Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 augustus 2007, 08:31   #1
therealfinder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Berichten: 3
last van statich haar

Hallo allemaal.

ik heb een probleempje. heb veel last van statich haar. geen idee hoe het gekomen is maar ut komt steeds terug. Wat is hier aan te doen. heb geen idee. je kan het blijfe nwassen maar die statich komt terug.

Iemand oplossingen watje kan doen.

Vriendelijek Groeten,
therealfinder is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2007, 14:08   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ja, oervervelend is dat!
Je kunt zoiets gebruiken als Super Hair Repair van Kruidvat, is goedkoop en je verwijdert er eenvoudig alle klitten mee en 't is een soort conditioner die je er niet uit hoeft te spoelen; je spuit 't op droog haar en kamt 't er doorheen. Als dat niet voldoende helpt, spuit je er haarlak overheen en kamt dat er door.

Succes!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2007, 14:41   #3
therealfinder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Berichten: 3
bedankt

ik ga het proberen erg bedankt iedergeval erg bedankt voor de informatie. ik gaat naar de winkel. je hoort van de middag wel of het gelukt is

met vriendelijke Groeten,
therealfinder is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2007, 18:58   #4
therealfinder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Berichten: 3
hele maal gelukt

Het is helemaal gelukt. ben allene niet bij kruidvad geweest. want heb ik niet gezien hier, waar ik woon. dus ben ik naar de trekpleister geweest.. Toen heeft die vrouw zei van dan moet je deze condionter hebben. want dat product wat u zei hadden ze daar zo niet wel andere heb ik die genomen. geprobeerd. en ja hoor het statich is weg. en me haar voelt veel beter. this wat Zachter. eingeiljks ook wel lekker. Iedergeval bedankt. ikblijf het product ook gebruiken. vind ik wel beter.

met vriendelijke Groeten,
therealfinder is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2007, 14:09   #5
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door therealfinder Bekijk bericht
Het is helemaal gelukt. ben allene niet bij kruidvad geweest. want heb ik niet gezien hier, waar ik woon. dus ben ik naar de trekpleister geweest.. Toen heeft die vrouw zei van dan moet je deze condionter hebben. want dat product wat u zei hadden ze daar zo niet wel andere heb ik die genomen. geprobeerd. en ja hoor het statich is weg. en me haar voelt veel beter. this wat Zachter. eingeiljks ook wel lekker. Iedergeval bedankt. ikblijf het product ook gebruiken. vind ik wel beter.

met vriendelijke Groeten,

Wat mij redelijk goed helpt is een nieuwe fohn, met aparte knop erop die je aan en uit kan zetten om statisch haar te vookomen. Heeft iets te maken met negatieve of juist positieve ionen die dan in je haar worden geblazen.
Ding heet Carmen ION 2000 ik heb'm bij de harense smid gekocht maar volgens mij kun je'm overal krijgen waar je fohns etc. verkopen.
Misschien kun je er iets mee.
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2007, 01:36   #6
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door therealfinder Bekijk bericht
Hallo allemaal.

ik heb een probleempje. heb veel last van statich haar. geen idee hoe het gekomen is maar ut komt steeds terug. Wat is hier aan te doen. heb geen idee. je kan het blijfe nwassen maar die statich komt terug.

Iemand oplossingen watje kan doen.

Vriendelijek Groeten,
gewoon een beetje water in je borstel of kam en je haar kammen dat is alles is,helemaal niet nodig al die extra gel te gaan kopen enzo
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2007, 11:42   #7
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
gewoon een beetje water in je borstel of kam en je haar kammen dat is alles is,helemaal niet nodig al die extra gel te gaan kopen enzo
Blizzard,
Water helpt maar heel eventjes, totdat 't opgedroogd is; dan begint de ellende weer opnieuw.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2007, 21:27   #8
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Blizzard,
Water helpt maar heel eventjes, totdat 't opgedroogd is; dan begint de ellende weer opnieuw.
Hallo Hanna ,
Bij mijn is dat meestal voldoende maar misschien dat andere er meer last van hebben of zo , heb er alleen last van als het vriest en de verwarming hoog staat
blizzard is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aan Do: wat is het verschil tussen geschubt en ontschubt haar? Chris Haarwerken 3 16 februari 2017 12:07
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
haarwerk voor dochter (7 jr.) lizanne Haarwerken 11 4 juni 2005 07:33
Obesessies en TTM? swickie TTM - Algemeen 6 3 juni 2005 23:13
is het duidelijk wat ik heb met mijn haar boes Haarproblemen bij vrouwen 0 1 februari 2003 17:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.