Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 september 2007, 10:08   #16
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
Fina werkte uitstekend, maar ik had ook bijwerkingen. Nu bijna een half jaar gestopt en vooral deze maand lijkt echt overal mijn haar uit te vallen. Bij iedere haal door mijn haar minstens 10 haren. Denk dus dat dit uitval is die ik anders zonder fina geleidelijk had gehad. Helaas, maar liever dit dan bijwerkingen
DikkieD is offline  
Oud 6 september 2007, 13:06   #17
Mr.S
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2006
Berichten: 17
Ik heb het ongeveer 300 dagen gebruikt. Heb nergens last van gehad, gelukkig. Ik ga er later weer mee beginnen.
Mr.S is offline  
Oud 7 september 2007, 00:11   #18
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DikkieD Bekijk bericht
Fina werkte uitstekend, maar ik had ook bijwerkingen. Nu bijna een half jaar gestopt en vooral deze maand lijkt echt overal mijn haar uit te vallen. Bij iedere haal door mijn haar minstens 10 haren. Denk dus dat dit uitval is die ik anders zonder fina geleidelijk had gehad. Helaas, maar liever dit dan bijwerkingen
Hoi DikkieD,
Zoals je reeds misschien al gelezen had in mijn vorige mailtjes had ik ook last van bijwerkingen (donkere sperma ) al na 6 pilletjes Finasteride , maar ben toch weer begonnen met Finpecia (Finasteride ) heb 1 MG tabletje in 4en gedeeld zodat ik nog maar 0.25 MG slik , eerst een stukje genomen en daarna 2 dagen gewacht , toen 2 dagen achter elkaar weer stukje van 0.25 MG genomen en weer een dag gewacht , en zo maar verder , slik nu al vele dagen 0.25 MG Fina achter elkaar elke dag en heb nergens geen last van , ga over een tijdje naar 0.50 MG per dag en doe dat ook weer een hele tijd , daarna ga ik over op 0.75 MG Fina en daarna weer naar 1 MG, ben al zeer blij dat ik nu elke dag 0.25 MG kan in nemen zonder bijwerkingen , merk al veel verschil in mijn haren , veel minder haaruitval en diverse nieuwe haartjes ontdekt , mijn sperma heeft zelfs een betere kleur dan voorheen en krijg ook veel meer zin in sex dan ooit tevoor

Zelf denk ik dat het ineens beginnen met 1 MG Fina per dag je lichaam zich er kapot van schrikt omdat dit kleine pilletje veel heftiger is dan menig mens denkt , door je lichaam langzaam aan Fina te laten wennen heb ikzelf het idee dat je lichaam rustig aan de Fina kan wennen ..

Nog wat : mijn persoonlijke mening is dat mensen die gelijk heftig reageren op Fina het spul veel beter werkt als bij mensen die totaal geen bijwerkingen hebben , nogmaals dit is mijn persoonlijke mening en kan dit niet onderbouwen ..

Probeer het eens op deze manier ..

Succes

Groet Blizzard

Laatst gewijzigd door blizzard; 7 september 2007 om 22:52
blizzard is offline  
Oud 7 september 2007, 00:41   #19
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
[...]
Nog wat : mijn persoonlijke mening is dat mensen die gelijk heftig reageren op Fina het spul veel beter werkt als bij mensen die totaal geen bijwerkingen hebben , nogmaals dit is mijn persoonlijke mening en kan dit niet onderbouwen ..
[...]
Ik hoop het voor je
Wishfull thinking kan nooit kwaad, maar ik denk dat het verstandigst is jezelf niet wijs te gaan maken dat het bij jou wel gaat werken, terwijl straks misschien blijkt dat het weinig effect had. Blijf er gewoon nuchter onder zodat je straks niet voor een enorme teleurstelling zou kunnen komen te staan.
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline  
Oud 7 september 2007, 22:49   #20
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappie Bekijk bericht
Ik hoop het voor je
Wishfull thinking kan nooit kwaad, maar ik denk dat het verstandigst is jezelf niet wijs te gaan maken dat het bij jou wel gaat werken, terwijl straks misschien blijkt dat het weinig effect had. Blijf er gewoon nuchter onder zodat je straks niet voor een enorme teleurstelling zou kunnen komen te staan.
Hoi Flappie ,
Heb al vele teleurstellingen meegemaakt in mijn leven maar een ding was zeker dat er na 6 pilletjes Finpecia er al een paar nieuwe haartjes tevoorschijn kwamen op mijn inhammen en onder mijn haargrens waar in jaren ooit meer een haar had gestaan en mijn ogen zijn nog zeer goed , dus als het zo snel aanpakt bij mij moet het wel ontzettend goed spul wezen toch ? , tja alleen die bijwerkingen waren er ook zo maar goed nu gaat het goed en ga over een tijdje eens een halve miligram gaan proberen , hou jullie op de hoogte ..

