Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 augustus 2005, 10:45   #16
Pieter19
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: Almere, Nederland
Berichten: 163
Ik heb juist Couvré aangekregen en gistere avond even uit geprobeert en het is echt tof spul, maakt je haar echt dik lijken, was er echt van verbaast. Ik heb ook nu wat verdikkende shampoo's & cremes bestelt zoals TIGI Cocky & Nick Chavez Plump & Thick creme. Laten we hopen goede resultaten te krijgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peffieke
Heeft er iemand die in België woont soms al volluma besteld via het internet (www.volluma.nl) ? Verliep dit zonder problemen met het bankrekeningnummer ?
Volluma weet ik niet hoor maar ik ben ook van België en heb Couvré bestelt bij www.hairplus.nl en moest gewoon aan de postbode betalen en was ook vlug hier.
Pieter19 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2005, 13:29   #17
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ik zou couvre ook wel eens willen proberen.

Ik weet alleen niet welke kleur ik moet bestellen. Ik heb donkerblond haar.
Maar er staat alleen blond bij. Straks bestel ik blond en dan krijg ik zo'n peroxide kleurtje.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2005, 13:33   #18
Deckard
Alles is relatief
 
Deckard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2004
Berichten: 231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donny
Volluma is the shit, geeft weinig af en kunt er mee zwemmen.
Meen je dit nou, ik kan het me haast niet voorstellen. Dit spul laat toch ook gewoon los met water?
__________________
Ofcourse you realise...this means WAR...!

Mijn regimen:
Extern:
- Nizoral Shampoo
- Alpecin After Shampoo Liquid
Intern:
- Omega 3 vetzuren
- Proscar (per dinsdag 29-03-05)
Deckard is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2005, 15:50   #19
Pieter19
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: Almere, Nederland
Berichten: 163
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Ik zou couvre ook wel eens willen proberen.

Ik weet alleen niet welke kleur ik moet bestellen. Ik heb donkerblond haar.
Maar er staat alleen blond bij. Straks bestel ik blond en dan krijg ik zo'n peroxide kleurtje.
Tja kleur is altijd moeilijk perfect te hebben. Ik had Lichtbruin bestelt maar eens ik het opdeed was het iets lichter als mijn haar, tussen bruin & blond in, misschien kun je die kleur beter pakken? Ik weet het niet juist maar die kleur zit zich toch in je originele haarkleur na een tijde en past zich een beetje aan dus is geen ramp. Hier mee kan je dus welligwaar mee zwemmen en is niet zoals Toppik.
Pieter19 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2005, 15:55   #20
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ok, bedankt!
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2005, 17:04   #21
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Ok, bedankt!
Pieter19, heb jij ook ervaring met andere haarverdikkingsmiddelen (toppik, volluma...) ? Ik ben namelijk ook van plan om couvré aan te schaffen want zowel toppik als volluma vind ik niet ideaal. Oh ja, ik woon ook in België en blijkbaar is het makkelijk om aan couvré te geraken ? Hoe heb jij dat gedaan met die acceptgirokaart eigenlijk ?
Peffieke is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2005, 18:30   #22
Pieter19
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: Almere, Nederland
Berichten: 163
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peffieke
Pieter19, heb jij ook ervaring met andere haarverdikkingsmiddelen (toppik, volluma...) ? Ik ben namelijk ook van plan om couvré aan te schaffen want zowel toppik als volluma vind ik niet ideaal. Oh ja, ik woon ook in België en blijkbaar is het makkelijk om aan couvré te geraken ? Hoe heb jij dat gedaan met die acceptgirokaart eigenlijk ?
Peffieke, een vriend van me gebruikt Toppik en is er zeer blij mee maar eens je te veel gaat gebruiken krijg je een "Dusty" effect in je haar dus dat is een zeer goede optie wanneer je maar een niet te moet verbergen, zelfde voor Couvre eigenlijk alleen krijg je bij te veel gebruik een wat geverfde effect. Ik ken niemand die ervaring heeft met Volluma en zelf ook nooit gebruikt. Ik zou het ook niet meteen haarverdikkingsmiddelen noemen maar coverup producten die je haardikker laten lijken. Als je echte haar verdikkers wilt moet je eens producten kopen van Nick Chavez, hij heeft cremes & shampoo's die je haar echt dikker maken. Heb zelf nog geen ervaring met zijn producten voor haar verdikking maar wel wat goede reviews gehoord. Ik heb wat producten bestelt van Nick Chavez & TIGI dus zal er wat feedback over geven eens ik ze heb uitgeprobeert (zou ze moeten hebben binnen een week). Peffieke, over de betaling bij hairplus is geen probleem, je moet gewoon vragen als ze het je opsturen onder rembours, dan betaal je gewoon aan de postbode.

