Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 oktober 2018, 16:21   #1
Ano2018
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2018
Berichten: 19
Geslacht:
HASCI (Coen Gho) OPLICHTERIJ !

Beste Haarliefhebbers,

Even een kort belangrijk berichtje van mij.

Als jullie je haren willen gaan doen, doe het absoluut niet bij HASCI (Coen Gho) !
Haarstamcel is fake (waterdichte bewijzen zijn hiervan) en de FUE-methode die ze gebruiken werkt niet zo goed als bij andere klinieken ! Ik heb daar 5 behandelingen (ruim €30.000,-)ondergaan. 1 kreeg ik gratis omdat ze zelf toegaven dat ze zelf ook niet tevreden waren.
Geen donorgebied meer over (net als Dean Saunders) en ontvangstgebied is dramatisch (geen dichtheid, maar alleen sprietjes).

Op klachten krijg je alleen een ontvangstbevestiging en daarna hoor je ze nooit meer. De klachtencommissie is bovendien intern (dus ze keuren hun eigen vlees).
Dus nu via advocaat.

Ik hoop dat er meer clienten van Hasci (al is het maar kort) hun klacht op Haarweb durven te posten, al is het anoniem. Dit vooral om toekomstige clienten die hun haren willen doen te waarschuwen en om de oplichterij van Hasci te tonen aan de buitenwereld.

groetjes

Laatst gewijzigd door Ano2018; 17 oktober 2018 om 20:08
Ano2018 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2018, 17:09   #2
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.431
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ano2018 Bekijk bericht
Beste Haarliefhebbers,

Even een kort belangrijk berichtje van mij.

Als jullie je haren willen gaan doen, doe het absoluut niet bij HASCI (Coen Gho) !
Haarstamcel is fake (waterdichte bewijzen zijn hiervan) en de FUE-methode die ze gebruiken werkt niet zo goed als bij andere klinieken ! Ik heb daar 5 behandelingen (ruim €30.000,-)ondergaan. 1 kreeg ik gratis omdat ze zelf toegaven dat ze zelf ook niet tevreden waren.
Geen donorgebied meer over (net als Dean Saunders) en ontvangstgebied is dramatisch (geen dichtheid, maar alleen sprietjes).

We zijn momenteel druk bezig om met meerdere clienten een grootse rechtszaak aan het aanspannen, met o.a. wetenschappers en 100% (fantastische) bewijzen dat Hasci niet deugt. Op klachten krijg je alleen een ontvangstbevestiging en daarna hoor je ze nooit meer. De klachtencommissie is bovendien intern (dus ze keuren hun eigen vlees).

Ik hoop dat er meer clienten van Hasci (al is het maar kort) hun klacht op Haarweb durven te posten, al is het anoniem. Dit vooral om toekomstige clienten die hun haren willen doen te waarschuwen en om de oplichterij van Hasci te tonen aan de buitenwereld.

groetjes
Kijk hier maar even rond en je hebt zo de nodige aanhangers te pakken!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2018, 17:50   #3
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Mijn inziens onnodig om hier nog een topic voor aan te maken. Ik ben benieuwd van wie je een kloontje bent met maar 1 post. HW crew zou er goed aandoen om deze discussie te verwijderen.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2018, 20:10   #4
Ano2018
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2018
Berichten: 19
Geslacht:
Beste Zyzzalive,

Waarom onnodig ?
Wat kloontje ?

Of bent u iemand van Hasci?

gr.
Ano2018 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2018, 20:19   #5
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Nee gelukkig niet. Maar ik was net blij dat het gezeur over hasci even was opgehouden.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2018, 17:38   #6
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ano2018 Bekijk bericht
Beste Haarliefhebbers,

Even een kort belangrijk berichtje van mij.

Als jullie je haren willen gaan doen, doe het absoluut niet bij HASCI (Coen Gho) !
Haarstamcel is fake (waterdichte bewijzen zijn hiervan) en de FUE-methode die ze gebruiken werkt niet zo goed als bij andere klinieken ! Ik heb daar 5 behandelingen (ruim €30.000,-)ondergaan. 1 kreeg ik gratis omdat ze zelf toegaven dat ze zelf ook niet tevreden waren.
Geen donorgebied meer over (net als Dean Saunders) en ontvangstgebied is dramatisch (geen dichtheid, maar alleen sprietjes).

