Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 mei 2007, 21:02   #31
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cory Bekijk bericht
En tussen mijn 18de en 24ste jaar leefde ik voornamelijk van kaakjes, crackers met pindakaas en engelse drop maar ik heb nooit meer zo'n mooie haardos gehad als in die jaren.
Volgens mij heeft gezonde voeding praktisch geen invloed op de kwaliteit van je haar.
Dat denk ik wel, maar niet bij Alopecia. Een vitaminetekort vormt zich pas na jaren. Dus dat kan uiteindelijk de haargroei negatief beïnvloeden. Zelfde als met nagels e.d. De nagels kunnen bros en lelijk worden. Maar ze groeien wel door.

Alopecia heeft gewoon een hele andere oorzaak. Daar helpen vitaminen echt geen fuck.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2007, 14:19   #32
mariana
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2007
Berichten: 1
Thumbs up happy end part 2

hallo scarlet

Ik heb vorig jaar ook heel veel last gehad van haaruitval, ik had echt
grote kale plekken . na bezoek aan huisarts die me een zalf meegaf ben ik op internet gaan zoeken en ben ik uitgekomen bij een zaak in belgie
en ook ik ben van al mijn problemen af .
Ik ga elke week naar de kapper en die zeggen ook dat dit wel echt heeft
geholpen . Zelfs voor mijn kapster moet ik wel eens voor andere klanten
met haarproblemen iets meenemen.
Dit heeft niets met reclame te maken maar inderdaad het helpen van anderen want het is een verschrikkelijke ervaring .
groetjes
mariana is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2007, 16:09   #33
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariana Bekijk bericht
Dit heeft niets met reclame te maken maar inderdaad het helpen van anderen want het is een verschrikkelijke ervaring .
.....een verschrikkelijke ervaring die na een zalfje al voorbij is?
Ik wou dat 't bij iedereen zo makkelijk ging!

In ieder geval fijn voor jou dat je genezen bent.

Groeten,
Hanna
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2007, 10:15   #34
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uw Kapper Bekijk bericht
Met het bewijzen of iets werkt, doelde ik op het aanvragen van een patent. Voor de aanvraag van een patent is het ook noodzakelijk dat je aantoont dat wat je patenteert werkt.

Voor zover ons bekent verricht La Biosthetique eigen onderzoek. Veel andere bedrijven sponsoren onderzoek gedaan door derden, hierdoor zie je als buitenstaander de belangenverstrengeling tussen de onderzoeker en de sponsor niet. Verricht je eigen onderzoek en publiceer je dat niet in het openbaar dan kan er geen sprake zijn van belangenverstrengeling.

Natuurlijk geldt bijna altijd dat gezonder leven een hele grote invloed heeft, vaak meer dan menige crème of medicijn. Dat is ook waarom wij bloedfoto's maken, zodat de klant kan zien dat zijn of haar levenswijze direct invloed kan hebben op het lichaam. In het geval van ontzuring krijgen alle klanten van ons het advies minimaal 2 liter water en 2x per dag groente te eten om de mineralen in het lichaam aan te vullen. Pas als hier onvoldoende voortgang mee wordt geboekt adviseren wij de klanten voedingssupplementen. Natuurlijk kan een klant dit ook zelf, maar soms is het goed om feedback te krijgen en te zien dat wat je doet ook echt effect heeft. Dat is ook een van de redenen dat wij bloedfoto's maken. Niet iedereen kan consequent gezond leven zonder dat hij of zij het effect merkt, feedback kan dan enorm stimulerend werken.
het is en blijft oplichterij in een leuk jasje.

wara jij op doelt zijn onderzoeken waar bijvoorbeeld tabaks fabrikanten zich schuldig hebben gemaakt.
maar voordat een artikel of een rapport word aanvaart en gepubliceerd in een gerenomeerd wetenschappelijk blad zal er zeker een goed onderzoek zijn geweest naar de objectiviteit.

dat la biostheque haar eigen onderzoek financiert komt mooi uit omdat zij dan precies alles zo kunnen opzetten om resultaten te manipuleren.

en dat van je lichaam zuiveren als een advies of vereiste van je product is natuurlijk geniaal.
doet me denken aan de afslankbroekjes die tellsell ooit eens verkocht.
dingen zouden je een beter figuur geven.
stond wel in de bijgeleverde bijsluiter dat je een half uur per dag met dat ding om moest wandelen.

