Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 september 2006, 20:08   #1
barbaravr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 143
haaruitval en nu diane35?

hey allemaal!
laat me me even voorstellen.
ik heb 27j en toen ik 23 was, beviel ik van een zoontje en op 25 van een dochtertje.
toen ik 22 was ben ik gestopt met de pil, en was meteen zwanger. ik beviel en na een 3-tal maand, begon mijn haar uit te vallen. heel normaal na een bevalling, omnivit haar genomen en na een tijdje ging het beter. even cilest genomen (pil) en dan weer gestopt om zwanger te raken. tijdens deze zwangerschap kreeg ik weer last van haaruitval, deze keer met kale plekken aan de slapen. omnivit haar genomen omdat ik dacht dat het babytje mijn vitamines 'stal'. dit hielp, maar van zodra ik bevallen was, kreeg ik weer dezelfde problemen. mijn dochtertje is nu 1,5j en het is nog niet verbeterd, integendeel...
ik heb gisteren de stap kunnen zetten om toch maar eens naar de huisarts te gaan. hij vroeg meteen of ik de pil nam. deze neem ik dus niet omdat ik er telkens misselijk van word en veel verdik. hij denkt dat dit de oorzaak is. ik zou teveel aan mannelijke hormonen hebben wat bij sommige overbeharing kan veroorzaken maar ook haaruitval. ik moet nu diane35 nemen en een lotion op mijn hoofd wrijven (geen minoxidil maar een bereiding met oestrogeen). minoxidil heb ik al gehad en dit hielp ook maar van zodra ik er mee stopte, vielen die haartjes weer uit. hij heeft ook bloed afgenomen en hiervan zal ik de uitslag donderdag weten.
net zoals ik hier al gelezen heb, hangt er aan het haartje een wit puntje. dit is volgens de dr een haarworteltje.
helaas lees ik hier ook dat diane ook soms de oorzaak is van haaruitval. dit maakt me dus bang. wie weet als ik dit slik, verlies ik alles!!! ik wil gewoon die volle haardos van vroeger terug.
is er geen andere manier om dit hormonenpeil terug op orde te brengen?
ik ga sowieso deze pil proberen omdat ik zonder iets toch geen betering zie. gelukkig valt het niet op voor de buitenwereld maar ik merk het wel. overal haartjes! op iedere tegel op de grond, als ik mijn kindjes afdroog hangen ze vol met haar, tis echt om te huilen.
wie heeft diane met succes tegen haaruitval genomen? en hadden jullie dan bijwerkingen?
alvast bedankt!
barbaravr is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2006, 21:20   #2
barbaravr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 143
oh ja, ik lees dat dit ook door pco kan zijn? ik heb idd wel heel onregelmatige cyclus gehad, maar is nu redelijk (zonder pil).

hoe meer ik lees, hoe banger ik word.....
barbaravr is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
haaruitval na stoppen met Diane35 lidija74 Haarproblemen bij vrouwen 46 9 januari 2018 16:57
Stress en haaruitval rickie rick AGA - Algemeen 97 12 mei 2011 14:54
Haaruitval...en al de rest Dawid AGA - Algemeen 15 21 augustus 2009 11:57
de pil en haaruitval marion Haarproblemen bij vrouwen 105 15 september 2007 01:41
Silicea kuur tegen haaruitval Astarte Haarproblemen bij vrouwen 21 5 oktober 2006 19:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.