Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 augustus 2007, 14:16   #1
Ajaxafc
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2007
Berichten: 2
Baardgroei tegenhouden?

Hallo allemaal.

Ik ben een man van 26 jaar en heb me hier aangemeld omdat ik meteen probleem zit. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Ik heb en erg gevoellig gezicht, ik hoef bijvoorbeeld maar een keer goed(een paar keer) te niezen, of er zit en stofje in de lucht en ik zit al weer onder op me gezicht. Nu heb ik daar wat tegen dus dat is niet echt het probleem.

Het probleem is dat het scheren ook iritaties opwekt zowel mesjes als scheren met een apparaat. Mijn vraag is dus, zijn er middelen die de baardgroei tijdelijk tegen houden? zodat ik me eens een aantal weken niet hoef te scheren. Ik wil mijn gezicht gewoon eens de kans geven om lekker goed te genezen.

Ik hoop dat iemand hier tips voor heeft.

Groetjes.

Michel.
Ajaxafc is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2007, 17:06   #2
CA.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2006
Berichten: 159
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ajaxafc Bekijk bericht
Hallo allemaal.

Ik ben een man van 26 jaar en heb me hier aangemeld omdat ik meteen probleem zit. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Ik heb en erg gevoellig gezicht, ik hoef bijvoorbeeld maar een keer goed(een paar keer) te niezen, of er zit en stofje in de lucht en ik zit al weer onder op me gezicht. Nu heb ik daar wat tegen dus dat is niet echt het probleem.

Het probleem is dat het scheren ook iritaties opwekt zowel mesjes als scheren met een apparaat. Mijn vraag is dus, zijn er middelen die de baardgroei tijdelijk tegen houden? zodat ik me eens een aantal weken niet hoef te scheren. Ik wil mijn gezicht gewoon eens de kans geven om lekker goed te genezen.

Ik hoop dat iemand hier tips voor heeft.

Groetjes.

Michel.
Hello Michel

ik heb wel eens gehoord van so called "hair inhibitors", misschien kun je dit een keer opzoeken met google or something.

op deze site worden een paar van deze inhibitors reviewed, misschien heb je er wat aan: http://www.hairinhibitorreview.com/

Het is eigenlijk wel funny dat jij hairgroei wil stoppen (even though it's not on the scalp), terwijl de meesten here juist hairgroei willen promoten (als in weer haargroei willen krijgen, ben het Nederlandse word ff kwijt)
__________________
I don't wanna spend my life jaded, waiting
To wake up one day and find
That I let all of these years go by wasted
Carrie Underwood - Wasted

The hardest thing in this world, is to live in it
CA. is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2007, 21:41   #3
steenbokje
mooi hè? àlles!
 
steenbokje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2007
Locatie: rotterdam
Berichten: 240
mischien kun je naar een dermatoloog gaan,het klink als een hevige allergische reactie,als je het elke dag scheert en daarna een gezichts lotion gebruikt of tonic,heb je dat al eens geprobeert,een vriend van mij heeft dat ook jeuk en erg rode uitslag.
steenbokje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2007, 22:59   #4
Ajaxafc
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2007
Berichten: 2
Bedankt allemaal. Nog meer iedeetjes? zijn er geen creme's of zo?
Ajaxafc is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2007, 23:07   #5
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Michel,

Ga maar eens lezen of vragen stellen in de rubriek Hirsutisme. Daar zijn vele haarverwijderingervaringsdeskundigen. ( wat een woord!)
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2007, 09:03   #6
steenbokje
mooi hè? àlles!
 
steenbokje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2007
Locatie: rotterdam
Berichten: 240
mischien een gel van aloê vera? helpt bij wel nat 'ontharen'van bikinilijn.ik heb het gekregen in een flessie,zonder etiket ik ga het eens na kijken als ik terug ben van vakantie,maar mischien kun je het bij de tuinen krijgen je kan het allicht vragen. groetjes
steenbokje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Versnelde baardgroei? mbk Overige (haar)discussies - Algemeen 2 29 oktober 2006 19:48
Minoxidil voor baardgroei Haarzoeker Medicijnen/haargroeimiddelen 1 7 augustus 2004 01:56
verband tussen Baardgroei en Hoofhaar uitval Bart -bold AGA - Algemeen 11 18 maart 2002 16:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.