Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 oktober 2007, 16:04   #1
lancia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2007
Berichten: 22
haarstatus

Ik denk dat er velen zijn die hun haar erger beoordelen dan het momenteel is.
Kijk bv eens naar een foto van een paar jaar terug en herinner je terug hoe erg je toen baalde van je haren omdat ze uitvielen.Maar als je dan kijkt zie je toch wel dat het best wel mee viel!De kleinste inham was al volop balen en observeren.
Dus wat een zonde dat je je toen in die periode druk maakte erom!
En dat kan nu op deze moment net hetzelfde zijn,dat je het erger ziet dan het is.
Feit is wel dat de gedachte dat je kaal wordt je huidige haarstatusmening negatief beinvloed.je ziet het uitdunnen dus het ziet er niet uit en ik word kaal...zo denken er naar mijn menig veel!
We zien enkel dat beeld van ooit zijn we kaal maar we vergeten dat we nog haar op ons appelke hebben,oke misschien wat minder maar daarom niet slecht ogend.
Ik wou dat ik mijn verloren tijd vroeger terug kon overdoen als ik nu die foto's bekijk,en ik baalde toen even hard als nu hoor,maar nu zie ik dat dat niet nodig was.
We moeten meer van dag tot dag leven met het haar dat we hebben en niet in de toekomst kijken met het haar dat we niet meer hebben...
Ik veralgemeen mijn mening niet voor iedereen,enkel voor degene die er ook zo over denken
lancia is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2007, 01:00   #2
dave523
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 247
Sterker nog, gasten zien er helemaal niet slechter uit als ze kaal zijn. Voordat je kaal wordt zie je namelijk het verschil helemaal niet. Ik geloof ook echt dat voor mij acceptatie de enige mogelijkheid is om kaal en gelukkig te zijn in de toekomst. Miljarden mannen hebben dat eerder kunnen en moeten doen, waarom kan ik dat niet?

Aan de andere kant ben ik nou net de persoon die jij beschrijft. Ik ben continue bezig met hoe ik eruit zal zien als ik eenmaal de tondeuze moet pakken. En dat terwijl ik nog een volle bos haar heb. Ik vind kaal worden prima bij iemand anders, maar helemaal niet bij mij passen.
dave523 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2007, 21:13   #3
nokianokia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2005
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dave523 Bekijk bericht
Sterker nog, gasten zien er helemaal niet slechter uit als ze kaal zijn. Voordat je kaal wordt zie je namelijk het verschil helemaal niet. Ik geloof ook echt dat voor mij acceptatie de enige mogelijkheid is om kaal en gelukkig te zijn in de toekomst. Miljarden mannen hebben dat eerder kunnen en moeten doen, waarom kan ik dat niet?

Aan de andere kant ben ik nou net de persoon die jij beschrijft. Ik ben continue bezig met hoe ik eruit zal zien als ik eenmaal de tondeuze moet pakken. En dat terwijl ik nog een volle bos haar heb. Ik vind kaal worden prima bij iemand anders, maar helemaal niet bij mij passen.
Zeg dan niets :S
nokianokia is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2008, 19:11   #4
Gefrustreerd
GoMez
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Locatie: België, Mechelen
Berichten: 3
Hier heb ik ook al vaak aan gedacht!
Gefrustreerd is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
haarstatus cees Medicijnen/haargroeimiddelen 1 27 februari 2003 01:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.