Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 13 augustus 2019, 20:02   #1
Deman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2016
Berichten: 81
Geslacht:
Haartransplantatie in Armenië

Beste lotgenoten,

Ik kamp al jaren met haarproblemen, nog steeds geen serieuze maar toch is het voor mezelf iets om in te grijpen.

Toen ik over een haartransplantatie dacht, dacht ik gelijk aan Turkije, maar nou heb ik iets anders ontmoet.

Ik zit in Armenië op vakantie en ik weet dat de artsen hier heel goed zijn als het gaat om plastische ingrepen dus dacht ik even te googlen ‘ hairtransplant Yerevan ‘ ik kreeg gelijk resultaat, ik per direct bellen een afspraak maken en erna toe gaan.

De consultatie was heel goed, heel vlotjes, volledig gratis, geen lange wachtrijen.

Ik zei gelijk al dat ik hier puur voor wat informatie zit en dat Turkije nummer 1 is in mijn ogen, hij sprak mij tegen hij zei dat klinieken in Turkije nog steeds de wat oudere techniek gebruiken, teveel grafts gebruiken waarvan deze grafts altijd verloren gaan, hij sprak over littekens, dichtheid die niet kloppen etc.

Ik sprak dan over welke techniek zij in Yerevan gebruiken, hij noemde de FUE-robot techniek. Hij zei dat de robot de haren 100% gezond eruit haalt, letterlijk 100% niks raakt beschadigd terwijl je met de hand 30-40% beschadigingen aanricht. Dus zeg maar wanneer je 2000 grafts haal, halen ze in Yerevan mer de robot techniek 2000 perfect zonder enige beschadigingen eruit, terwijl het anders wanneer je 2000 nodig hebt 3500 eraf word gehaald en 1500 raken beschadigd.

Geen idee in hoeverre dit allemaal klopt maar ik was serieus enthousiast over deze FUE-robot techniek, hij zei dat vele landen/klinieken deze niet hebben.

Het was een arts die gestudeerd, gewerkt heeft in de VS en deze heeft hij dan per sponsorsen kunnen regelen in Yerevan.

Voor 2000 grafts vroeg hij 1300 euro. Om 10 uur zouden we beginnen en om 15.00 uur zouden we klaar zijn.

Iemand meer ervaring over deze FUE Robot techniek? En wat de resultaten zijnV
Deman is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.