genezing nabij
Nerakje is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2004, 11:38   #26
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
hey

omdat er nu al twee mensen liever thuis afspreken kunnen we misschien beter toch bij iemand afspreken, als dat goed gaat kunnen we misschien ineens een datum afspreken om wel in viavia af te spreken... bolleke heeft gelijk dat we dat in de toekomst moeten afspreken op een neutralere plaats, maar omdat het voor enkele de eerste keer is kunnen we misschien toch ergens thuis afspreken, als we dan wat met een vast groepje zijn, kunnen we daarna, als we elkaar wat beter kennen, wel overgaan tot afspreken in viavia ofzo?

voor mij doet het er echt niet toe, ik wil gewoon dat iedereen zich ok voelt...
ik zou het alleen stilaan willen beginnen afspreken want morgen begint de dagschool voor mij (en s avonds ook nog ) en ik weet niet of ik nog veel op het net zal zijn dan.

bij mij is geen enkel probleem, in merksem vlak aan de bredabaan, mensen die met de trein ofzo komen wil ik gerust oppikken aan het station (ben wel met de bus...) en dan kunnen we samen naar de afgesproken plaats.

groetjes
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2004, 11:40   #27
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
voor karen

voor mij is het ook de eerste keer hoor...
ik weet zeker dat het ons heeeeel goed zal doen om iedereen eens in het echt te zien, en zoals je nu zelf hebt ondervonden met je vriendin... PRATEN HELPT ECHT!!!

dikke zoen
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 17:58   #28
peterkonrad
Banned user
 
Geregistreerd: 28 november 2003
Locatie: Oostende
Berichten: 31
lift voor Nerakje?????

Ik kom ook af, waar het ook moge zijn…VIA VIA…bij iemand thuis…aan ’t zeetje…is er al duidelijkheid. Indien het A’pen is kan ik Karen ( Nerakje) oppikken want voordien bezoek ik mijn moeder in Bazel. Ik moet dan wel mijn echtgenote en kinderen even afzetten in Zwijndrecht bij vrienden…geef maar gerust en seintje indien dit past…als jullie niet naar Oostende komen…
koenraad
peterkonrad is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2004, 22:53   #29
vleervlinder
HaarWeb lid
 
vleervlinder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juli 2003
Locatie: Menen
Berichten: 118
Misschien kom ik ook af... en misschien is al veel tegenwoordig.
Enkele weken geleden zag ik 'afspreken met lotgenoten' absoluut niet zitten... niet zozeer uit angst, maar gewoon omdat het me niet echt meer interesseerde. De ttm niet, de mensen niet, mijzelf gewoon ook al niet.
Nu ben ik al minder 'radicaal tegen'... misschien omdat het met m'n haar ook al beter gaat. Omdat ik er een opluchtend gesprek over heb gehad met mijn lief? Omdat ik tijdens het oprommelen een verloren geraakt haarlint heb teruggevonden en het me heel goed staat? Omdat ik sinds kort weer vanalle vlechtjes en dreadlocks in m'n haar leg en het zonde zou vinden om al dat werk uit te trekken?
I don't know, maar ik voel me goed in m'n vel en onder m'n haar, hehe.
Het voelt beter, het ziet er voor mezelf ook beter uit dus dat is al wat minder stressy.
't Is een drukke week, maar positief-druk... ben 's avonds uitgeput genoeg om direct in slaap te vallen in plaats van nog uren wakker te liggen, ben heel de dag (en 's avonds dan ook nog, al is een beetje kikker tekenen niet zo'n zware arbeid ) bezig dus heb geen tijd/energie/zin om mijn haar te verkloten. Des te beter, I guess! Die enkele dagen trekvrij zijn voor mij al een overwinning (dus degenen die het langer kunnen: respect! ...allee, niet dat dat voor de anderen niet geldt he).

Maar dus, een misschien... in andere gevallen zou het klinken alsof ik een belofte maak (ja betekent moeten komen, nee betekent niet mogen komen... van mezelf dan), of iets al vastleg, en ik kan moeilijk iets vastleggen waarvan ik het antwoord nog niet weet... Ik leef van dag tot dag, dus we zullen het dan wel merken.

Slaapwel

Vleervlinder
vleervlinder is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2004, 11:29   #30
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Amai vleervlinder, da's weer nen uitleg waarop ge u moet concentreren om alles juist te lezen en wat is kikker tekenen??

Kom maar gewoon af, ik wil u wel eens in levende lijve ontmoeten...

By the way, waar gaat het nu door? Bij tinneke, bij mij of toch in dat café?

Mind you, als het bij mij doorgaat, moet iedereen wel verkleed komen want het is halloween (31 oktober) HA HA HA HAAAAAAAAAAA

Nee nee grapje
Oilily is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zijn er hier jongens of meisjes van België tinny AA bij kinderen 14 16 mei 2005 22:43
Propecia in België Joe1982 Medicijnen/haargroeimiddelen 1 13 januari 2004 21:54
Haaruitval in België jaap AGA - Algemeen 0 16 maart 2003 23:22
Artikel (België): Vandenbroucke verhoogt terugbetaling pruiken Chris Haarwerken 14 29 oktober 2002 21:22
Eerste berichtje ... uit België karin_68 TTM - Algemeen 19 6 maart 2002 23:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.