Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 december 2022, 23:28   #16
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 122
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
Geen ervaring. Maar zag het voorbij komen in een filmpje van Bisanga. Ook die dubbele grafts verwijdert hij. Kortom: zorgt gewoon dat je haarlijn weer netjes wordt. Ik vind de reacties hierboven overigens niet echt behulpzaam, maar dat is mijn mening
Dankjewel nogmaals voor je reactie, ik zal Bisanga eens contacten!
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2022, 23:52   #17
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaulPaulPaul Bekijk bericht
Dankjewel nogmaals voor je reactie, ik zal Bisanga eens contacten!
Ik ben benieuwd. Op hairlosstalk.com stonden vroeger ook wel verhalen over het ongedaan maken van een ht.

Succes.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2022, 03:12   #18
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
Geen ervaring. Maar zag het voorbij komen in een filmpje van Bisanga. Ook die dubbele grafts verwijdert hij. Kortom: zorgt gewoon dat je haarlijn weer netjes wordt. Ik vind de reacties hierboven overigens niet echt behulpzaam, maar dat is mijn mening
Vreemde observatie. Ik vraag netjes waarom hij niet voor een herstelbehandeling gaat, maar waarom hij de haartransplantatie ongedaan wil maken. Mijn inziens zit hier namelijk wel een verschil in. Als ik daar dan geen reactie op krijg kan ik daar verder weinig meer voor betekenen lijkt mij, maar dat is mijn mening .
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2022, 14:48   #19
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 122
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Vreemde observatie. Ik vraag netjes waarom hij niet voor een herstelbehandeling gaat, maar waarom hij de haartransplantatie ongedaan wil maken. Mijn inziens zit hier namelijk wel een verschil in. Als ik daar dan geen reactie op krijg kan ik daar verder weinig meer voor betekenen lijkt mij, maar dat is mijn mening .
Ik ben het met Henk eens, Mick. Ik krijg eerst van je te horen dat ik hier "klaag" over een "mislukte HT". Daarna laat je even weten wat jij (want het is niet meer dan jouw mening/oordeel) van HASCI vindt. Uiteindelijk beantwoordt zo'n reactie mijn vraag helemaal niet. Jij bent dan lekker je ei kwijt, maar verder heeft niemand wat aan je "bijdrage".

1. Ik heb mijn best gedaan om, ondanks mijn enorme zorg/teleurstelling over m'n haarlijn, NIET te klagen. Mijn topic is geen klaagzang, maar een hulpvraag.
2. Ik heb het nergens over een mislukte HT, dat maak jij ervan
3. Wat je van HASCI vindt mag, maar heeft geen relevantie in dit topic.

Laatst gewijzigd door PaulPaulPaul; 24 december 2022 om 17:50
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2022, 15:00   #20
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 122
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Waarom geen herstelbehandeling bij een andere/betere kliniek?
Over dit: omdat ik die bocht/haak die ze gemaakt hebben in mijn tempel, erg onnatuurlijk vind. Ik had liever gehad dat ze mijn nieuwe haarlijn, net als aan de andere kant, hadden aangesloten aan de bestaande tempel. In plaats van dat ze een soort nieuwe tempel zouden hebben gecreëerd. Zie foto's in bijlage
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg b33.jpg‎ (73,2 KB, 64x gelezen)
Bestandstype: jpg 9de0d5e1-82a5-4aa9-bd47-11b7a25f440e.jpg‎ (125,6 KB, 58x gelezen)
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2022, 16:09   #21
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Je tempels lopen aan beide kanten verschillend?

Als ze dat hoekje niet hadden gedaan had je een haakse hoek aan die kant gehad.

Snap dat als je wat ziet het blijft zien, maar ik zou dit eerst rustig afwachten en volgens mij komt het helemaal goed als er straks haar zit. ik vind het er goed uit zien.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2022, 16:49   #22
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 122
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Je tempels lopen aan beide kanten verschillend?

Als ze dat hoekje niet hadden gedaan had je een haakse hoek aan die kant gehad.

Snap dat als je wat ziet het blijft zien, maar ik zou dit eerst rustig afwachten en volgens mij komt het helemaal goed als er straks haar zit. ik vind het er goed uit zien.
Dat hoekje had kleiner gemoeten. Zoals ze het nu hebben gedaan is de vorm en diepte van die ene inham compleet anders. Ze hebben daar als het ware een nieuwe inham ín de bestaande inham gecreeerd. En aan de andere kant niet. Dat zie je dus ook van voor- en bovenaanzicht, en dat stoort me enorm. Zie bijlage: zo hadden ze het moeten doen.

