Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback > Archief: afgehandelde Suggesties

 
 
Discussietools Weergave
Oud 20 december 2006, 16:09   #76
Zimza
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
Er is geen sprake van een hetze maar terechte kritiek op de islam.
Jij noemt het terecht kritiek, ik noem het doelbewust de Islam en de moslims in een negatieve daglicht plaatsen (lees: haat zaaien).


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
kijk alleen maar eens naar de positie van de vrouw, homo, jood en anders gelovige binnen de islam. wat er gebeurde is dat er dus bepaalde conflicten uit het nieuws werden gehaald (verkrachtingswet pakistan, islamitisch terreur en 80% homofobie onder moslims.

Je haat voor en strijd tegen de Islam en moslim moet je niet over de hoofden van homo's of vrouwen voeren. Het is onterecht, hypocriet en je doet geen recht aan Islamitische homo's en vrouwen om ze te misbruiken en tegelijkertijd aan te vallen om wat ze zijn. Islamitische homo's en vrouwen hebben geen behoefte aan mensen die ze niet accepteren om wat ze zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
die discussie ontspoorde doordat bepaalde mensen als weerwoord begonnen te schelden, smerige opmerkingen maakten, vragen negeerden of ongefundeerde uitspraken zonder enige bron of onderbouwing deden.
Tot die bepaalde mensen mag jij jezelf rekenen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
dat mensen hier zo opkomen voor vrouwen en homo's en daarbij dus commentaar op de islam hebben kun je zien als een "persoonlijke aanval"
Mensen komen hier niet op voor homo's of voor vrouwen. Ze komen op voor hun haat tegen de Islam en moslims

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
maar ook als iets positiefs aangezien hier in het westen gelijke rechten meer gelden dan een "geloof".

Jij hebt hier niet met een persoon te maken die niet in aanraking is geweest met 'het westen'. Ik ben geboren en getogen in 'het Westen', dus mij kan je niets wijs maken over gelijke rechten of geloof. Het beheer verzuimt zijn taak te doen en meet hier met twee maten. Heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken of geloof

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
geloof is ondergeschikt aan die vrijheid van meningsuiting en gelijke rechten hier in nederland en dat zullen mensen toch echt eens moeten leren te accepteren.
Inderdaad, leer maar eens te accepteren dat gelijke rechten voor iedereen geldt, moslim en niet-moslim.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
en je kunt nog zoveel smoesjes bedenken maar het blijft gewoon hoogst opmerkelijk dat je nooit simbah of biljartbal hebt aangegeven met hun posts, das wel een beetje schijnheilig vind je niet?
Ik ben niet schijnheilig; integendeel. Voor iemand die in het verleden mij heeft aangevallen wegens het aangeven van een bad post bij de moderator, gedraag jij je uitermate hypocriet om mij aan te rekenen dat ik geen bad post heb aangeven bij de moderators. Als jij het afkeurt dat ik bad post rapporteer bij de moderators, moet jij nu niet gaan zeveren waarom ik geen bad post heb aangegeven bij de moderators.
Zimza is offline  
Oud 20 december 2006, 16:26   #77
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
ach het is gewoon kansloos, de enigste waarheid die je wilt zien is die van jou.

laat me raden, je loopt tegen de dertig aan en je hebt een soort van mid-life crisis. je hebt totaal geen opleiding en je werkt niet of je hebt een kansloze baan zonder enig toekomst perspectief.

op de middelbare school droomde je ervan om succesvol te zijn, je wou dat mensen je zagen staan net als de nederlandse meisjes.
diezelfde nederlandse meisjes hebben hun dromen na kunnen jagen en zijn nergens door belemmerd.
daar waar nederlandse dames zich vol flair bewegen in het leven, een goede baan hebben, leven in luxe en gerespecteerd en gewaardeerd worden voor hun succes zit jij op een kamertje in een oud huis af te geven op alles wat niet aan jouw waarheid voldoet.
het enigste wat jij en vele anderen in jouw positie hebben is geloof.

jij kunt niet eens, ook al zou je willen en weet je beter, kritiek kunnen hebben op je geloof.
want het enigste waaruit jij bestaat is je geloof en zonder geloof besta jij niet.

ik heb echt met je te doen en ik hoop echt dat het in de toekomst jouw dochters betere kansen krijgen dan jij hebt gehad.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 20 december 2006, 17:00   #78
Zimza
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
ach het is gewoon kansloos, de enigste waarheid die je wilt zien is die van jou.

laat me raden, je loopt tegen de dertig aan en je hebt een soort van mid-life crisis. je hebt totaal geen opleiding en je werkt niet of je hebt een kansloze baan zonder enig toekomst perspectief.

