Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 mei 2020, 13:43   #1
Jopie321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2020
Berichten: 8
Geslacht:
Ervaringen TransHair (eerlijk en oprecht)

Ik heb een optie open staan bij Transhair voor een FUE van 1600-1900 grafts. Ik ben 26 jaar en het gaat om mijn inhammen en de voorkant boven.

Ik ben op consult geweest bij dhr van Ooijen en heb een redelijk goed gevoel. Ik zeg 'redelijk' omdat, ik hier en daar ook mindere dingen over zowel TransHair als HT in het algemeen lees. De meeste ervaringen daarvan zijn ook weer gedateerd.

Ik ben nog op zoek naar net dat beetje extra overtuiging, zoals een eerlijke ervaring met het liefst voor- en nafoto's. Indien je het ziet zitten om dit met mij te delen, ben ik enorm geholpen! Het liefst van TransHair natuurlijk, maar mag ook ergens anders zijn.

Ook andere tips etc zijn natuurlijk van harte welkom, maar zoals de titel beschrijft: eerlijk en objectief en het liefst met bewijzen waarom je het wel of niet aanraadt.

Tot slot: ik weet dat deze topics al bestaan, maar beter dubbel geïnformeerd dan helemaal niet.
Jopie321 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2020, 13:46   #2
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jopie321 Bekijk bericht
Ik heb een optie open staan bij Transhair voor een FUE van 1600-1900 grafts. Ik ben 26 jaar en het gaat om mijn inhammen en de voorkant boven.

Ik ben op consult geweest bij dhr van Ooijen en heb een redelijk goed gevoel. Ik zeg 'redelijk' omdat, ik hier en daar ook mindere dingen over zowel TransHair als HT in het algemeen lees. De meeste ervaringen daarvan zijn ook weer gedateerd.

Ik ben nog op zoek naar net dat beetje extra overtuiging, zoals een eerlijke ervaring met het liefst voor- en nafoto's. Indien je het ziet zitten om dit met mij te delen, ben ik enorm geholpen! Het liefst van TransHair natuurlijk, maar mag ook ergens anders zijn.

Ook andere tips etc zijn natuurlijk van harte welkom, maar zoals de titel beschrijft: eerlijk en objectief en het liefst met bewijzen waarom je het wel of niet aanraadt.

Tot slot: ik weet dat deze topics al bestaan, maar beter dubbel geïnformeerd dan helemaal niet.
Geen aanradar lees op youtube transhair. Daar voert meneer van ooijen de oepratie niet uit is geen arts, maar een tussen persoon. Je moet ook zelf de arts kunnen spreken, dus ga bij een kliniek die door een echte arts wordt gerund.

Wil je een goeie FB kliniek is een hele goeie die zijn eerlijk in Rotterdam.

https://fbclinic.nl/haartransplantat...r-en-na-fotos/


Ervaringen

https://fbclinic.nl/haartransplantat...en-ervaringen/

youtube FB kliniek

https://www.youtube.com/watch?v=mtHV8e8ByrY

Laatst gewijzigd door roel2000; 26 mei 2020 om 13:54
roel2000 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2020, 13:53   #3
Jopie321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2020
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roel2000 Bekijk bericht
Geen aanradar lees op youtube transhair.

Wil je een goeie FB kliniek is een hele goeie die zijn eerlijk in Rotterdam.

https://fbclinic.nl/haartransplantat...r-en-na-fotos/


Ervaringen

https://fbclinic.nl/haartransplantat...en-ervaringen/

youtube FB kliniek

https://www.youtube.com/watch?v=mtHV8e8ByrY
Sorry, maar kun je dit iets beter onderbouwen?

'Geen aanrader, lees op youtube transhair?' Die zin snap ik al niet. Dank voor het aanraden van een andere kliniek, ik zal er eens naar kijken.
Jopie321 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2020, 13:58   #4
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jopie321 Bekijk bericht
Sorry, maar kun je dit iets beter onderbouwen?

'Geen aanrader, lees op youtube transhair?' Die zin snap ik al niet. Dank voor het aanraden van een andere kliniek, ik zal er eens naar kijken.
Ga eens naar Rotterdam voor een consult. Dat is wat ik jou alleen kan aanraden. En vraag ook hoeveel grafts jij daadwerkelijkheid nodig hebt. Dus kan je vergelijken wie wel of niet eerlijke is. En vertel ook aan Ferry dat je bij transhair bent geweest.

Ferry is een hele aardige dokter en runt de kliniek zelf. En is een kleinschalige kliniek.


Transhair van een oude patiënt

https://www.youtube.com/watch?v=Eewak95uurQ

Geen follow up,1400 grafts hebben ze niet gesplaatst wel genomen de arts was niet aanwezig tijdens de behandeling was al op vakantie.De assistenten deden maar wat.De directeur is een valse mens doet alsof hij niets kent als je problemen hebt.daarna gebruiken ze hun verzekering die maanden nodig heeft om dan te zeggen dat het resultaat niet goed was en het hun fout niet is.terwijl al de bewijzen er zijn en zelfs een expert op transplantatie deze fouten heeft aangegeven.Blijf weg bij deze Kliniek!!!
https://youtu.be/oYg70diiX38

Laatst gewijzigd door roel2000; 26 mei 2020 om 14:02
roel2000 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2020, 18:10   #5
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Wat is je doel eigenlijk bij al die vreemde reacties met al die links van je?
Heb je zelf bepaalde ervaringen en wil je nu alle personen ervoor behouden en richting je favoriete praktijken loodsen?

Begrijp het oprecht niet, vandaar mijn vraag.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2020, 21:39   #6
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Je kunt mij berichten sturen als je vragen hebt topicstarter ik kan je helpen in je zoektocht. ben zelf 2 keer bij transhair geweest en ik ben 25

Laatst gewijzigd door Henk; 30 mei 2020 om 01:17 Reden: Belediging verwijderd
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2020, 12:23   #7
vanderloos34
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 april 2020
Berichten: 17
Geslacht:
Jopie, ik ben 3 weken geleden geweest. Positieve ervaring. Aardige mensen en onverwacht relaxte dag. Ben niet heel erg te spreken over de after care. Salespersoon reageert niet op mail. Verder kan ik je nog niet veel over het resultaat vertellen (en daar gaat het uiteindelijk om) want zit nog in de herstelfase, maar van wat ik tot nu toe met ze heb meegemaakt kan ik ze zeker aanraden. Good luck!
vanderloos34 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2020, 23:00   #8
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderloos34 Bekijk bericht
Jopie, ik ben 3 weken geleden geweest. Positieve ervaring. Aardige mensen en onverwacht relaxte dag. Ben niet heel erg te spreken over de after care. Salespersoon reageert niet op mail. Verder kan ik je nog niet veel over het resultaat vertellen (en daar gaat het uiteindelijk om) want zit nog in de herstelfase, maar van wat ik tot nu toe met ze heb meegemaakt kan ik ze zeker aanraden. Good luck!
Met het aftercare gedeelte ben ik het helemaal met je eens. Het was voor mij altijd erg lastig om contact te krijgen. Ik ben in feb 2019 behandeld maar was niet geheel tevreden over het resultaat. Daar is goed op gereageerd en in goed overleg ook wat de kosten betreft krijg ik over een paar weken een tweede behandeling.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
ervaringen, haartransplantatie, klinieken, mannen, transhair

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.