Maar om deze discussie hier niet nogmaals te voeren: hier kun je terecht ;-).
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg inham.jpg‎ (137,0 KB, 43x gelezen)
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2022, 17:09   #23
Wsushiman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2021
Berichten: 49
Geslacht:
Op die eerdere foto van boven/voren zie je het minder. Op de laatste (met lijntje getekend) zie je het inderdaad wel en heb je een punt wat mij betreft.
Je gaf aan dat de kliniek het niet kan herstellen maar hoe beoordelen ze zelf het resultaat? Erkennen ze dat weinig symmetrisch is? Overigens vind ik het niet enorm storend maar het is in deze vooral belangrijk wat voor gevoel je er zelf bij hebt.
Ik zou eens bij wat (goeie) klinieken peilen wat handig is.
Wsushiman is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2022, 17:45   #24
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 122
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wsushiman Bekijk bericht
Op die eerdere foto van boven/voren zie je het minder. Op de laatste (met lijntje getekend) zie je het inderdaad wel en heb je een punt wat mij betreft.
Je gaf aan dat de kliniek het niet kan herstellen maar hoe beoordelen ze zelf het resultaat? Erkennen ze dat weinig symmetrisch is? Overigens vind ik het niet enorm storend maar het is in deze vooral belangrijk wat voor gevoel je er zelf bij hebt.
Ik zou eens bij wat (goeie) klinieken peilen wat handig is.
De kliniek (die in Istanboel zit) wil het wel oplossen, maar dat gaan ze doen door aan de andere kant ook zo'n "bocht" te maken. Dat heeft niet mijn voorkeur, want zoals eerder gezegd vind ik dat vaak erg nep kijken na verloop van tijd.

De kliniek geeft vooral niet toe, en dat steekt me. Ze erkennen hun onzorgvuldigheid niet en blijven vasthouden aan hun verhaal dat die ene inham zo is gedaan om de inham wat "ronding" te geven. Dat zal allemaal wel, maar dat had je ook kunnen doen op de manier zoals ik 'm in voorgaande bijlage heb getekend. Dan waren de inhammen gelijk én het bovenaanzicht symmetrisch.

Ik vind het rete slordig en neem het de kliniek gigantisch kwalijk.

Laatst gewijzigd door PaulPaulPaul; 27 december 2022 om 16:47
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2022, 18:26   #25
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Waar ben je behandeld? Dan weet ik waar ik niet moet gaan.
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2022, 19:52   #26
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaulPaulPaul Bekijk bericht
Ik ben het met Henk eens, Mick. Ik krijg eerst van je te horen dat ik hier "klaag" over een "mislukte HT". Daarna laat je even weten wat jij (want het is niet meer dan jouw mening/oordeel) van HASCI vindt. Uiteindelijk beantwoordt zo'n reactie mijn vraag helemaal niet. Jij bent dan lekker je ei kwijt, maar verder heeft niemand wat aan je "bijdrage".

1. Ik heb mijn best gedaan om, ondanks mijn enorme zorg/teleurstelling over m'n haarlijn, NIET te klagen. Mijn topic is geen klaagzang, maar een hulpvraag.
2. Ik heb het nergens over een mislukte HT, dat maak jij ervan
3. Wat je van HASCI vindt mag, maar heeft geen relevantie in dit topic.
1. Waar zeg ik dat jij klaagt? Het staat volgens mij tussen "", geen idee of je de betekenis hiervan kent, maar blijkbaar niet.
2. Elke transplantatie is mislukt als de klant niet tevreden is. Zeker als het een ongelijke haarlijn (die niet was afgesproken) betreft zoals in jouw geval.
3. Het is geen mening dat Gho een oplichter is, dat is een feit. Dat jij dat afdoet als niet relevant is al helemaal hilarisch en geeft mij alleen maar bewijs dat jij je onderzoek en haartransplantatie niet serieus neemt of hebt genomen.

Ja, het is een aanname dat je dat bij je eerdere haartransplantatie ook niet hebt gedaan. Maar prima. Zal dan ook zeker niet meer proberen te helpen.

Overigens praat je nog steeds over het feit dat je de haren wilt (laten) verwijderen terwijl een herstelbehandeling de meest logische optie zou zijn.

Maar prima, als jij hulp van mensen niet kunt waarderen.

Laatst gewijzigd door mickfoley; 24 december 2022 om 20:15
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2022, 22:55   #27
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 122
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thooselle Bekijk bericht
Waar ben je behandeld? Dan weet ik waar ik niet moet gaan.
Ik snap heel goed dat je dat wilt weten. Echter probeer ik met de kliniek tot een oplossing te komen waardoor ik het niet chic vind om ze hier te noemen. Wellicht doe ik dat op een later moment alsnog, als ik me daar dan toe voel.
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2022, 13:12   #28
Henk-yo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 168
Jouw observatie over jouw haarlijn is terecht. Deze ronding, zie je vaker bij de mindere klinieken en is niet natuurlijk.

Een tip: ga niet terug naar deze kliniek voor nog een behandeling of correctie. Het lijkt op een kleine ingreep die je hebt gehad, dus wees blij!
Henk-yo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.