Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 juli 2007, 16:38   #1
vikingator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2007
Berichten: 3
Haarkleur,krullen

Hey, ik ben roodhaarig en zou graag van dit haarkleur af willen omdat ik het ultra lelijk vind. Weet iemand hoe dit op een natuurlijke wijze kan? Zoniet hoe dan wel?

En weet er ook iemand een manier om van krullen af te graken. Want ik wil men haar laten groeien maar ik vind die krullen lelijk

mvg,

vikingator
vikingator is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2007, 20:28   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
@Vikingator,

Om de krullen uit je haar te krijgen, zou je een "cordless straightener" van Braun kunnen kopen. Die werkt op gaspatronen, dus is ook lekker handig buitenshuis, op vakantie e.d. Het is een soort krultang, maar dan juist om de krullen plat te persen.

Wat betreft je haar een ander kleurtje geven: wees daar heel zorgvuldig mee, omdat roodharigen meestal ook rossige wenkbrauwen en hele lichtgekleurde wimpers hebben. Als je dan alleen het hoofdhaar verft, passen de wimpers en wenkbrauwen er niet meer bij.... òf je moet die ook een kleurtje geven.

Neem maar geen haarverf, maar de veel minder agressieve kleurshampoo, b.v. van Gühl (gewoon in de damesafdeling kopen) en kies een kleur die net ietsje donkerder is dan je nu van nature hebt. Deze kleuring is (gelukkig!)niet permanent, waardoor na 8-10 shampoobeurten alle kleur er langzaam uit verdwenen is. Als je dan na ongeveer een maand voor de 2e keer moet "verven" en de 1e kleuring was nauwelijks zichtbaar, kun je een tint nemen die weer ietsje donkerder is.

Succes!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.