dit soort praktijken zijn gewoon asociaal, onlangs nog een hele docu op geweest bij peter r de vries over zogenaamde helers en kwakzalvers.

doe eerst onderzoek en laat de resultaten objectief zijn en kom dan met je produkt.
alles wat aan die simpele eis niet voldoet is in 99% van de gevallen oplichterij.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2007, 22:05   #35
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
het is en blijft oplichterij in een leuk jasje.

wara jij op doelt zijn onderzoeken waar bijvoorbeeld tabaks fabrikanten zich schuldig hebben gemaakt.
maar voordat een artikel of een rapport word aanvaart en gepubliceerd in een gerenomeerd wetenschappelijk blad zal er zeker een goed onderzoek zijn geweest naar de objectiviteit.

dat la biostheque haar eigen onderzoek financiert komt mooi uit omdat zij dan precies alles zo kunnen opzetten om resultaten te manipuleren.

en dat van je lichaam zuiveren als een advies of vereiste van je product is natuurlijk geniaal.
doet me denken aan de afslankbroekjes die tellsell ooit eens verkocht.
dingen zouden je een beter figuur geven.
stond wel in de bijgeleverde bijsluiter dat je een half uur per dag met dat ding om moest wandelen.

dit soort praktijken zijn gewoon asociaal, onlangs nog een hele docu op geweest bij peter r de vries over zogenaamde helers en kwakzalvers.

doe eerst onderzoek en laat de resultaten objectief zijn en kom dan met je produkt.
alles wat aan die simpele eis niet voldoet is in 99% van de gevallen oplichterij.
Het zijn op zich prima producten voor je haar en hoofdhuid. Ik heb enkel groot bezwaar dat het verkocht wordt onder het mom van 'het stoppen/tegengaan van haaruitval' dat zet mensen, die soms desperaat zijn op het verkeerde been.
Ook ik heb het hele riedeltje nog in huis, want als je lotion x koopt hoort daar weer een of andere etherische olie bij om in je h-huid te masseren, etc. etc. Het is echt heel veel en veel te duur ook. Ik betaalde zo'n 1,5 jr geleden voor 1 flesje shampoo Euro 25,- en daar begint het dan pas mee...
De anti-roos shampoo die ik ook van ze had (ook zo'n 25 euro) deed werkelijk helemaal geen ene moer.
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2007, 14:19   #36
Little_bastard
HaarWeb lid
 
Little_bastard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2006
Berichten: 26
ach ach, zijn we weer bezig met dat constante gebikker over goed of slecht. Het valt me op dat sommige mensen hier echt zeer verbitterd reageren op bepaalde getuigenissen. Of deze waar zijn of niet laat ik tussenbeide. Maar mensen, maak alsjeblieft een onderscheid tussen je verbitterdheid t.o.v. teleurstellingen in verband met talloze kwatsch-oplossingen en reacties op bepaalde getuigenissen, want in de context van hetgene verteld wordt komt het wel neerhalend en gefrustreerd over. Zolang we die persoon niet hebben gezien kunnen we ook niet zeggen dat het onwaar is. Als mensen daar hun baat bij vinden, dan So be it! Een hele boel kritiek gaat daar niets aan veranderen, integendeel. Constructieve kritiek is de kritiek die op een forum als dit past, verwijzende en neerhalende kritiek is doelloos en gewoon ontlasting van de eigen frustraties! Hoe vaak hebben wij al geen dingen uitgeprobeerd die kwak waren? Denk dan zelf eens aan de beginperiode als kalend mens, alles gaf hoop! We leren door te ervaren, dus geef iedereen de kans om dat te doen!
Little_bastard is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn verhaal: ben 18-jarige jongen! devries Haarwerken 12 12 februari 2006 23:29
mijn verhaal Birgitteke TTM - Algemeen 1 7 mei 2005 09:05
"Een stukje van mijn verhaal..." bolleke TTM - Algemeen 2 17 februari 2005 20:58
Mijn verhaal (over ttm) in ;Mijn Geheim. monique3 Boeken en artikelen 11 23 augustus 2004 23:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.