Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 februari 2016, 23:00   #1
vanHolsbeek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Haarmedica@Istanbul 6700 grafts Dr.Cinik

Hallo Allemaal,

Ik ben momenteel 39 jaar oud. Ik werd geconfronteerd met haarverlies probleem sinds mijn 22ste. Ik was NW 6 voordat ik een FUE haartransplantatie heb. Mijn vader, ooms, neven en nichten , bijna alle mannen in mijn familie zijn kaal. Dit zit dus mijn genen, erfelijkheid. Ik dacht dat dit mijn lot was en er was niets aan te doen totdat ik een ontmoeting met een klant van mij in Amsterdam heb gehad. Hij heeft ondergaan FUE operatie in Istanbul. Hij toonde zijn foto's voor de operatie. Hij keek heel goed en zijn haren zag er erg natuurlijk uit. Ik was erg onder de indruk van de resultaten en begon te zoeken over haartransplantatie, de nieuwste methoden en beschikbare technologie. Ik heb duizenden voor-na foto's gezien. Ik realiseerde me dat kaalheid is niet mijn lot maar mijn keuze. Dan heb ik besloten om een dergelijke operatie. Ik vond Cosmedica via een vriend van mij. Ik heb de kliniek gecontacteerd in augustus voor meer informatie over de werking, het proces en de prijs. Vanaf het begin had ik direct contact met één van de artsen met wie ik contacteerde per mail, per telefoon en Whatsapp. Hij legde uit de hele procedure erg goed. Hij heeft beantwoord mijn duizenden vragen zeer eerlijk en professioneel. Toen ik in is Istanbul was bezocht ik het ziekenhuis voor pre-consultancy. Het ziekenhuis is erg groot en modern, die geeft me een gevoel van veiligheid en zekerheid. Dr. Cinik heeft de kale- en donor-gebied van mijn hoofd onderzocht. Hij vond dat mijn donor gebied heel goed was en adviseerde me met ongeveer 7000 grefts te dekken het hele kale gebied. Hij heeft me verteld dat ze mijn baard ook als donor kunnen gebruiken. Zo bood hij me een 2-daagse operatie voor 2700 €, inclusief 2-daagse operatie, PRP, hotel, transfers en vereiste medicatie. Ik was overtuigd van de kliniek en maakte een afspraak voor oktober met steun van mijn familie. Ik kocht mijn vliegticket. Er zijn directe vluchten vanuit Zaventem naar Istanbul.
Ik werd gecontacteerd door het ziekenhuis en kreeg een planning over de operatie: Het schema, aantal dingen ik mag doen, en andere zaken wat ik beter niet doen zoals geen alcohol één week vóór de operatie, geen pijnstillers, ezv. Alles was uitstekend uiteengezet.

