Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 juni 2007, 11:54   #1
Mr.S
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2006
Berichten: 17
Permanentvloeistof (stijlen/ontkrullen)

Beste leden,

Ik zit ongeveer een 9tal maanden aan finastride op 1mg ed. Ik ben ermee begonnen nadat ik merkte dat mijn hoofdhuid zichtbaar werd bij het gebruik van gel. Natuurlijk paniek, want ben 25jaar en erg ijdel.

Nu is het zo dat mijn haren golvend zijn en moeilijk in model te brengen. Het gaat voornamelijk over de zijkanten en achterkant. Ze krullen op waardoor ik er onverzorgd uitzie.

Ik zit daarom te denken om permanentvloeistof uit te proberen. Maar ik kan weinig vinden over de mogelijke bijwerkingen. En wat ik er zoal van kan verwachten. Wil graag goed voorbereid te werk gaan.

Weet jij hoe schadelijk het is? Mss met onderbouwing? Of heb je ervaring?
Deel het met mij, stel het zeer op prijs.

Gegroet!
Mr.S is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2007, 23:54   #2
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.S Bekijk bericht
Beste leden,

Ik zit ongeveer een 9tal maanden aan finastride op 1mg ed. Ik ben ermee begonnen nadat ik merkte dat mijn hoofdhuid zichtbaar werd bij het gebruik van gel. Natuurlijk paniek, want ben 25jaar en erg ijdel.

Nu is het zo dat mijn haren golvend zijn en moeilijk in model te brengen. Het gaat voornamelijk over de zijkanten en achterkant. Ze krullen op waardoor ik er onverzorgd uitzie.

Ik zit daarom te denken om permanentvloeistof uit te proberen. Maar ik kan weinig vinden over de mogelijke bijwerkingen. En wat ik er zoal van kan verwachten. Wil graag goed voorbereid te werk gaan.

Weet jij hoe schadelijk het is? Mss met onderbouwing? Of heb je ervaring?
Deel het met mij, stel het zeer op prijs.

Gegroet!
Hoi Mr.S
In de jaren 70 was het een korte tijd een rage dat jongens een permanent namen dus ik ook (was toen 19 jaar )... nou dat heb ik geweten ... ik heb nog nooit zoveel haaruitval gehad als toen , heb het eruit laten groeien en het toen nooit meer gedaan en ik heb er ook nooit geen last meer van gehad todat ik 28 werd toen begon de ellende pas echt je weet wel AGA ...
Nou dit is mijn ervaring dus voor mij was het in iedergeval maar eenmalig ..

Maar ik denk zelf dat als je de zijkant doet en achterkant (niet te hoog ) het niet echt kwaad kan want AGA is meestal actief van voren , de inhammen en bovenkant waarneembaar , de meeste kale mannen hebben nog altijd haar aan de zijkant en achterkant en zijn ongevoelig voor AGA precies die plekken die jij wil behandelen met een permanent vloeistof .
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2007, 06:22   #3
krisss
HaarWeb lid
 
krisss's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 maart 2007
Locatie: Belgium
Berichten: 69
Wel ik heb 4 jaar gewerkt als kapper , alles ken ik er niet van maar ik zou daar toch mee oppassen , ontkrulproducten zijn meer schadelijk dan haarverf / ontkleuringsproducten maw 1 van de schadelijkste . Ik heb in mijn kapperstage genoeg gezien hoe een permanent kan ruineren zelfs vrouwen met dik lang droomhaar

Als je het zou overwegen of eens willen proberen zou ik je aanraden om naar een goede kapper te gaan !

btw heb je een foto van je haarsituatie ? zou wel eens willen zien wat je bedoeld .

Greetz
kriz
krisss is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.