Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 september 2009, 00:14   #31
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Bedoel je de foto's van maart 2008???
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2009, 18:50   #32
Dremel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2009
Berichten: 1
Volgende keer als je je haar van zo donker naar zo licht verft moet je Ontkleurder kopen. Teminste dat is wat ik altijd te horen krijg als ik me haar ga verven. Dan word het niet groen en oranje ofzo ! Maar ik weet niet zeker of dat ook geld als het je natuurlijk haarkleur is. Maja dat is in ieder geval wat er tegen mij gezegd word.

En als ik eens hoor dat jij zoveel zilvershampoo gebruikt heb en t daardoor paarse gloed kreeg, kan je dan niet beter gewoon stoppen en zorgen dat heel die kleur uit je haar is en over nieuw beginnen?
Want vaak je haar verven en nooit je haar afknippen is zowieso heel slecht.. Als je regelmatig je haar verft, moet je regelmatig je haar bij knippen. Dat is mij teminste geleerd op school :p weetniet of je er iets aan hebt? Maar als ik in jou schoenen zat zou ik vanaf nu helemaal niet meer me haar verven en alles eruit laten groeien door om de maand even naar de kapper te gaan en paar cm eraf te halen.

Ik ben nu ook al anderhalf jaar bezig mijn haar goed te krijgen, alleen had ik een permanent genomen. Me haar was van wortel tot punt helemaal dood en ben nu dus anderhalf jaar bezig om dat eruit te laten knippen, en het is er nog steeds niet helemaal uit :p
Dremel is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2009, 19:01   #33
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dremel Bekijk bericht
Als je regelmatig je haar verft, moet je regelmatig je haar bij knippen. Dat is mij teminste geleerd op school
Dat slaat nergens op. Zeker een kappersschool. Daar doen ze niets liever dan knippen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dremel Bekijk bericht
Me haar was van wortel tot punt helemaal dood
Haren bestaan altijd uit dood materiaal. Daarom spuit er geen bloed uit als je het afknipt en het knippen doet totaal geen pijn, net als bij nagels.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2011, 11:12   #34
MELANIESIX
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2011
Berichten: 1
hallo, waar vind je de "grijsmousse" aub? ik ben van belgië, dus moest er een andere naam voor bestaan of een webshop waar ze dit verkopen?Zou dit goed kunnen gebruiken om de oranje gloed uit mijn lichtbruin haar te halen. Bedankt!!
MELANIESIX is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2011, 11:52   #35
afroindo
HaarWeb lid
 
afroindo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2009
Berichten: 149
Ik had gelezen dat het normaal is dat de haarkleur van een mens door de jaren heen kan veranderen. Dit heeft te maken met oa gezondheid, ouderdom etc.

Waar ik eerst diep donkerbruin was begin ik nu rood/blond achtig te worden. Vooral bovenop :-( En dat terwijl ik laatst mijn haren heb gemillimeterd dus geen kans op resten van vorige kleuring. Ik weet niet of dit door de medicatie komt? Ik ben er iig niet bepaald blij mee.
__________________
Babies haven't any hair:
Old men's heads are just as bare;
From the cradle to the grave
Lies a haircut and a shave.
~Samuel Goodman Hoffenstein

------------------------------------------

Currently on:
  • Proscar (Less then 1MG/DAY)
  • Rogaine Foam 5% (Morning/Evening)
  • Revita Shampoo (3 times a week)
  • No other Shampooing (Babyoil only)
  • Olive Oil + Raw Egg (Once monthly treatment)
  • Multivitamins
  • Vitamine D (Additional)
  • MSM (De Tuinen)
  • Fishoil (liquid)
afroindo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wk 2006!!! Tiuri Van alles en nog wat... 29 2 juli 2006 00:32
Oranje haarverf Bananenboom Overige (haar)discussies - Algemeen 12 9 juni 2006 18:35
NEDERLAND - LETLAND voorspellingen. pindakaas Van alles en nog wat... 11 25 juni 2004 13:57
te koop: 2 kaartjes Nacht van Oranje ingie Van alles en nog wat... 9 5 april 2004 22:01


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.