op de middelbare school droomde je ervan om succesvol te zijn, je wou dat mensen je zagen staan net als de nederlandse meisjes.
diezelfde nederlandse meisjes hebben hun dromen na kunnen jagen en zijn nergens door belemmerd.
daar waar nederlandse dames zich vol flair bewegen in het leven, een goede baan hebben, leven in luxe en gerespecteerd en gewaardeerd worden voor hun succes zit jij op een kamertje in een oud huis af te geven op alles wat niet aan jouw waarheid voldoet.
het enigste wat jij en vele anderen in jouw positie hebben is geloof.

jij kunt niet eens, ook al zou je willen en weet je beter, kritiek kunnen hebben op je geloof.
want het enigste waaruit jij bestaat is je geloof en zonder geloof besta jij niet.

ik heb echt met je te doen en ik hoop echt dat het in de toekomst jouw dochters betere kansen krijgen dan jij hebt gehad.

Als dit een poging is om een kijkje te nemen in mijn prive-leven, dan is dat bij deze weer gigantisch mislukt. Mijn leeftijd heb ik op dit forum eerder vermeld, dus dat heb je niet geraden maar gewoon geplukt van het forum.
Zimza is offline  
Oud 20 december 2006, 17:08   #79
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zimza
Het gaat mij ook om die 'enige sturing van hogere autoriteiten'. Als je als beheer huisregels opstelt, zorg je ervoor dat die nageleefd worden.
Tussen de regels zit een groot grijs gebied met interpretatievrijheden. Iedereen ziet die op zijn of haar eigen subjectieve manier en sommigen zoeken daarin de randen op. Een enkele keer krijg je dan een ban aan je broek, soit, eigen verantwoordelijkheid.

Het is als wanneer de politie je met een kapot fietslicht aanhoudt en je bekeurt. Je kunt wel klagen dat er nog veel meer mensen met een kapot fietslicht rondrijden of dat er genoeg boeven rondlopen die op vormfouten uit de bak zijn gekomen, maar jouw fietslicht doet het niet en dus is de boete 100% terecht.

Een moderator kan niet alles zien en hij kan ook niet tot de tijd van de kruistochten teruggaan om alle onrecht dat door de verschillende haarwebleden is gepleegd na te gaan. Hij zal zich beperken tot posts die ie toevallig tegen komt of waarvan ie een bad post report ontvangt. In dit geval kwam ie die van Biljartbal tegen die met kop en schouders boven de andere discussievoerders van dat moment uitstak in fout gedrag en strafte hem mild met een weekje stilte.

Ik heb me voorgenomen om van die mogelijkheid om kwalijke posts aan te geven in de toekomst misschien ook wel eens gebruik te maken. Goed beargumenteerd en niet te vaak, want anders krijg je wat mijn zusje kreeg die om het minste of geringste pijntje al piepte ... ze liep op een gegeven moment een halve dag met een gebroken pols omdat niemand haar gepiep meer serieus nam.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline  
Oud 20 december 2006, 17:10   #80
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zimza
Als dit een poging is om een kijkje te nemen in mijn prive-leven, dan is dat bij deze weer gigantisch mislukt. Mijn leeftijd heb ik op dit forum eerder vermeld, dus dat heb je niet geraden maar gewoon geplukt van het forum.
heb jij je leeftijd vertelt dan?
naja, alsof je zou toegeven dat ik gelijk heb.

het zegt alweer genoeg dat je een half uur nodig had om dat antwoord te bedenken
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 20 december 2006, 17:27   #81
Zimza
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
heb jij je leeftijd vertelt dan?
naja, alsof je zou toegeven dat ik gelijk heb.

het zegt alweer genoeg dat je een half uur nodig had om dat antwoord te bedenken

Verspilde moeite, knul. Een inkijk in mijn prive-leven kun je echt vergeten. Dus praat hier maar als een kip zonder kop, mij zul je niet kunnen verleiden.
Zimza is offline  
Oud 20 december 2006, 17:41   #82
Zimza
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH

Een moderator kan niet alles zien en hij kan ook niet tot de tijd van de kruistochten teruggaan om alle onrecht dat door de verschillende haarwebleden is gepleegd na te gaan. Hij zal zich beperken tot posts die ie toevallig tegen komt of waarvan ie een bad post report ontvangt. In dit geval kwam ie die van Biljartbal tegen die met kop en schouders boven de andere discussievoerders van dat moment uitstak in fout gedrag en strafte hem mild met een weekje stilte.

