Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 21 mei 2013, 00:27   #61
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Volleboshaar je spreekt jezelf tegen...
Citaat:
Natuurlijk zal er een heel klein deel misschien wel systematisch komen, maar deze word afgebroken in het veel minder sterke RU56279. Deze heeft een langere half life en kan wellicht voor milde sides zorgen
Citaat:
RU wordt afgebroken naar een mildere versie als t in de bloedbaan terecht komt, en maar een klein percentage zal terechtkomen in de bloedbaan. Daarentegen blijft je hormonale balans hetzelfde en zal je met een bloedtest geen verschil zien in bijvoorbeeld je testo of DHT waarde.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2013, 00:41   #62
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj Bekijk bericht
Volleboshaar je spreekt jezelf tegen...
Ik spreek mezelf niet tegen, jij trekt nu een conclusie daaruit. Blijkbaar is het percentage wat systematisch in het bloed komt toch te weinig om voor hormonale bewegingen te zorgen .

http://www.hairlosshelp.com/forums/m...hreadid=105628

http://www.hairlosstalk.com/interact...your-lab-tests

"In human clinical pharmacology, there was no systemic anti-androgenic activity and again good general and dermal tolerance"
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.

Laatst gewijzigd door Volleboshaar; 21 mei 2013 om 00:46
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2013, 06:11   #63
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Oja laten we 3 bloedtesten van posters gebruiken voor gans de populatie...
Je zegt het zelf dat het voor milde sides kan zorgen maar er verandert niets in je hormonale balans... Van wat zou je dan wel milde bijwerkingen krijgen?
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2013, 08:26   #64
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volleboshaar Bekijk bericht
@millie ja wat antonie eigenlijk zegt, destijds is hier niet voor gekozen omdat het blijkbaar niet financieel interessant was of iets dergelijks denk ik en finasteride was toen al op de markt. Dus met RU zal dat niet meer gebeuren denk ik.

Het volgende anti-androgene middel wat op de markt zal komen is cb-03-01 (http://www.cosmopharmaceuticals.com/...peline/cb.aspx) hier zijn ze al trials mee aan het doen tegen acne en haarverlies.
hoi vollehaarbos
jee dat is ook goed nieuws,is het ook voor vrouwen?als ik het goed gelezen heb, is het een smeermiddel toch?ik hoop het zo dat dit wat word!wat denk jij als je het stukje van cb leest is het een goed alternatief, voor vrouwen die nu hormonen slikken(ik dus)en voor de heren ipv fina en duta?bedakt voor je informatie!gr millie
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2013, 14:31   #65
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj Bekijk bericht
Oja laten we 3 bloedtesten van posters gebruiken voor gans de populatie...
Je zegt het zelf dat het voor milde sides kan zorgen maar er verandert niets in je hormonale balans... Van wat zou je dan wel milde bijwerkingen krijgen?
Dit heb ik eigenlijk in minuutje gegoogled en de laatste zin komt uit een phase trial die is gehouden (studie).

Misschien is het door het afbreken zelf bijvoorbeeld om wat maar te noemen. Zoals je in me firstpost zelf ziet ervaren sommige mensen altijd side-effects omdat die zo extreem androgeen sensitief zijn/algeheel sensitief dat hun lichaam het niet kan tolereren.
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2013, 14:33   #66
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door millie Bekijk bericht
hoi vollehaarbos
jee dat is ook goed nieuws,is het ook voor vrouwen?als ik het goed gelezen heb, is het een smeermiddel toch?ik hoop het zo dat dit wat word!wat denk jij als je het stukje van cb leest is het een goed alternatief, voor vrouwen die nu hormonen slikken(ik dus)en voor de heren ipv fina en duta?bedakt voor je informatie!gr millie
Hoi millie, dit word idd een smeermiddel die topisch aangebracht kan worden. Het zal zeker een goed alternatief zijn omdat het metaboliseert in cortexolone zodra het in het lichaam komt, wat helemaal niet voor sid effects zou moeten zorgen.
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2013, 19:57   #67
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volleboshaar Bekijk bericht
Hoi millie, dit word idd een smeermiddel die topisch aangebracht kan worden. Het zal zeker een goed alternatief zijn omdat het metaboliseert in cortexolone zodra het in het lichaam komt, wat helemaal niet voor sid effects zou moeten zorgen.
he? klopt het dat dit middel ,als het goed gekeurd word, 2014 al op de markt komt?op de een of andere manier doet mijn zoekmachine het niet op haarweb!gr millie
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2013, 21:19   #68
suffering
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2004
Berichten: 44
@ Millie; Google dan gewoon cb 03 01 ;-) inplaats van zoekmachine van haarweb te gebruiken.... wat dat betreft loopt haarweb zoiezo behoorlijk achter vergeleken met buitenlandse forums.
Cb 03 01 zal zeker weten niet in 2014 op de markt komen... dit zal nog zeker 3 jaar duren aangezien het nog in fase 2 zit voor acne( deze versie zal eerder komen)

