Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 juni 2020, 12:53   #46
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorenk Bekijk bericht
Geen idee waarom ie de foto's op de kop blijft uploaden... Ik krijg ze niet normaal, schermpje even draaien vrees ik heren. Excuus
Tussen 5 tot 7 maanden worden de haren ook dikker.
roel2000 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2020, 12:36   #47
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorenk Bekijk bericht
Dag liebe leuten,

Ik presenteer u het resultaat na 3 maand. woehoe.

Het herstel van de donor gaat prima. Ik heb het aan de, voor mij, rechter kant (foto dat ik naar rechts kijk voor jullie) nog wel wat doorschijnend achter mijn oor tov de linker kant. Maar ook dat lijkt elke dag een beetje bij beetje beter weg te trekken.

Daarnaast valt de groei mij alles behalve tegen. Die paar plukjes schaamhaar beginnen steeds voller te worden en ik ga steeds vaker vol zelfvertrouwen ook zonder pet de deur nu uit. Ook zie ik steeds meer stoppels doorkomen. Dus dit gaat goeeeeeed.

En wat ook nog wel benoemenswaardig is dat mijn 'eigen' haar ook een stuk voller en dikker is geworden. Ik ga er vanuit dat dit de ACELL is die even zijn aandeel is komen leveren. De wat kale plek op mijn kruin is ook verdwenen. Bij esteworld riepen ze shockloss en ik denk dat ze gewoon gelijk hebben.

Dus al met al, we gaan lekker.
Nu op 3 maanden, dat gaat lekker inderdaad, groeit al lekker vlot.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2020, 18:00   #48
Jorenk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Locatie: Groningen
Berichten: 40
Geslacht:
Update maand 4

We gaan lekker hoor mannen.

Volgens mij (en Esteworld) gaat alles op rolletjes. Haargroei loopt mooi op schema, donor is keurig hersteld en de complimenten rollen binnen.

Als het in dit tempo door gaat he, poeh dan heb ik medelijden met de normale doorsnee Nederlandse man.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_9409.jpg‎ (138,3 KB, 1145x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_9411.jpg‎ (142,2 KB, 929x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_9413.jpg‎ (136,0 KB, 875x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_9414.jpg‎ (123,1 KB, 992x gelezen)
Jorenk is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2020, 18:01   #49
Jorenk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Locatie: Groningen
Berichten: 40
Geslacht:
-

Blijft moeilijk he, foto's gewoon rechtop uploaden...
Jorenk is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2020, 18:38   #50
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Gaaf hoor! Donor volledig hersteld idd. Zou je gezien je huidige haarstatus niet beter voor een fringe/crop faded cut kunnen gaan?
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2020, 19:19   #51
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arno1990 Bekijk bericht
In dit geval terecht dat ze het rooskleurig brengen, want het is nu al een mooi resultaat

Ik spreek overigens uit ervaring, want bij mij is het ook zo gelopen. De reden dat ik zo reageer is omdat een enkel minder goed resultaat van een Turkse kliniek door sommige gefrustreerde forumleden meteen wordt aangegrepen om Turkse klinieken af te branden. Mijn inziens zeer onterecht gezien de vele mooie resultaten voor een goede prijs!
Helemaal goed he, maar er is een reden dat veel klinieken maar tot een maximaal aantal gaan (per dag). Fijn dat het goed voor je is afgelopen en tevens in dit geval zich na shock loss lijkt te ‘herstellen’.

Niet enkel hier maar ook op fora als hairlosstalk en baldtruth zijn legio voorbeelden te vinden waar het het geval was.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2020, 15:03   #52
Jorenk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Locatie: Groningen
Berichten: 40
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
Gaaf hoor! Donor volledig hersteld idd. Zou je gezien je huidige haarstatus niet beter voor een fringe/crop faded cut kunnen gaan?
Haha ja ik heb normaal gesproken altijd een crop faded cut. Het is gewoon weer tijd om de kapper een bezoekje te brengen
Jorenk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2020, 17:06   #53
jerooney9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2020
Berichten: 3
Geslacht:
Thumbs up Netjes!