MVG,
Pieter.
Pieter19 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2005, 21:58   #23
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter19
Peffieke, een vriend van me gebruikt Toppik en is er zeer blij mee maar eens je te veel gaat gebruiken krijg je een "Dusty" effect in je haar dus dat is een zeer goede optie wanneer je maar een niet te moet verbergen, zelfde voor Couvre eigenlijk alleen krijg je bij te veel gebruik een wat geverfde effect. Ik ken niemand die ervaring heeft met Volluma en zelf ook nooit gebruikt. Ik zou het ook niet meteen haarverdikkingsmiddelen noemen maar coverup producten die je haardikker laten lijken. Als je echte haar verdikkers wilt moet je eens producten kopen van Nick Chavez, hij heeft cremes & shampoo's die je haar echt dikker maken. Heb zelf nog geen ervaring met zijn producten voor haar verdikking maar wel wat goede reviews gehoord. Ik heb wat producten bestelt van Nick Chavez & TIGI dus zal er wat feedback over geven eens ik ze heb uitgeprobeert (zou ze moeten hebben binnen een week). Peffieke, over de betaling bij hairplus is geen probleem, je moet gewoon vragen als ze het je opsturen onder rembours, dan betaal je gewoon aan de postbode.

MVG,
Pieter.
Pieter19, alvast bedankt voor de uitleg! Toppik en Volluma zijn voor mij persoonlijk goed te gebruiken op de kalende kruin. Aan de voorzijde, waar het haar ook heel erg dun is, valt het echt op en is het onnatuurlijk. Ik ga nog effe wachten om bij hairplus couvré te bestellen totdat ik iets meer weet van Nick Chavez & TIGI. Hoe ben je daar eigenlijk op gekomen want heb er nog nooit van gehoord. En waar bestel je ze dan ? Ook in Nederland ? Vrij duur zeker ?
Peffieke is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2005, 00:44   #24
Pieter19
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: Almere, Nederland
Berichten: 163
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peffieke
Pieter19, alvast bedankt voor de uitleg! Toppik en Volluma zijn voor mij persoonlijk goed te gebruiken op de kalende kruin. Aan de voorzijde, waar het haar ook heel erg dun is, valt het echt op en is het onnatuurlijk. Ik ga nog effe wachten om bij hairplus couvré te bestellen totdat ik iets meer weet van Nick Chavez & TIGI. Hoe ben je daar eigenlijk op gekomen want heb er nog nooit van gehoord. En waar bestel je ze dan ? Ook in Nederland ? Vrij duur zeker ?
Peffieke, ik heb gewoon gezocht op haarverdikkende producten online en heb wat cremes & shampoo's gevonden met goede reviews die je haar echt dikker maken dusja lijkt me wel zeer geschikt voor mijn dunne haartjes . Ik heb ze bestelt via Ebay.com, iets van een 17€ per product verzending inclusief dus viel nog goed mee. Heb betaling gemaakt met Paypal.
Pieter19 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2005, 08:28   #25
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter19
Peffieke, ik heb gewoon gezocht op haarverdikkende producten online en heb wat cremes & shampoo's gevonden met goede reviews die je haar echt dikker maken dusja lijkt me wel zeer geschikt voor mijn dunne haartjes . Ik heb ze bestelt via Ebay.com, iets van een 17€ per product verzending inclusief dus viel nog goed mee. Heb betaling gemaakt met Paypal.
Ok Pieter19 laat maar iets weten hoe ze meevallen. De prijs viel inderdaad goed mee, hopelijk ook beetje resultaat dan.
Peffieke is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2005, 15:43   #26
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peffieke
Ok Pieter19 laat maar iets weten hoe ze meevallen. De prijs viel inderdaad goed mee, hopelijk ook beetje resultaat dan.
Pieter19, je zei dat je het best couvré onder rembours en dus na rechtstreekse betaling aan de postbode bestelde ? Hoeveel verzendkosten dien je dan eigenlijk te betalen ? Volgens hairplus is het onder rembours 8,95 maar ik neem aan dat het voor België dan toch 13,95 euro is ?
Peffieke is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2005, 14:37   #27
Pieter19
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: Almere, Nederland
Berichten: 163
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peffieke
Pieter19, je zei dat je het best couvré onder rembours en dus na rechtstreekse betaling aan de postbode bestelde ? Hoeveel verzendkosten dien je dan eigenlijk te betalen ? Volgens hairplus is het onder rembours 8,95 maar ik neem aan dat het voor België dan toch 13,95 euro is ?
Ja ik moest in totaal iets van een 40€ en nog iets betalen.