Op klachten krijg je alleen een ontvangstbevestiging en daarna hoor je ze nooit meer. De klachtencommissie is bovendien intern (dus ze keuren hun eigen vlees).
Dus nu via advocaat.

Ik hoop dat er meer clienten van Hasci (al is het maar kort) hun klacht op Haarweb durven te posten, al is het anoniem. Dit vooral om toekomstige clienten die hun haren willen doen te waarschuwen en om de oplichterij van Hasci te tonen aan de buitenwereld.

groetjes
Volgen mijn Advocaat kan HASCI vergeleken worden met een criminele organisatie. Zij hebben meer dan 13 jaar lang met voorbedachte rade meer dan 11000 patiënten voor tientallen miljoenen opgelicht door pure misleiding/leugens met dat Haar Stamcel fabeltje! En gezien de inhoud en de straffen/dreigementen die opgenomen zijn in de wurgcontracten die alle Artsen moeten ondertekenen wanneer deze de kliniek verlaten/ontslagen worden en uit wraak uit de school klappen kan je deze kliniek ook niet anders bestempelen! En Coen Gho is de kopstuk van deze criminele bende!

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 18 oktober 2018 om 18:19
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2018, 19:38   #7
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.431
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
Volgen mijn Advocaat kan HASCI vergeleken worden met een criminele organisatie. Zij hebben meer dan 13 jaar lang met voorbedachte rade meer dan 11000 patiënten voor tientallen miljoenen opgelicht door pure misleiding/leugens met dat Haar Stamcel fabeltje! En gezien de inhoud en de straffen/dreigementen die opgenomen zijn in de wurgcontracten die alle Artsen moeten ondertekenen wanneer deze de kliniek verlaten/ontslagen worden en uit wraak uit de school klappen kan je deze kliniek ook niet anders bestempelen! En Coen Gho is de kopstuk van deze criminele bende!
Dan ben ik wel benieuwd wanneer hij veroordeeld wordt!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2018, 23:07   #8
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
Volgen mijn Advocaat kan HASCI vergeleken worden met een criminele organisatie. Zij hebben meer dan 13 jaar lang met voorbedachte rade meer dan 11000 patiënten voor tientallen miljoenen opgelicht door pure misleiding/leugens met dat Haar Stamcel fabeltje! En gezien de inhoud en de straffen/dreigementen die opgenomen zijn in de wurgcontracten die alle Artsen moeten ondertekenen wanneer deze de kliniek verlaten/ontslagen worden en uit wraak uit de school klappen kan je deze kliniek ook niet anders bestempelen! En Coen Gho is de kopstuk van deze criminele bende!
Hier had je het vorig jaar ook al over alleen heb ik nooit iets vernomen van een dergelijke zaak. Als je al een jaar een advocaat in de arm hebt genomen zou dit jou al tientallen duizenden euros moeten hebben gekost?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2018, 12:26   #9
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.431
Geslacht:
Snel gaat het niet in elk geval. En dat is nog een understatement!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2018, 13:35   #10
Ano2018
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2018
Berichten: 19
Geslacht:
Ik kan niet over de bovenstaande zaak (negatief) spreken/reageren, omdat ik daar niet over ga.
Als reactie daarop weet ik wel dat rechtszaken lang kunnen duren.
Ook kan ik meegeven, dat ik er momenteel zelf mee bezig ben en zie dat er wereldwijd klachten over zijn (forums, YouTube, Facebook etc.)

Laatst gewijzigd door Ano2018; 19 oktober 2018 om 13:46
Ano2018 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2018, 18:13   #11
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Kan een modje aub ingrijpen? Zo zonde dat de kwaliteit van HW achteruit vliegt door dit soort hetze
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2019, 20:30   #12
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ano2018 Bekijk bericht
Beste Haarliefhebbers,

Even een kort belangrijk berichtje van mij.