Ik heb me voorgenomen om van die mogelijkheid om kwalijke posts aan te geven in de toekomst misschien ook wel eens gebruik te maken. Goed beargumenteerd en niet te vaak, want anders krijg je wat mijn zusje kreeg die om het minste of geringste pijntje al piepte ... ze liep op een gegeven moment een halve dag met een gebroken pols omdat niemand haar gepiep meer serieus nam.
De taak van een moderator is om een deelgebied wat hem of haar is toegegewezen te handhaven. Als hij/zij afgaat op wat hij/zij 'toevalllig' ziet, doet hij/zij het werk niet goed. Als moderator hoor je het deelgebied te controleren en transparant en consequent te handelen. Je hoeft je mogelijkheid voor de badpost-button dan niet eens te gebruiken; alleen als je per pm lastig gevallen wordt. Iets aangeven wordt in Nederland niet gewaardeerd. Dat moet het beheer ook weten. Mensen zullen niet zo snel gebruik maken van die button-in iedergeval er niet snel vooruit durven komen- en de mensen die het doen worden min of meer voor verraders uitgemaakt. Bad-post-button lijkt me dus al soewieso geen goed optie voor handhaving van het forum.

Laatst gewijzigd door Zimza; 20 december 2006 om 17:44
Zimza is offline  
Oud 20 december 2006, 19:03   #83
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
het zegt alweer genoeg dat je een half uur nodig had om dat antwoord te bedenken
Het zegt nu iets meer over jouw . Moet ze nou als ze eenmaal in discussie is op haarweb blijven? Misschien dat ze even tv is gaan kijken en na half uur weer terug op haarweb.

Darkster ik heb het al vanaf het begin gemerkt. Eerst of ze uitgaat met hollandse, en nu leeftijd. Laat haar met rust, ze geeft je geen aandacht op dat gebied. Geen baan, werk of diploma. Hoe durf je zoiets meteen over een ander te zeggen??? Tegenwoordig kan iedereen naar Universiteit, al is het maar onderzoek omtrent poep/sex. Voel je je niet hoog en beoordeel niet een ander niet.

Zimza, ik merk dat je teveel energie insteekt in Darkster. Moet je niet doen. Het is hier alleen Darkster die het niet wilt snappen en alleen maar met zijn eigen standpunten naar voren komt. Van anderen leest hij niet of wilt hij niet lezen. Dat is hem al een keer duidelijk gemaakt door moderator, Biljartbal en mij.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 20 december 2006, 19:57   #84
Zimza
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Zimza, ik merk dat je teveel energie insteekt in Darkster. Moet je niet doen. Het is hier alleen Darkster die het niet wilt snappen en alleen maar met zijn eigen standpunten naar voren komt. Van anderen leest hij niet of wilt hij niet lezen. Dat is hem al een keer duidelijk gemaakt door moderator, Biljartbal en mij.
Je hebt helemaal gelijk. Ik kan mijn tijd en energie wel elders gebruiken dan aan een stel mensen met haarproblemen die uit frustratie hun gal spuien op Islam en moslims. Het is alleen te gek voor woorden dat ik zelfs op een website over haarproblemen die onzin moet lezen over Islam en moslims.
Zimza is offline  
Oud 20 december 2006, 20:00   #85
Zimza
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Darkster ik heb het al vanaf het begin gemerkt. Eerst of ze uitgaat met hollandse, en nu leeftijd. Laat haar met rust, ze geeft je geen aandacht op dat gebied. Geen baan, werk of diploma. Hoe durf je zoiets meteen over een ander te zeggen??? Tegenwoordig kan iedereen naar Universiteit, al is het maar onderzoek omtrent poep/sex. Voel je je niet hoog en beoordeel niet een ander niet.
Darkster1981 valt me zelfs per pm lastig met zijn vragen over mijn prive-leven. Bah, zijn obsessie voor mijn prive-leven begint griezelig te worden.
Zimza is offline  
Oud 20 december 2006, 20:04   #86
kurt
HaarWeb lid
 
kurt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2005
Locatie: belgie
Berichten: 732
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zimza
Je hebt helemaal gelijk. Ik kan mijn tijd en energie wel elders gebruiken dan aan een stel mensen met haarproblemen die uit frustratie hun gal spuien op Islam en moslims. Het is alleen te gek voor woorden dat ik zelfs op een website over haarproblemen die onzin moet lezen over Islam en moslims.
niet iedereen is zo he zimba, en hier kan je dingen posten die niet met haarproblemen hebben te maken. dus mag je haarweb niet volledig als forum afbreken... toch kan ik een kern van waarheid in je posts lezen, maar van andere mensen uiteraard ook
groet
__________________
regime

groene thee maar dat drink ik al jaren, en meer om de algemene gezondheid

fina 1 mg vanaf dec 2004 (gestopt maart 2006)terug gestart op 22 maart 2008

duta 0,5mg om de dag (vanaf 11dec 2006)( gestopt begin juli 2007)

adam (now) green tea (now)

omega 3 (now) silymarin (now)

Laatst gewijzigd door kurt; 20 december 2006 om 20:12
kurt is offline  
Oud 20 december 2006, 20:11   #87
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Het is maar een deeltje van het forum. Waarom zou er hier niet mogen gepraat worden over allerhande zaken?
Moeten we daarom naar een ander forum gaan om eens over wat anders te "babbelen"?
Er wordt toch consequent gehandelt door de moderator?( Hij leest ook dingen die niet door een bad post zijn aangegeven) Denk ik.

