Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 4,50 gemiddeld. Weergave
Oud 1 februari 2006, 09:18   #1
erna
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 147
Thumbs up een nieuwe start!

Hallo allemaal,

een nieuwe maand is aangebroken en nieuwe kansen kunnen zich weer voordoen! Hebben jullie al een treinticket gekocht?

Ik hoop dat iedereen ook deze maand elkaar helpt en elkaar steunt. Ondanks dat het ff moeilijk is geweest, heb ik wel enorm veel steun aan iedereens woorden gehad! Super bedankt!

Succes allemaal! grt erna

PS Ik hou het nu ff kort (ben aan het werk), maar zal vanavond meer schrijven!
erna is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 10:45   #2
Limburgse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2005
Locatie: zuid limburg
Berichten: 228
Ik heb de eerste trein gemist, maar nu spring ik erin!

Even een vraagje; Ik heb een tijd terug in een thread gelezen over een middeltje om op je haren te smeren waardoor dun haar minder opvalt. Ik kan die thread alleen niet terugvinden.... Weet iemand welk middel ik bedoel en hoe het heet?
Ook andere tips, middeltjes enz. zijn welkom.

Groetjes de Limburgse
Limburgse is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 11:11   #3
fashiongirl
My hair is important 2 me
 
fashiongirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2005
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 208
Ja, dat klopt dat heb ik ook gelezen. Dat middeltje heet Full more dit is de topic/tread: tip: Fullmore
suc6 groetjes Lo
__________________
what you see
never is what you get

omdat ik niet kwetsbaar wil zijn voor iedereen
fashiongirl is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 12:27   #4
Kristel
Kristel
 
Kristel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 270
Nieuwe maand, nieuwe start ... ik doe ook mee.

Gisteren helaas getrokken, maar daar hebben we het niet meer over.
Vandaag de teller op 0 en hopen en m'n best doen maar.

Ik zit dus op de trein en hopelijk gaat die naar de zee, want das altijd leuk om daar eens lekker uit te waaien.
Kristel is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 12:49   #5
Limburgse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2005
Locatie: zuid limburg
Berichten: 228
Fullmore, ja, dat was de naam die ik zocht. Dankjewel. Ik ga vanmiddag naar een kapper die dit middel verkoopt (gezocht en gevonden op internet). Tenminste, als ik durf....

Groetjes de Limburgse
Limburgse is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 13:16   #6
erna
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 147
ff snel op reageren! gewoon kopen dat spul hoor! ik gebruik het ook al een hele tijd en ik ben der enorm blij mee! ik durf nu tenminste mijn haar los te dragen (zodat je bij een windvlaagje niet mjin kale plekken ziet)! nadeel is alleen wel dat je een beetje vieze handen krijgt als je aan je haar zit, maar daarentegen is dat ook een voordeel, aangezien je dan van je haar afblijft! kopen dus! Succes!
erna is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 14:22   #7
Limburgse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2005
Locatie: zuid limburg
Berichten: 228
Puf, daar ben ik weer! derde keer vandaag!

Ik heb alle moed bij elkaar geraapt en ben naar die kapper gegaan. Ik ben al jaaaaaaren niet meer bij een kapper geweest, dus kwam daar met knikkende knietjes binnen. Een jongeman hielp mij heel vriendelijk en toen hij in de gaten had dat het om mijzelf ging vroeg hij of ik daarachter (waar geen klanten me konden zien) wilde gaan zitten. Hij ging dat spul bij mij uitproberen. zweet zweet...
Hij kwam met Toppik, een poeder. Eerst had hij een te lichte kleur, dus weer overnieuw. Ik begon spontaan te huilen. Zei eerlijk dat ik al in geen jaren bij een kapper was geweest. Hij vroeg wat ik had, gelukkig was TTM bij hem bekend. Hoefde dus geen uitleg meer te geven tussen mijn tranen door. Wonderbaarlijk hoe ik mijn hoofdhuid donker zag worden. Alsof het gevuld was met haren.
Ik heb hem geloof ik 10 keer bedankt! Als ik ooit mijn haren moet laten knippen ga ik bij hem! Hij verzekerde me ook dat Toppik niet bij een regenbuitje langs mijn hoofd af glijdt. Maar wel goed vastspuiten met haarlak. (daar zit mijn haar toch altijd al stijf mee.)
Wat een emotionele rare dag. Eerst trek ik veel teveel haren uit, zie het niet meer zitten en door dit spul heb ik weer voor 100 % strijdkracht om TTM telijf te gaan!

Groetjes de Limburgse
Limburgse is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 14:30   #8
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Proficiat, je hebt een fantastische stap gezet!
Effe bij stilstaan nu... je hebt een luisterend oor gekregen van iemand die wist wat het was, je bent op een bijzondere betrokken manier geholpen geweest, je hebt je emoties laten zien èn je hebt nu een mooie kopje haar!
Je dag kan niet meer stuk! Volhouden nu!
Ik weet niet hoe lang die fullmore blijft zitten. Maar ik hoop dat je op tijd aan de bel trekt, dus hulp zoekt en vraagt aan vrienden en/of bij lotgenoten vóór het effect van de fullmore is uitgewerkt, want dàt wordt een gevaarlijk moment.
Je bent verwittigd maar nu effe genieten... heeeeeeel lang genieten
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 14:35   #9
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Amai echt sjiek gedaan! Ik weet dat ik ooit huilend ben buitengelopen uit een pruikenwinkel waar ze me (toen het nog heel slecht ging) een pruik wilden laten opzetten. Ik vroeg om wat privacy en die man zei botweg: 'Wij zijn dat hier gewoon.' Ik ben toen het afgebold.... Als jij (of iemand anders) naar de bijeenkomst komt, kun je dan eens zo'n bus meenemen? Ik wil wel eens zien waarover dit nu gaat.

Groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 16:49   #10
*katje*
Katje
 
*katje*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2006
Locatie: Strombeek-Bever/Heverlee (België)
Berichten: 34
Hoi iedereen,

Ik ga ook proberen om een ticketje voor de juiste trein te bemachtigen... Het zal de eerste dagen van februari vrees ik nog niet zo goed gaan door die examens. Gisteren had ik een examen en wat ik heb toen toch enorm veel haar uitgetrokken Echt hatelijk... Het examen was toch nog wel wat gegaan (en ik hoop dus dat ik eindelijk eens een voldoende ga gehaald hebben voor dat vak!) maar toch was het een moeilijk examen hoor! Ik heb er zelfs 6u gezeten Nu vrijdag heb ik mijn laatste, dus vandaag en morgen ga ik nog eens proberen om er volledig tegenaan te gaan, maar met liefst zo min mogelijke haartrekneigingen... Daarna heb ik een weekje vakantie en dan zal ik zeker proberen om ook zoals sommigen van jullie trekvrije dagen te bekomen! Ik ga er gewoon voor gaan!

Groetjes en veel moed voor iedereen!

Katje
-xxx-
*katje* is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 18:55   #11
fashiongirl
My hair is important 2 me
 
fashiongirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2005
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 208
Thumbs up

Ik ga ook weer mee op de trein!! Dit keer heb ik een xtra kaartje gekocht voor mijn wenkbrauwen. Want mijn linker heeft toch weer kale plekjes , jammer...maar, niet te lang treuren, maar werken!!

Veel suc6 voor iedereen! En hartstikke goed Katje en Limburgse dat jullie ook mee gaan!!!
Liefs Loïs
__________________
what you see
never is what you get

omdat ik niet kwetsbaar wil zijn voor iedereen
fashiongirl is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 22:14   #12
erna
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 147
hallo allemaal,

daar ben ik toch nog ff. ik had beloofd nog wat te schrijven, maar ik ben echt ontzettend moe nu! ik heb net allemaal jullie verhalen gelezen en ben echt onder de indruk! zo tof dat velen van jullie meereizen op de goede trein en dat ook vele (katje, limburgse, kristel, madelief, merryl en oilily) anderen goed meedoen!
het zal misschien niet alle dagen goed gaan, maar als we maar blijven vechten en kracht halen uit die goede dagen! blijkbaar kunnen we het allemaal wel, maar we moeten ons goed en strek voelen en daar kunnen we elkaar wel een kleintje handje mee helpen of niet allemaal?

bij gaat het allemaal redelijk, maar niet klagen. gister heb ik weer bewezen dat ik het kan, vandaag heb ik er helaas 4 uitgehaald...maar dat is geen drama! vandaag heb ik trouwens voor het eerst geen fullmore bovenop mijn hoofd gespoten...echt super, maar toch kan ik nog wel zien dat het dun is. er groeien al vele haren, maar er zitten ook vele wittige haren tussen en daarnaast moeten er nog vele haren teruggroeien...hopelijk komen ze nog...

succes allemaal! volgende x zal ik weer wat persoonlijker zijn...

grt erna
erna is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 22:14   #13
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Goed gedaan!

Hallo Limburgse, goed van je dat je het toch gekocht hebt. 't werkt fantastisch. Ik gebruik de full-more en niet de toppic, omdat daar mijn plekken te groot en te kaal voor zijn. Je zult er vast veel plezier van hebben.
Als jij je nu best op je gemak voelde bij die kapper dan laat je je toch gewoon een keer knippen. Kan ook werken als een stapje in de goede richting.
Ondanks dat ik nu weer vrij grote kale plekken heb, probeer ik toch mijn 6 wekelijkse kapppersbezoeken aan te houden. Moeilijk...maar ook prettig.
Ik was ook jarenlang niet bij een kapper geweest, maar ik ga nu sinds een jaar of 3 echt regelmatig en ik wil proberen dat vast te houden, wat voor mij ook motiverend werkt.
Succes!

groetjes Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2006, 22:30   #14
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Héhé, ik wil nog snel effe meedelen dat ik vandaag ook op de juiste trein ben gestapt! Best moeilijk want ik heb bijna de hele dag gestudeerd en liep hier af en toe als een kip zonder kop door het huis omdat ik zo moeilijk 20 min. kan stilzitten bij een vak... waar ik het héél moeilijk mee heb... blabla bla...interesseert jullie niet zeker
Hoe dan ook, vandaag zero! Da's het belangrijkste! Morgen met dezelfde moed er tegenaan, yes yes!!!
Allemaal het juiste ticketje kopen hé morgenvroeg, denk er aan in de badkamer, op het toilet, voor de spiegel: NEEN is NEEN!!!
PS: heb voor mezelf (samen met m'n dochter) een dagje gereserveerd in een beautysalon op 28 februari (kapper inbegrepen) wil er dus op mijn paasbest uitzien
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2006, 08:58   #15
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Ikke gisteren één haar en vandaag nog niets, jeuujjjj...
Oilily is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De Nieuwe Doktors. sjef Overige behandelingen 32 23 mei 2005 22:35
Nieuwe pruik Anjo Haarproblemen bij vrouwen 5 5 november 2004 11:30
Hoe activeer ik de nieuwe WYSIWYG editor? Webmaster Hoe gebruik ik het Forum? 0 22 maart 2004 12:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.