Als jullie je haren willen gaan doen, doe het absoluut niet bij HASCI (Coen Gho) !
Haarstamcel is fake (waterdichte bewijzen zijn hiervan) en de FUE-methode die ze gebruiken werkt niet zo goed als bij andere klinieken ! Ik heb daar 5 behandelingen (ruim €30.000,-)ondergaan. 1 kreeg ik gratis omdat ze zelf toegaven dat ze zelf ook niet tevreden waren.
Geen donorgebied meer over (net als Dean Saunders) en ontvangstgebied is dramatisch (geen dichtheid, maar alleen sprietjes).

Op klachten krijg je alleen een ontvangstbevestiging en daarna hoor je ze nooit meer. De klachtencommissie is bovendien intern (dus ze keuren hun eigen vlees).
Dus nu via advocaat.

Ik hoop dat er meer clienten van Hasci (al is het maar kort) hun klacht op Haarweb durven te posten, al is het anoniem. Dit vooral om toekomstige clienten die hun haren willen doen te waarschuwen en om de oplichterij van Hasci te tonen aan de buitenwereld.

groetjes
Heb je HASCI nog aangeklaagd? Zo ja, wat is hier de uitkomst van?
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2019, 10:57   #13
Ano2018
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2018
Berichten: 19
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww Bekijk bericht
Heb je HASCI nog aangeklaagd? Zo ja, wat is hier de uitkomst van?
Hey Hairgrowww, ik heb HASCI met een schadeclaim aangeklaagd en meerdere gesprekken met ze gevoerd. Uiteindelijk hebben ze mij doorverwezen naar hun verzekeraar VvAA. Met hun verzekeraar ben ik momenteel bezig, ook zij gaan maar NIET NIET NIET in op mijn klachten waaronder het uitgedunde, vol met kale plekken donorgebied. Ze draaien er omheen en hebben het iedere keer over andere zaken. Ik heb een laatste brief naar hun verzekeraar gestuurd. Mocht hier wederom niet serieus op ingegaan worden, dan zal HASCI van mij een allerlaatste keer een brief ontvangen. En indien daar wederom niet serieus op wordt gereageerd, dan zal ik mijn advocaat de startsein geven. Ook zal ik al mijn gegevens, foto's, onderzoeksrapport etc. kenbaar maken op social media en via de media (tv, bladen, radio).
Ano2018 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2019, 12:21   #14
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ano2018 Bekijk bericht
Hey Hairgrowww, ik heb HASCI met een schadeclaim aangeklaagd en meerdere gesprekken met ze gevoerd. Uiteindelijk hebben ze mij doorverwezen naar hun verzekeraar VvAA. Met hun verzekeraar ben ik momenteel bezig, ook zij gaan maar NIET NIET NIET in op mijn klachten waaronder het uitgedunde, vol met kale plekken donorgebied. Ze draaien er omheen en hebben het iedere keer over andere zaken. Ik heb een laatste brief naar hun verzekeraar gestuurd. Mocht hier wederom niet serieus op ingegaan worden, dan zal HASCI van mij een allerlaatste keer een brief ontvangen. En indien daar wederom niet serieus op wordt gereageerd, dan zal ik mijn advocaat de startsein geven. Ook zal ik al mijn gegevens, foto's, onderzoeksrapport etc. kenbaar maken op social media en via de media (tv, bladen, radio).
Super sneu om dit te lezen. Ik wens je heel veel succes. Op internationale forums las ik dat een aantal Amerikanen ook al met aanklachten begonnen zijn, en die jongens zijn daar goed in. Met een beetje geluk is HASCI binnenkort keihard genoodzaakt om bakzeil te halen.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2019, 14:07   #15
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
Super sneu om dit te lezen. Ik wens je heel veel succes. Op internationale forums las ik dat een aantal Amerikanen ook al met aanklachten begonnen zijn, en die jongens zijn daar goed in. Met een beetje geluk is HASCI binnenkort keihard genoodzaakt om bakzeil te halen.
Heb je misschien een link hiervan?
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
dr gho, hair stem cell clinic


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.