Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 april 2021, 18:13   #16
TCC
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 130
Geslacht:
Gezien! Maar hij zegt zelf ook dat de controlegroep te klein is. MPMD is trouwens ook best kritisch op het gebruik van fin:

https://www.youtube.com/watch?v=iYzH...latesMoreDates
TCC is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2021, 18:57   #17
Crystalclear
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2019
Berichten: 51
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TCC Bekijk bericht
Top, ik ga die ook bestellen. We veel verzendkosten zeg (ca 40 eur?). Gebruik je ook een dermaroller? Schijnt resultaten met minox echt op z'n minst te verdubbelen.
Volgens mij veel minder bezorgkosten. Ik betaalde 15 us dollar voor verzending naar Nederland. Ik bestel ook gelijk 3 flesjes dat is goedkoper dan 1 losse.

Ik gebruik hun dermaroller van 1.5 mm erbij. Die gebruik ik elke 2 weken. En in die week ertussen pak in een dermaroller van 0.25 mm.

Ik wacht even af na 5/6 maanden of het resultaat geeft. Zo niet dan overweeg ik om naar de 10% Minoxidil over te stappen of wellicht naar 15% van minoxidilmax als mijn hoofdhuid dat kan verdragen. Ik probeer het in ieder geval op te bouwen. Al deze varianten bevatten ook azelaic acid. Ben benieuwd of het wat doet.
Crystalclear is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2021, 19:14   #18
Negan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2020
Berichten: 201
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TCC Bekijk bericht
Gezien! Maar hij zegt zelf ook dat de controlegroep te klein is. MPMD is trouwens ook best kritisch op het gebruik van fin:

https://www.youtube.com/watch?v=iYzH...latesMoreDates
Ja interessant filmpje! Eigenlijk zijn de problemen wel op te lossen.. maar goed TDuta is wel een erg interssant optie. Ik zag dat Mustang(een gebruiker van TDuta) gister een post plaatste waarin hij stelde dat zijn serum DHT met 0.1% Duta totaal niet veranderd is.
Negan is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2021, 20:03   #19
TCC
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 130
Geslacht:
Zeker interessant, maar ga ik zelf iig voorlopig niet mee experimenteren :-). Dat het niks met je DHT doet betekent niet perse dat het niets met je neurosteroids doet.

Ik wacht wel even wetenschappelijk onderzoek af. En tot die tijd is het waarschijnlijker dat CB 03 01 uit is.
TCC is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2021, 20:30   #20
Negan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2020
Berichten: 201
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TCC Bekijk bericht
Zeker interessant, maar ga ik zelf iig voorlopig niet mee experimenteren :-). Dat het niks met je DHT doet betekent niet perse dat het niets met je neurosteroids doet.

Ik wacht wel even wetenschappelijk onderzoek af. En tot die tijd is het waarschijnlijker dat CB 03 01 uit is.
Klopt mee eens. Ik vind het ook erg lastig.
Negan is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2021, 22:27   #21
TCC
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 130
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crystalclear Bekijk bericht
Volgens mij veel minder bezorgkosten. Ik betaalde 15 us dollar voor verzending naar Nederland. Ik bestel ook gelijk 3 flesjes dat is goedkoper dan 1 losse.

Ik gebruik hun dermaroller van 1.5 mm erbij. Die gebruik ik elke 2 weken. En in die week ertussen pak in een dermaroller van 0.25 mm.

Ik wacht even af na 5/6 maanden of het resultaat geeft. Zo niet dan overweeg ik om naar de 10% Minoxidil over te stappen of wellicht naar 15% van minoxidilmax als mijn hoofdhuid dat kan verdragen. Ik probeer het in ieder geval op te bouwen. Al deze varianten bevatten ook azelaic acid. Ben benieuwd of het wat doet.
Ik kon zo 1 2 3 het onderzoek niet meer vinden, maar volgens mij heeft minoxidil 10 en 15% niet heel veel extra effect. In het kosten/baten plaatje zou ik dit niet zo snel doen. hoe vaak gebruik je de dermaroller van 0,25mm? Gebruik je trouwens fin?

Laatst gewijzigd door TCC; 12 april 2021 om 22:32
TCC is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2021, 10:10   #22
Crystalclear
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2019
Berichten: 51
Geslacht:
Minoxidilmax geeft ook aan dat van 5 naar 10 procent de effectiviteit niet wordt verdubbeld. Maar uit de studie van 2% mimoxidil en 5% is wel gebleken dat de 5% variant een beter resultaat opleverde. Niet geschoten is altijd mis denk ik maar. Maar voorlopig kijk ik eerst ff wat de 5 procent doet.

Met dermarollen gebruik ik 0.25mm twee keer per week. Maandag en donderdag.

Ik gebruik geen finasteride. Heb een korte periode topische finasteride gebruikt. Kreeg last van bijwerkingen. Ik baalde enorm, omdat ik denk dat die rotzooi mijn haar kan redden. Maar goed nu vol op minox en azelaic acid
Crystalclear is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.