Ps : Minoxidil is een goed middel maar Finasteride is in mijn ogen eigenlijk een must en mag niet ontbreken in de strijd tegen AGA .

Groet Blizzard
blizzard is offline  
Oud 8 september 2007, 11:25   #21
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
Hoi Flappie ,
Heb al vele teleurstellingen meegemaakt in mijn leven maar een ding was zeker dat er na 6 pilletjes Finpecia er al een paar nieuwe haartjes tevoorschijn kwamen op mijn inhammen en onder mijn haargrens waar in jaren ooit meer een haar had gestaan en mijn ogen zijn nog zeer goed , dus als het zo snel aanpakt bij mij moet het wel ontzettend goed spul wezen toch ? , tja alleen die bijwerkingen waren er ook zo maar goed nu gaat het goed en ga over een tijdje eens een halve miligram gaan proberen , hou jullie op de hoogte ..

Groet Blizzard
Finasteride is geen pokon!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline  
Oud 9 september 2007, 08:23   #22
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
Liever kaal of een dure HT dan een middel dat van alles kan doen zonder dat je dat direct doorhebt. Bovendien moet je dit de rest van je leven slikken, zodat stoppen een moeilijkere opgave wordt dan beginnen. Ik heb nu echt veel haaruitval, maar ben blij dat die zooi uit mijn lichaam is
DikkieD is offline  
Oud 9 september 2007, 09:07   #23
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
6 Dagen Fina en dan al hergroei is eigenlijk onmogelijk.
En zeker niet op plaatsen waar al jaren geen haar meer heeft gestaan.

Ik denk ook dat dit een gevalletje van "wishful thinking" is
Morehair is offline  
Oud 9 september 2007, 17:52   #24
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
6 Dagen Fina en dan al hergroei is eigenlijk onmogelijk.
En zeker niet op plaatsen waar al jaren geen haar meer heeft gestaan.

Ik denk ook dat dit een gevalletje van "wishful thinking" is
Hoi Morehair ,
Toch was het echt waar , welliswaar een klein maar donker haartje , heb er nu zeer veel nieuwe bij met alleen maar 0.25 mg Fina per dag en sàvonds 1 x Minoxidil was van plan een HT te laten doen maar kijk het nu eerst eens een hele tijd af voordat ik wat beslis gaat veelste goed nu ...
Heb lang geleden eens een HT laten doen en de haren van mijn grafts zijn ook nooit uitgevallen .... korstjes gingen voorzichtig eraf en de kleine haartjes eronder bleven gewoon zitten en begonnen gelijk te groeien het was heel bijzonder vertelde ze mij en kwam eigenlijk nooit voor maar goed misschien ben ik anders ....

Groet Blizzard
blizzard is offline  
Oud 9 september 2007, 18:26   #25
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Johan heb je deze thread al gezien?
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2848
Als je wilt kun je daar je vragen stellen over finasteride en bijwerkingen.
Groet, Henk.
Dank Henk.

Daar verder svp.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haar verkleurt door finasteride? omerta62 Medicijnen/haargroeimiddelen 13 11 januari 2006 18:13
finasteride en spataderen Loveli Haarproblemen bij vrouwen 0 23 augustus 2005 02:18
Farmacotherapeutisch Kompas over Proscar (finasteride) Artur Medicijnen/haargroeimiddelen 3 21 juli 2004 22:26
Wie heeft er GEEn bijwerkingen van Finasteride? Heer Olivier Medicijnen/haargroeimiddelen 2 23 juli 2003 19:59
Hallo allemaal! Ik ben nieuw. Sarah W. TTM - Algemeen 9 31 mei 2003 10:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.