Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 september 2013, 12:45   #1
evodude
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2013
Berichten: 26
Question Vaker HT als er de eerste keer niet meer geoogst kon worden?

Corrigeer me aub als ik iets verkeerds zeg, ik ben een beginner. Hoe ik het tot dusver begrijp, komt de donorhaar uit de krans(huidhaar). Nou krijgen sommige van ons te horen dat er niet meer geoogst kon worden uit de donor. De geoffreerde graphs zijn niet behaalt door tekort aan donor maar iemand is wel gezegd dat als in de toekomst de kruin kaler wordt en hij nog 1000 graphs nodig heeft het wel mogelijk is.

Nou begrijp ik ook dat het donorgebied niet herstelt. Als je een boom uit een bos met wortel en al in een ander bos gaat planten gaat er niet vanzelf een nieuwe groeien op de oude plaats. Weg = Weg.

Als er dus al de eerste keer te weinig beschikbaar is waar halen ze dan de donors voor de toekomstige HT vandaan dat ze die belofte kunnen maken?
evodude is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2013, 15:02   #2
Haartransplant
HaarWeb lid
 
Haartransplant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 109
Geslacht:
Ik weet niet zeker of ik je begrijp, maar er is een maximum aantal grafts dat je per behandeling kunt verplaatsen. Als je daarover heengaat, gaat het ten koste van de kwaliteit (hoeveel dat maximum dan is, dat is onderwerp van discussie). In die zin is het mogelijk om na x-jaar nog een tweede HT te doen.

Wel is een haartransplantatie (transplantatie = verplaatsing) nog geen haarvermeerdering. Je kunt dus geen oneindig aantal keer een HT laten doen.

In jouw geval denk ik dat ze maximum aantal grafts op één dag bedoelde en dat je nog voldoende donorhaar hebt voor een evt toekomstige behandeling.

Is dat een antwoord op je vraag?
Haartransplant is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2013, 11:16   #3
Viruz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2013
Berichten: 57
Bij de hair science institute is er wel een sprake van haar vermenigvuldiging. Je haar op donor wordt bij zo'n behandeling naar 9 maanden al hersteld. Na 9 maanden kan dus al een 2e behandeling plaatsvinden!
Viruz is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2013, 11:35   #4
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Daar zijn al hele discussies over gevoerd. Feit is wel dat de klanten daar wegblijven
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2013, 18:15   #5
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Blijkbaar heeft viruz het nieuws niet goed gevolgd. Waarschijnlijk doet hairscience niets anders dan spiltsen van haarwortels. Met andere woorden een heel dure Fue met matig resultaat met gemiddeld 1.2 haren per graft terwijl dit bij andere klinieken op 2.5 haren per graft ligt.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2013, 17:07   #6
evodude
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2013
Berichten: 26
Esteworld antwoord

Ok, bedankt voor de informatie maar het was nog me nog niet helemaal duidelijk ,dus sinds ik toch met Hidde(esteworld) aan de lijn was, heb ik het nog even nagevraagd.Voor diegene die als mij het ook nog niet helemaal snapte:

Wat ik niet wist was dat de limiet van het maximale te ''moven" haren niet alleen afhangt van hoeveel beschikbaar is maar ook hoeveel je eruit kunt pakken zonder de gebied eromheen te beschadigen. Als je er een uithaalt dan ontstaat er 'stress-niveau' eromheen. Teveel haren eruit halen vergroot de 'stress-niveau' en kan dan tot schade van bestaande haren leiden. Dus als je het na de eerste keer laat herstellen kun je de volgende HT weer bij het 0 punt stressniveau beginnen en dus wel veilig haren weer "moven"
evodude is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.