Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 juli 2012, 13:38   #16
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Expert a la norwood2 lezen is ook niet jouw talent of wil je alleen lezen wat je wilt lezen
Ik had het over het algemeen, dus niet specifiek over mezelf wat betreft over de correctie
Ik ga inderdaad ook op controle en heb idd wat vragen, zoals ik al zei en die 12maanden heb ik ook duidelijk vermeld hier.
Je komt erg aggressief over moet ik zeggen relax
Stressen is tenslotte ook niet goed voor je haar norwood2.
Niks mis met een controle, maarja iedereen heeft zo zijn mening daarover dat kan.
Expert a la norwood 2 ? Je moet je afvragen of het gepast is mensen juist HIER op hun haarsituatie aan te spreken, terwijl je net zelf van de kliniek afkomt om je inhammen te laten opvullen...wat dus duidelijk een probleem voor jezelf was.
Expert is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2012, 13:40   #17
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Tja wat betreft de nazorg, dat wil je of wil je niet. Je zal zelf even moeten bellen naar Feriduni en dan maken ze gewoon tijd voor je. En sommige hebben er geen behoefte aan, dus die bellen niet voor een afspraak. Lijkt me behoorlijk logisch allemaal, maar kan aan mij liggen.
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2012, 14:32   #18
vankon1000
HaarWeb lid
 
vankon1000's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2008
Berichten: 65
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expert Bekijk bericht
Je betaald 8000 euries voor een goed resultaat en dat gaat niet anders worden door nazorg. Dat je iemand gaat mijden waar je tevreden over bent omdat de kliniek niet heeft gebeld voor een lulpraatje achteraf is nog wel het ergste. Als kliniek zijnde zou ik mijn patienten eerst gaan screenen voordat ik ze ga behandelen want er lopen mij toch een aantal zevers hier rond. Verschrikkelijk zeg. Ik hoop dat de Feriduni staf dit ook leest en ze die nazorg blijven nalaten. Meer tijd over om mensen daadwerkelijk te helpen.
Waarop wil je screenen dan?als er hier ene is die gescreent moet worden ben je dat wel met je agressieve gedrag.
vankon1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2012, 15:09   #19
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Bedankt voor jullie antwoorden.

Deze discussie gaat een beetje de verkeerde kant op, maar zoals ik het lees is iedereen tevreden over de behandeling zelf.

Is het kwa kwaliteit en prijs vergelijkbaar met Hasci? Of zal het er net een beetje onder zitten?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2012, 15:50   #20
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vankon1000 Bekijk bericht
Waarop wil je screenen dan?als er hier ene is die gescreent moet worden ben je dat wel met je agressieve gedrag.
Ach sommige zaken moet je met een knipoog zien, moet wel. Sommigen moeten gewoon een schop onder de kont hebben, tja als dat agressief is.

Dzinee, ik zou hasci proberen. Volgens mij scheelt het in prijs wel wat, maar niet super veel. Nog lekker in Nederland ook.
Expert is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2012, 16:16   #21
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
tja toch maar even weer reageren .JORDY heeft gelijk expert is nw2 (of lucky maar whatever) Indien men het niet met hem eens is is het een agressief mannetje met beledigende opmerkingen (al heeft hij zich onder de naam ,,expert ,,zich wel iets aangepast ,,).Dit zijn meestal mannetjes die niets meer in hun leven hebben als alleen een ht en zich eigenlijk eenzaam voelen .Expert gelooft in zijn eigen illussie en dat is eigenlijk best zielig .Maar even on-topic .Feriduni is en zal zeker een goede haarchirurg zijn met uitstekende resultaten ,maar wat ik hem kwalijk neem en zeker voor het geld dat ik er voor neer heb gelegt dat wanneer het resultaat slecht is ,en /of er geen uitmuntende resultaat meer te behalen valt hij zijn kop toch wel in het zand steekt .en voor het geld dat hij nu durft te vragen vindt ik persoonlijk dat je kwalitief gezien beter af bent bij pro-hair of DR REYS .Vooral laatst genoemde persoon ziet je als een ,,persoon ,, en niet als een inkomstenbron zoals menig haarklinieken ,dit soort mensen zijn zeldzaam in deze maatschappij

