Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 juli 2012, 13:40   #1
instinct
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 57
Red face Vraag over tondeuse en precisieafstelling

Dag iedereen!

Vorige week heb ik mijn haar bij de kapper laten millimeteren omdat ik de afgelopen maanden een stuk kaler werd. Ik vond het er steeds onverzorgder uitzien en was het zat om mijn haar goed in model te krijgen. Ik ben tevreden met het resultaat (9mm) en heb na hevige research een tondeuse gekocht met een geïntegreerde baardtrimmer.

Ik heb de "BaByliss for Men i PRO 45 Intensive E960E" aangeschaft, echter snap ik iets niet. Het apparaat heeft een preciesafstelling van de messen, waarbij ik de messen op 0.6, 1.2, 1.8, 2.4 en 3.0 mm nauwkeurig kan afstellen. Nou zit er ook een 11-tal opzetkammen bij, variërend van 3 t/m 25 mm. Stel, ik zet de opzetkam van 3 mm erop en zet de precisieafstelling op 0.6 mm, scheert hij dan 3.6 mm? Of zit de 0.6 mm bij de opzetkam meegerekend en scheert hij "gewoon" de 3 mm?

Deze vraag is van belang omdat één van de opzetkammen de zogenaamde baardopzetkam is. Hiermee kan ik de precisie instellen op 0.5, 1.0, 1.5, 2.0, 2.5 en 3.0 mm. Ik wil dus graag weten hoeveel ik precies afscheer, voordat ik ermee aan het maaien ga.

Alvast bedankt!
instinct is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.