Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 29 augustus 2017, 13:35   #1
Summer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2016
Berichten: 3
Geslacht:
Eerste haarwerk nodig, graag advies

Ik ben vandaag voor het eerst bij een haarinstituut geweest (in Arnhem) om informatie te krijgen over een haarwerk. Ik heb een beginnende vorm van alopecia androgenetica waardoor mijn haar dun is geworden en bovenop zie je mijn hoofdhuid er licht doorheen schijnen. Andere mensen zal het, met een beetje goede coupe, niet opvallen, maar zelf zie ik uiteraard wel het verschil. Daarom ben ik me aan het orienteren en vandaag is mij een haarstukje geadviseerd van aziatisch haar. Het was het kleinste haarstukje dat ze hadden en het werd met klemmetjes bovenop vast gezet. Ik moet zeggen dat het er mooi uitzag, hoewel ik wel moest wennen dat ik niet met mijn handen bovenop door mijn haar kon. Ook zag je, als je heel goed keek, een klein stukje rand (gaas) van het haarwerk zitten. Volgens de dame die mij adviseerde kon dat niet anders.Wel kon ze nog een klein randje wegknippen evt. De prijs van het haarstukje (dus alleen een stukje voor bovenop) bedroeg 1.012,-. Europees haar zou rond de 2.000,- kosten.

Nu zit ik in dubio of ik het wel of niet zal doen. Ik twijfel of dit de beste oplossing is, of dat er wellicht betere oplossingen zijn. Ik zou het erg waarderen als ik van mede forummers advies kan krijgen. Alvast hartelijk dank.
Summer is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.