Laatst gewijzigd door sneu; 4 juli 2012 om 16:27
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2012, 18:38   #22
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
tja toch maar even weer reageren .JORDY heeft gelijk expert is nw2 (of lucky maar whatever) Indien men het niet met hem eens is is het een agressief mannetje met beledigende opmerkingen (al heeft hij zich onder de naam ,,expert ,,zich wel iets aangepast ,,).Dit zijn meestal mannetjes die niets meer in hun leven hebben als alleen een ht en zich eigenlijk eenzaam voelen .Expert gelooft in zijn eigen illussie en dat is eigenlijk best zielig .Maar even on-topic .Feriduni is en zal zeker een goede haarchirurg zijn met uitstekende resultaten ,maar wat ik hem kwalijk neem en zeker voor het geld dat ik er voor neer heb gelegt dat wanneer het resultaat slecht is ,en /of er geen uitmuntende resultaat meer te behalen valt hij zijn kop toch wel in het zand steekt .en voor het geld dat hij nu durft te vragen vindt ik persoonlijk dat je kwalitief gezien beter af bent bij pro-hair of DR REYS .Vooral laatst genoemde persoon ziet je als een ,,persoon ,, en niet als een inkomstenbron zoals menig haarklinieken ,dit soort mensen zijn zeldzaam in deze maatschappij
Omdat ik nu schrijf dat sommigen niet zo vreselijk moeten zeuren altijd, is dat nu echt agressief ? Dan heb ik echt met je te doen. Sommigen voelen zich aangesproken misschien maar dat is niet hetzelfde als agressiviteit. Volgens mij schreef jij eerder al eens dat ik alleen maar reclame maak voor mijn eigen kliniek in Veldhoven en moet je lezen wat je allemaal over mij zegt nu...op zijn zachts gezegd erg dubieus & ironisch.

Laatst gewijzigd door Expert; 4 juli 2012 om 18:52
Expert is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2012, 19:03   #23
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Hasci en Feriduni liggen beiden vrij dicht bij elkaar (Hassel en Maastricht) dus dat maakt allemaal niet zoveel uit. Of zijn er nog belasting-technische voordelen te ontdekken (A)?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2012, 21:09   #24
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Achja het is wat met die gozer hea.....
Even voor de normale mensen ik twijfel zeker niet eraan of Dr.Ferundi niet of wel goed is sterker nog denk dat het 1 van de betere is, al is de prijs dan wel een stuk duurder.
Ontopic: Vind het vrij normaal hoor dat je nog eens op gesprek komt een goede of slechte resultaat, maarja sommige mensen hebben hier andere gedachtes over of normen en waarden als je het zo uberhaupt nog mag noemen dan
Je betaalt tenslotte aardig wat en voor de kliniek zelf lijkt het mij ook zo handig om te zien of het resultaat goed of slecht is beetje normale communicatie mag best, maarja dat missen sommige hier aardig

@sneu bedankt kon even die andere niet meer benoemen lucky luke.
Ciao.

Laatst gewijzigd door jord-y; 4 juli 2012 om 21:17
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2012, 22:51   #25
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Hasci en Feriduni liggen beiden vrij dicht bij elkaar (Hassel en Maastricht) dus dat maakt allemaal niet zoveel uit. Of zijn er nog belasting-technische voordelen te ontdekken (A)?
Volgens mij is er belasting technisch nog wel wat te regelen met een cosmetische ingreep binnen Nederland als er wat grondslag aan vast zit althans.

Laatst gewijzigd door Expert; 4 juli 2012 om 23:11
Expert is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2012, 14:52   #26
Greet MA
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2009
Berichten: 14
Blijkbaar is er toch iets misgelopen met de nazorg. Wij hebben vaste controles na een behandeling, normaal komen onze patiënten terug 1dag na de behandeling , 14d na de behandeling en dan nog op 6 en 12 maanden na de behandeling als dit past voor de patiënt. Wij bieden het aan maar het is vrijblijvend. Wel is het zo dat de mensen zelf voor een afspraak bellen omdat ze dikwijls nog niet weten wanneer het voor hun het beste uitkomt na een half jaar en een jaar.
Je mag altijd contact opnemen met de kliniek voor een nacontrole.
Het is voor ons zeker de moeite om de patiënten terug te zien om het eindresultaat van ons werk te beoordelen!

Greet, medical assistant bij dr. Feriduni

Laatst gewijzigd door Greet MA; 7 juli 2012 om 14:55
Greet MA is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2012, 19:38   #27
Needmorehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2012
Berichten: 72
Duidelijk antwoord lijkt me...
En laten we wel wezen:

als je niet tevreden bent met een product/behandeling etc dan trek je zelf aan de bel. Heb je recht op een 6 of 12 maanden controle, dan maak je die afspraak zelf.
Zo gaat dat ook in een ziekenhuis. Als je het dan toch over de "maatschappij" hebt dan ben ik benieuwd hoe ver je het uberhaupt schopt in deze maatschappij met een dusdanig passieve houding...
Needmorehair is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2012, 20:09   #28
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Hasci en Feriduni liggen beiden vrij dicht bij elkaar (Hassel en Maastricht) dus dat maakt allemaal niet zoveel uit. Of zijn er nog belasting-technische voordelen te ontdekken (A)?
Ja, ik geloof dat men in Belgie geen BTW betaalt, of slechts het lage tarief verschuldigd is. Leg de offertes naast elkaar en je zult het zien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expert Bekijk bericht
Volgens mij is er belasting technisch nog wel wat te regelen met een cosmetische ingreep binnen Nederland als er wat grondslag aan vast zit althans.
Nee, aftrekbaar is het in principe niet en sowieso maakt het niks uit waar je de behandeling laat doen!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
feriduni

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.