Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 maart 2013, 12:49   #1
dame
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 1
echte pruik

hallo allemaal,

ik ben een vrouw van 19 Jaar en heb al 7 jaar last van haaruitval.
In het begin droeg ik alleen maar hoofddoekjes ik wou geen pruik, maar na mate ik ouder werd en naar de middelbare school ging vond ik het toch wel noodzakelijk om een pruik te nemen ik heb een synthetische pruik gekozen met mooi lang haar, maar ik ben een sportief persoon ik zit ook op voetbal ik durf nu niet met mijn pruik te voetballen dus draag dan altijd een hoofddoekje maar daar wil ik vanaf ik wil een echte pruik waarbij ik de garantie heb dat die goed op mn hoofd blijft plakken iemand suggesties?
dame is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2013, 18:38   #2
m91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Berichten: 176
Geslacht:
Maak eens een afspraak bij een haarwerk kliniek voor een intakegesprek. Zij kunnen je precies vertellen wat er mogelijk is. Zover ik weet is het zowel bij een bevestiging met tape, als bij een bevestiging met lijm mogelijk om gewoon te voetballen met je haarwerk.
m91 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2013, 10:17   #3
Sunnie
It's all about hair!
 
Sunnie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2013
Locatie: Utrecht
Berichten: 10
Hey meid, wat vreselijk om te horen dat je haar al uitvalt. Ik zou je aanraden om naar eens een professionele kliniek te gaan en daar een gesprek aan te vragen. Mijn tante heeft dit ook gedaan, ondanks dat ze nog best wat haar op haar hoofd had en ze hebben haar geholpen met een passende pruik. Zoals m91 zegt er is zoveel mogelijk! Je zou in principe gewoon kunnen moeten voetballen met een bevestiging met tape/lijm.

Ik wens je heel veel succes en sterkte
Sunnie is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2013, 12:37   #4
sloena
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2013
Berichten: 2
Hoi,
Ik snap helemaal dat je nu een echte pruik wilt, ik zou adviseren om een echt haar pruik te nemen, dit omdat synthetich haar friseert (pluizig wordt door wrijving op de rug).
Ook hier is weer veel keus in kwa haar en bevestiging, laat je goed informeren hierin, voor je een keuze maakt.
Veel suc6 in de zoektocht.

Gr.Patricia
sloena is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.