Peffieke, ik heb ondertussen al één van de haarverdikkend producten binnen gekregen met name American Crew Thickening Shampoo en ik heb hem een uurtje geleden geprobeert en kan eigenlijk nog niet veel over vertellen alleen dat het bij het douchen goed aanvoelde, mijn haar voelde anders aan eigenlijk redelijk zacht en beter maar dat kan ik pas zien eens mijn haar droog is natuurlijk maar ik zal morgen of overmorgen er meer informatie over geven.

MVG,
Pieter.
Pieter19 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2005, 15:46   #28
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter19
Ja ik moest in totaal iets van een 40€ en nog iets betalen.

Peffieke, ik heb ondertussen al één van de haarverdikkend producten binnen gekregen met name American Crew Thickening Shampoo en ik heb hem een uurtje geleden geprobeert en kan eigenlijk nog niet veel over vertellen alleen dat het bij het douchen goed aanvoelde, mijn haar voelde anders aan eigenlijk redelijk zacht en beter maar dat kan ik pas zien eens mijn haar droog is natuurlijk maar ik zal morgen of overmorgen er meer informatie over geven.


MVG,
Pieter.
Ok Pieter laat maar iets weten dan. Je betaalt dus inderdaad 13,95 verzendkosten als ik het goed begrijp ? Couvré is dus eigenlijk een soort van gel die je met je handen verdeelt over je haar ?
Peffieke is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2005, 16:34   #29
Pieter19
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: Almere, Nederland
Berichten: 163
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peffieke
Ok Pieter laat maar iets weten dan. Je betaalt dus inderdaad 13,95 verzendkosten als ik het goed begrijp ? Couvré is dus eigenlijk een soort van gel die je met je handen verdeelt over je haar ?
Ja verzendkosten klopt. Couvré is niet een gel maar een pasta dat je op je haar en "scalpt" verdeelt met een sponsje.
Pieter19 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2005, 19:55   #30
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter19
Ja verzendkosten klopt. Couvré is niet een gel maar een pasta dat je op je haar en "scalpt" verdeelt met een sponsje.
En komt het vrij natuurlijk over dan ?
Peffieke is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beauty tatoo en toppik tussen de transplants een eventuele oplossing? 4roluca Chirurgische behandelingen 2 18 februari 2005 00:03
Toppik bolleke Camouflage 2 10 juli 2002 23:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.