The kaneshop en iron-dragon verkopen het al wel ( iron dragon binnekort als ik de site goed begrijp), maar schijnbaar is het moeilijk op cb 03 01 te kopieren ... waarom weet ik ook niet... misschien kan volleboshaar zijn mening hier over geven
suffering is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2013, 21:35   #69
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suffering Bekijk bericht
@ Millie; Google dan gewoon cb 03 01 ;-) inplaats van zoekmachine van haarweb te gebruiken.... wat dat betreft loopt haarweb zoiezo behoorlijk achter vergeleken met buitenlandse forums.
Cb 03 01 zal zeker weten niet in 2014 op de markt komen... dit zal nog zeker 3 jaar duren aangezien het nog in fase 2 zit voor acne( deze versie zal eerder komen)

The kaneshop en iron-dragon verkopen het al wel ( iron dragon binnekort als ik de site goed begrijp), maar schijnbaar is het moeilijk op cb 03 01 te kopieren ... waarom weet ik ook niet... misschien kan volleboshaar zijn mening hier over geven
Ja klopt op dit moment heeft niemand de goede vorm etc. Dus het is even afwachten totdat dit allemaal wat helderder is. Ook is het nog even afwachten of de results daadwerkelijk zo goed gaan zijn want tot nu toe is dit niet gebleken.
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2013, 00:23   #70
Madhair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2012
Berichten: 7
RU en Fina werken volgens mij op 2 volledig verschillende wijzen. Fina remt het 5-Alfa-reductase waardoor er geen DHT (lees minder) kan worden gevormd in het lichaam wat weer kan zorgen voor een overschot Testosteron. (Corrigeer me als ik er naast zit).

RU daarentegen bindt zich aan de receptoren, waardoor DHT zich niet kan binden aan de receptoren. DHT niveau en andere hormoonlevels blijven dan gelijk. Als het in je systeem komt kan het dus binden aan de receptoren.

Hoe denken jullie hierover?
Madhair is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2013, 09:53   #71
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volleboshaar Bekijk bericht
Ja klopt op dit moment heeft niemand de goede vorm etc. Dus het is even afwachten totdat dit allemaal wat helderder is. Ook is het nog even afwachten of de results daadwerkelijk zo goed gaan zijn want tot nu toe is dit niet gebleken.
o.k ik heb de zoekmachine gebruikt en veel gelezenover cb,in 2009 leek dit een zeer goed middel als we de fabrikant mogen geloven,maar over studies van de afgelopen tijd lees ik vrijwel niets meer......misschien toch niet zo goed als men dacht?zien de laatste studies van cb volgens jullie er positief uit?gr millie
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2013, 16:43   #72
yoeris
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2007
Berichten: 17
De RU is aangekomen. Volleboshaar, bedankt voor alle tijd en moeite die je er hebt ingestoken! :-)
yoeris is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2013, 19:49   #73
hisdudeness
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 60
indrukwekkende fotos in de eerste post
hoeveel procent ervaart dergelijke hergroei?
hisdudeness is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2013, 16:49   #74
odecsner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Berichten: 12
net de lading RU gekregen , ziet er goed uit. hartelijk dank
odecsner is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2013, 17:13   #75
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hisdudeness Bekijk bericht
indrukwekkende fotos in de eerste post
hoeveel procent ervaart dergelijke hergroei?
Ik geen hergroei

Doe nu 2 gram per twee weken mixem in 60ml minoxidil
Dus 4 ml per dag
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
anti-androgeen, ru58841

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.