Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 mei 2019, 10:32   #31
Gosat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2018
Berichten: 33
Geslacht:
Ben er van bewust dat een HT geen heilige graal is. Je haar zal nooit worden zoals het vroeger was. Houd rekening met matige resultaten en of je daar tevreden mee kan zijn(en neem bewust en overwogen dat risico). Dat is de enige tip die ik je kan geven. Succes met de HT!
Gosat is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2019, 13:11   #32
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gosat Bekijk bericht
Ben er van bewust dat een HT geen heilige graal is. Je haar zal nooit worden zoals het vroeger was. Houd rekening met matige resultaten en of je daar tevreden mee kan zijn(en neem bewust en overwogen dat risico). Dat is de enige tip die ik je kan geven. Succes met de HT!
Hoe gaat het bij jou eigenlijk? Ben je tevreden tot nu toe? Begint het ergens op te lijken?
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2019, 14:47   #33
Reiziger010
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2017
Berichten: 24
Geslacht:
Global Hair was bijzonder goed

Beste reageerders,

ik ben meer dan goed behandeld bij en door Global Hair. Mijn ervaringen: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37026

Anderhalf jaar na dato wenste ik dat ik veel eerder de stap had gezet. Financieel erg aantrekkelijk en uitstekende haardos terug gekregen. Zie de foto's.
Reiziger010 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2019, 20:01   #34
Kenwesrem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 april 2019
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shazam Bekijk bericht
Mohawk, waarom probeer je t wiel opnieuw uit te vinden? Als geld belangrijk is ga naar Esteworld. Vraag om een goede dokter die engels spreekt (die van mij deed dat, volgens mij allemaal) en de begeleiding is ook prima. Resultaten zijn meestal ook goed. 2000 euro ben je klaar. Het zal altijd goedkoper kunnen..
Je zegt 2000 euro maar, dan moet je natuurlijk nog vliegen en overnachten denk ik?
En hoe zit het met na controle?
Kenwesrem is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2019, 18:23   #35
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kenwesrem Bekijk bericht
Je zegt 2000 euro maar, dan moet je natuurlijk nog vliegen en overnachten denk ik?
En hoe zit het met na controle?
Overnachtingen zijn inbegrepen, en de transfers van vliegveld naar hotel, en terug. En van kliniek/ziekenhuis naar hotel.. etc.

Vliegen is € 180,00 ongeveer, tenminste bij mij. Ik ga deze week.
* En mocht ik in het vrachtruim moeten zitten naast een kameel en een olifant, ach ook gezellig, haha.

Visum: Ik betaalde volgens mij iets van € 18,xx in totaal. Makkelijk online te regelen.

Nazorg zal per kliniek verschillend zijn denk ik zo?? Maar het klinkt allemaal altijd erg goed van wat ik her en der hoor.
Stukken beter dan mijn ervaring met Transhair, lang geleden. Maar dat is per 'geval' wellicht ook weer verschillend.

Ik betaal alleen geen € 2000, maar uuuhm .. ietwat meer, haha.. Ik ga met Hairworld Istanbul te Vlaardingen. En ik kreeg afgelopen week al allerlei appjes vanuit Turkije in subliem Nederlands. Wel geinig. Engels is voor mij trouwens ook prima. Heb ik geen probleem mee. Turks word wat moeilijker, haha..

Tot nu toe vind ik dat ze me erg goed ondersteunen, serieus! Want joh, ik ben nauwelijks bang voor die ingreep. Maar ben een enorme piekeraar, pieker me vaak helemaal suf. Juist om de dingen om alles er om heen. En daarin heeft men bij HWI echt moeite gedaan me gerust te stellen. Wel echt tof..
Dit geldt trouwens ook voor een paar hele toffe mensen op die forum. Ik waardeer dat enorm. Die krijgen nog een bos bloemen van me.

Ik begin snel ook een topic met mijn foto's en vooruitgang. Dat komt! Eerst zorgen dat ik er kom en zo.
__________________
Houten been,
kunstgebit,
Bristol schoenen
mohawk is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2019, 18:23   #36
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Ooow, ik zie nu pas mijn achterlijke signature, haha
__________________
Houten been,
kunstgebit,
Bristol schoenen
mohawk is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2019, 19:05   #37
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mohawk Bekijk bericht
Overnachtingen zijn inbegrepen, en de transfers van vliegveld naar hotel, en terug. En van kliniek/ziekenhuis naar hotel.. etc.

Vliegen is € 180,00 ongeveer, tenminste bij mij. Ik ga deze week.
* En mocht ik in het vrachtruim moeten zitten naast een kameel en een olifant, ach ook gezellig, haha.

Visum: Ik betaalde volgens mij iets van € 18,xx in totaal. Makkelijk online te regelen.

Nazorg zal per kliniek verschillend zijn denk ik zo?? Maar het klinkt allemaal altijd erg goed van wat ik her en der hoor.
Stukken beter dan mijn ervaring met Transhair, lang geleden. Maar dat is per 'geval' wellicht ook weer verschillend.

Ik betaal alleen geen € 2000, maar uuuhm .. ietwat meer, haha.. Ik ga met Hairworld Istanbul te Vlaardingen. En ik kreeg afgelopen week al allerlei appjes vanuit Turkije in subliem Nederlands. Wel geinig. Engels is voor mij trouwens ook prima. Heb ik geen probleem mee. Turks word wat moeilijker, haha..

Tot nu toe vind ik dat ze me erg goed ondersteunen, serieus! Want joh, ik ben nauwelijks bang voor die ingreep. Maar ben een enorme piekeraar, pieker me vaak helemaal suf. Juist om de dingen om alles er om heen. En daarin heeft men bij HWI echt moeite gedaan me gerust te stellen. Wel echt tof..
Dit geldt trouwens ook voor een paar hele toffe mensen op die forum. Ik waardeer dat enorm. Die krijgen nog een bos bloemen van me.

Ik begin snel ook een topic met mijn foto's en vooruitgang. Dat komt! Eerst zorgen dat ik er kom en zo.
Wanneer vlieg je dan? En hoelang ga je?
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2020, 11:01   #38
Oguz Khan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2020
Berichten: 12
Geslacht:
En toen was het stil... geldt voor veel topics. Veel beloftes om voortgangen te laten zien, maar daarna doodse stilte. Jammer dit.
Oguz Khan is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
globalhair, medical point

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.