Ik was erg opgewonden en eerlijk gezegd een beetje bang.
Het transfer van het vliegveld naar het hotel was op tijd en erg soepel. Het hotel was uitstekend. Zeer comfortabel, schoon en modern. Dit maakte me opgelucht en relaxed. Ik voelde me beter. Op de dag van de operatie, na een goed ontbijt, ik ging naar de receptie en vertelde hen dat ik een patiënt van Cosmedica. Ze belde een taxi voor me, die werd betaald door de kliniek. Het hotel is ongeveer 15 minuten rijden naar het ziekenhuis. Er waren andere patiënten uit Korea, Engeland, Spanje en Italië. Het was nogal international. Dr. Cinik tekende mijn haarlijn en nogmaals me hele proces heeft uitgelegd. Verpleegkundigen gaf me nodige medicijnen vóór de operatie. De operatie werd uitgevoerd door een team van drie verpleegsters onder toezicht van Dr. Cinik.
Ik moet bekennen dat de eerste 15 minuten van de operatie, toen ik enkele injecties voor plaatselijke anesthesie gehad, was moeilijk. Daarna heb ik geen pijn gehad en zelfs een heel leuk gesprek gevoerd met de arts en verpleegkundigen. Ze waren heel ervaren en professioneel. Op de eerste dag hebben ze 3300 grefts geïmplanteerd voornamelijk aan de voorzijde. Na de eerste operatie heb ik medicijnen en een reiskussen gekregen. Ze belde een taxi om mij naar het hotel te laten brengen. In het hotel heb ik de roomservice gebeld en bestelde wat eten. Ik slaagde erin om te slapen voor een paar uur.
Op de tweede dag is hetzelfde ritueel, goed ontbijt, ontvangst, taxi, ziekenhuis en operatie. Voor de tweede keer hebben ze sommige grefts, ca. 800 uit mijn baard uitgepakt. Op deze dag hebben ze 3400 grefts geïmplanteerd naar het midden en de kruin.
Na de operatie heb ik 3 extra dagen in Istanbul. Ik ging elke dag naar het ziekenhuis voor controle en het wassen van mijn haar. De verpleegkundigen heeft mij uitgelegd hoe ik mijn haar moet wassen in de volgende 7 dagen. Ik heb een verzorgingspakket gekregen met anti-haaruitval shampoo en vitamines.
Na mijn terugkeer in België, startte ik op de volgende dag met werken. Ik werkte van thuis voor een week. Deze operatie heeft geen drastische invloed op mijn dagelijkse leven. Ik mag niet sporten voor twee maanden na de operatie. Dat was het enige vervelende deel.
Ik moet zeggen dat ik tevreden was met het ziekenhuis en de artsen. Alles verliep zoals gepland. Ik betaalde wat ik ermee was in het begin. Er waren geen verborgen kosten. Ik kijk uit naar mijn nieuwe haren. Ik blijf posten de nieuwe foto's.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC_1665.jpg‎ (124,7 KB, 214x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_1666.jpg‎ (136,7 KB, 170x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_1668.jpg‎ (137,7 KB, 169x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_1669.jpg‎ (138,9 KB, 170x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1477.jpg‎ (87,1 KB, 175x gelezen)
vanHolsbeek is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2016, 09:20   #2
krissje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2015
Berichten: 4
Geslacht:
6700 grefts

Dat is veel. Kan je wat meer foto's na de operatie uploaden?
krissje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2016, 21:43   #3
vanHolsbeek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Hier zijn nog andere fotos na de operatie....
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC_1849.jpg‎ (127,2 KB, 222x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1519.jpg‎ (121,0 KB, 188x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1541.jpg‎ (84,9 KB, 176x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1773_2610.jpg‎ (118,6 KB, 191x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1775.jpg‎ (82,3 KB, 184x gelezen)
vanHolsbeek is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2016, 23:42   #4
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Wow dat zijn serieus veel grafts!

Maar je had ook wel een behoorlijk groot oppervlak om op te vullen!

Denk dat je er goed aan hebt gedaan om meteen een serieuze HT te ondergaan.

Met zulke vergevorderde kaalheid kom je zeker niet weg met 2500 a 3500 grafts.

Wat een positief verschil nu al, die foto met dat kussentje in je nek, je hebt nu weer echt een mooie haarlijn, staat je goed!

Wens jou heel veel hergroei toe, en ik blijf het zeker volgen!

Veel succes,

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2016, 23:14   #5
vanHolsbeek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Bedankt Markr32,

Het was een zeer moeilijke beslissing, maar ik ben erg blij met mijn operatie. Mijn grotste angst was zichtbare littekens in donor gebied. Maar paar weken na de operatie het was volledig genezen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC_1768.jpg‎ (135,9 KB, 198x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1733.jpg‎ (146,4 KB, 193x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2060.jpg‎ (145,3 KB, 181x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2947.jpg‎ (136,2 KB, 182x gelezen)
vanHolsbeek is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2016, 23:27   #6
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Sodemieters.

Dat is een aantal.

Erg benieuwd
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2016, 00:26   #7
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Ik heb vooral de foto van het donor gebied goed bekeken (ook vergroot) en ik zie inderdaad geen littekens..

Kan me best voorstellen dat met zo een hoog aantal grafts je hier bang voor was!