Nice Jorenk! Het ziet er erg goed uit. Mijn haarsituatie is bijna hetzelfde als de jouwe. Ik zit nu op 5 maanden en het wordt vanaf nu alleen maar voller en dikker. Veel plezier ervan!
jerooney9 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2020, 21:00   #54
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
kijk eens aan dit ziet er keurig uit. ik schrok me kapot toen ik de fotos van je donor in het begin zag maar nu zie je het niet meer. Het is dus zeker niet slecht uitgenomen bij jou.

Benieuwd naar het eindresultaat!
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2020, 18:08   #55
Jorenk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Locatie: Groningen
Berichten: 40
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jerooney9 Bekijk bericht
Nice Jorenk! Het ziet er erg goed uit. Mijn haarsituatie is bijna hetzelfde als de jouwe. Ik zit nu op 5 maanden en het wordt vanaf nu alleen maar voller en dikker. Veel plezier ervan!
Noiceeee! Goed om te horen
Jorenk is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2020, 22:04   #56
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Hoi! Groeit goed, moet ook wel met dit aantal grafts.


Heeft de behandelend arts (of technician, consultant) het nog met je gehad over het toekomstperspectief en eventueel een plan gegeven indien je verdere haaruitval krijgt?
Binum is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2020, 18:20   #57
badaap100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2020
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorenk Bekijk bericht
We gaan lekker hoor mannen.

Volgens mij (en Esteworld) gaat alles op rolletjes. Haargroei loopt mooi op schema, donor is keurig hersteld en de complimenten rollen binnen.

Als het in dit tempo door gaat he, poeh dan heb ik medelijden met de normale doorsnee Nederlandse man.
Echt een mooi resultaat! Ik heb ongeveer dezelfde begin fase, als jij die had. Ik twijfel momenteel heel erg tussen HWI & Esteworld. Maar als ik dit zo zie, heb ik het idee dat HWI veelste commercieel is.
badaap100 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2020, 10:30   #58
Henkus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2012
Berichten: 15
Geslacht:
Ziet er erg goed uit een mooi herstel. En het wordt alleen maar beter de komende maanden.
Henkus is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2020, 15:13   #59
Jorenk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Locatie: Groningen
Berichten: 40
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door badaap100 Bekijk bericht
Echt een mooi resultaat! Ik heb ongeveer dezelfde begin fase, als jij die had. Ik twijfel momenteel heel erg tussen HWI & Esteworld. Maar als ik dit zo zie, heb ik het idee dat HWI veelste commercieel is.
Ik heb geen ervaring met HWI maar natuurlijk wel met Esteworld en vind dat zij het allemaal prima netjes hebben gedaan. Natuurlijk hebben ze uitstekend hun best gedaan om nog wat nazorg producten te verkopen (met succes). Maar uiteindelijk wil je er ook zelf alles aan hebben gedaan en al helpt het maar 1%, het is toch 1%. Daarnaast werken deze producten voor mijn gevoel super. Dus ben blij dat ik mij hier 'in heb laten lullen'.

Onze prijsafspraak was voor 2,500 grafts. Toen het bleek dat mijn donorgebied prima 4,500 grafts kon missen hebben zij er ook voor gekozen dat te doen. Dit zou, op papier, betekenen dat ik in een duurdere category zou komen. En zou het iets van 1,000€ extra kosten. Maar afspraak is afspraak en ze hebben geen seconde moeilijk gedaan over het feit dat zij toch bijna 2 x zo veel werk hebben geleverd. Ze hadden natuurlijk halverwege ook kunnen vragen of ik meer wou voor meer geld. Maar dat is dus niet het geval geweest.

Dus ja, natuurlijk heeft Esteworld commerciële belangen. Maar dat heeft iedereen. Wel kan ik uit ervaring zeggen dat zij een maximaal resultaat en een tevreden klant belangrijker vinden dan een paar extra knaken. En dat maakt wel echt dat ik ze aan iedereen kan aanraden. En vooral ook nu ik mijn eigen progressie zie: boven verwachting goed.
Jorenk is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2020, 17:02   #60
Jorenk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Locatie: Groningen
Berichten: 40
Geslacht:
Update maand 6

Dag mannen,

Bij deze presenteer ik u: het resultaat na 6 maanden
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0552.jpg‎ (147,0 KB, 889x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0553.jpg‎ (140,6 KB, 764x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0556.jpg‎ (134,7 KB, 753x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0555.jpg‎ (138,9 KB, 659x gelezen)
Jorenk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
4500grafts, acell, esteworld, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.