Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 oktober 2020, 14:03   #16
Haarwonder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2019
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
AGA begint meestal bij de inhammen, en trekt langzaam naar achter. Soms begint bij de kruin in een steeds grotere cirkel. Soms allebei tegelijkertijd. Als het bij jou geen van beiden is maar overal (diffuus) of gewoon op een heel andere plek op je hoofd, en je hebt ook nog eens weinig erfelijke "belasting", zou ik zelf altijd grondig onderzocht willen worden door een dermatoloog of er geen andere reden te vinden is. Het kan nog steeds wel AGA zijn, maar ook heel goed wat anders. Zie ook een recente thread ergens anders op dit forum met hele atypische haaruitval, waarbij iemand terecht naar de huisarts gaat.
Aan de andere kant, een teruglopende haarlijn is eigenlijk vrijwel altijd AGA. Dan kan je wel extra onderzoek gaan doen, maar zoveel zin heeft dat niet.
Bedankt voor je antwoord, ik probeer zoveel mogelijk informatie te verzamelen al enige tijd.
Haarwonder is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2020, 21:24   #17
Zoë@Nova
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2020
Berichten: 3
Geslacht:
Hoi Charlie02,

Jammer dat je geen goede ervaring hebt bij Visus. Ik vind de zoektocht naar de juiste kliniek ook lastig.
Ik heb nu op 5 december een consult bij Visus. Ik was n.a.v. Mijn foto’s dus wel geschikt voor een intake. Mijn haar wordt dunner en je kunt er aan de voorkant doorheen kijken. Ik werd binnen een uur na het insturen van de foto’s gebeld voor een afspraak. Ben erg benieuwd naar hun advies en de prijs.

De indruk die ik heb is dat ze op basis van de foto’s beoordelen hoe groot de kans is op een vervolgbehandeling. Als die er is, bieden ze dus pas het gratis consult aan.

Ik zoek nog een tweede kliniek ter vergelijking. Ben jij al verder in je zoektocht?

Groetjes
Zoë@Nova is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haartransplantatie vrouw

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.