Ben wel heel benieuwd hoe het resultaat gaat worden, houd ons op de hoogte!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2016, 09:53   #8
krissje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2015
Berichten: 4
Geslacht:
Bedankt voor het delen van uw photos. Donorgebied is mijn hoogste zorg ook. de foto's van donorgebied zien er goed uit. Ik ben heel erg benieuwd. ik blijf volgen.
krissje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2016, 19:23   #9
vanHolsbeek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Nieuwe fotos toegevoegd...Een foto is genomen van mijn eertse bezoek naar kapper na HT.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg AcherNa2Maanden.jpg‎ (136,8 KB, 193x gelezen)
Bestandstype: jpg Na1Maand.jpg‎ (140,6 KB, 173x gelezen)
Bestandstype: jpg Na2Weken.jpg‎ (144,8 KB, 178x gelezen)
Bestandstype: jpg voorNa6Weken.jpg‎ (134,8 KB, 172x gelezen)
vanHolsbeek is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2016, 21:11   #10
vanHolsbeek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Sporten na HT

Ik mocht niet sporten 2 maanden na de operatie. Ik ben opniuew begonnen met sporten sinds January. Ik ga regelmatig naar gym en gebruik wat supplements zoals eiwit shakes, BCCA.

Kunnen suplementen negative invloed hebben op haar groei?
vanHolsbeek is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2016, 21:49   #11
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanHolsbeek Bekijk bericht
Ik mocht niet sporten 2 maanden na de operatie. Ik ben opniuew begonnen met sporten sinds January. Ik ga regelmatig naar gym en gebruik wat supplements zoals eiwit shakes, BCCA.

Kunnen suplementen negative invloed hebben op haar groei?
Je hebt het geluk dat je donorgebied rijk is, kan nog best een operatie eroverheen doen. supplementen hebben geen invloed op je haar. Let wel op! Heel wat van die supplementenproducers zetten lage dosering anabolen-sterioden in hen poeder om zodoende hen spullen beter te verkopen. Dat kan dan wel weer schadelijk zijn voor je haar, maar geimplanteerde haar is weer voor dat soort dingen niet gevoelig. suc6!
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2016, 15:43   #12
hansom
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Een collega van mij wil een haartransplantatie en hij heeft gehoord dat de beste plek voor een dergelijke operatie is Istanbul. Ik ben zelf ook een beloofde kandidaat. Dan heb ik dit forum gevonden.

Dat is wel een moeilijke en gedurfde beslissing. Maar tegenwoordig wordt het bijna een standard operatie en resultaten zijn natuurlijker dan vroeger.


Van de honderden foto’s die had gezien vind ik deze wel goed eruit ziet. Ik wacht zeker de opvolg foto's voor het eind resultaat.
hansom is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2016, 20:50   #13
vanHolsbeek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2015
Berichten: 7
Geslacht:
bedankt voor alle positieve reacties. Hier zijn de photos van derde en vierde maanden. Hoe zit alles eruit?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2982.jpg‎ (142,4 KB, 173x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2983.jpg‎ (142,8 KB, 180x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3179.jpg‎ (138,8 KB, 210x gelezen)
vanHolsbeek is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2016, 08:04   #14
peetersj76
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2016
Berichten: 4
Geslacht:
ik heb hen gecontacteerd en heb al een eerste afspraak voor de paasvakantie. Ik zou graag laten uitvoeren tijdens de zomervakantie maar niet 100% zeker.
Wat denken jullie? Is het moeilijk met warm weer? Zijn er bepaalde maatregelen te nemen (tegen zweten ezw...)?

Alvast bedankt
peetersj76 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2016, 22:41   #15
Mtec
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2016
Berichten: 4
Geslacht:
Ligt het nou aan mij of is dit gewoon 1 persoon met 4 accounts die hier loopt te reageren (gezien het taalgebruik)

Lekker ongeloofwaardig aangezien er al 3 topics voor haarmedica zijn aangemaakt waarin zij (haarmedica) zelf ook reageren met precies dezelfde taalgebruik.
Mtec is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
cosmedica

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.