Maar selectief handelen met bad post is ook een beetje te begrijpen, als je door posts niet aangevallen voelt waarom dan aangeven als bad post?
Zimza waarom zouden de forumleden ook niet mogen waken over het forum?
__________________

vrosjnivosj is offline  
Oud 21 december 2006, 01:17   #88
Zimza
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Berichten: 271
Het gaat er niet om dat er op een forum over haarproblemen gepraat wordt over andere zaken dan haarproblemen. Het gaat erom dat er zelfs op haarproblemen-forum dezelfde troep gelezen wordt als op bepaalde andere vormen van media. Zoals ik al eerder heb aangegeven, verwacht ik dat niet op een serieuze forum als deze. Een gerespecteerde forum zou geen ruimte moeten bieden voor haatzaaierij of vooroordelen. Vandaar dat ik teleurgesteld ben in het beheer van deze website. Komt daarbij dat het beheer niet consequent optreedt, maar met twee maten meet. Vooroordelen en ontoelaatbare teksten over de christelijke of autochtone bevolking worden terecht (!) direct aangepakt. Met vooroordelen en ontoelaatbare teksten over moslims en de Islam wordt niet daadkrachtig opgetreden; althans niet even daadkrachtig als bij vooroordelen en ontoelaatbare teksten over christenen en autochtonen. Ik ben geen voorstander van forumleden bannen, maar het is de keus van het beheer en dat respecteer ik. Ik vraag alleen af wat het beheer heeft gedaan met ontoelaatbare teksten over moslims en Islam. Genegeerd, verwijderd, waarschuwing aan de diegene die het hebben geplaatst, geband....? Wat?
Zimza is offline  
Oud 21 december 2006, 08:52   #89
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zimza
Ik vraag alleen af wat het beheer heeft gedaan met ontoelaatbare teksten over moslims en Islam. Genegeerd, verwijderd, waarschuwing aan de diegene die het hebben geplaatst, geband....? Wat?
Ik denk dat we daar met ons allen gewoon eens een poos kritisch op moeten letten en het niet aan het beheer moeten overlaten.

Mijn eigen gevoel is dat -als het op moslims en de Islam aankomt- een kritische blik en zelfs feiten vaak al als ontoelaatbaar worden gezien, terwijl bijvoorbeeld ikzelf het al zo gewoon vind dat er onwaarheden en onterechte kritiek gegeven wordt op Nederland en nederlanders dat ik me er niet eens over kan opwinden.

Met simpele, slecht geïnformeerde, onnadenkende, bevooroordeelde en geïdoctrineerde mensen kun je slecht discussieren, moet je maar denken
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 21 december 2006 om 09:03
AnthonieH is offline  
Oud 21 december 2006, 10:57   #90
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zimza
Darkster1981 valt me zelfs per pm lastig met zijn vragen over mijn prive-leven. Bah, zijn obsessie voor mijn prive-leven begint griezelig te worden.
Straks zet hij zijn filmpje op Youtube en dreigt hij zelfmoord te gaan plegen, als jij niet verteld of je ook uitgaat met hollandse

Allemaal 1 pot nat. Allemaal maar ook echt allemaal. Als er wordt gezegd dat islam geen vredelievende religie is, dan is iedereen het mee eens. Zegt er iemand Christendom is geen vredelievende religie, dan is het of negeren of zeggen van ja maar...islam is dit en dat.

Niemand is bereid om te geloven dat Christendom meest verantwoordelijk is voor de meeste doden in de geschiedenis en nu nog.

Mr. Shakespeare:"Tussen 1000 blinden is slechtziende de baas".

Ga zo maar door jongens, door mensen zoals jullie is het maatschappij verneukt en worden mijn dromen verkracht. Nooit de waarheid willen inzien.

Edit: Lees mijn post en kom ook eens een keer met dat christendom ook zijn slechte kanten heeft en niet meteen van ja maar...islam
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden

Laatst gewijzigd door simbah; 21 december 2006 om 11:01
simbah is offline  
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Selectief modbeleid: reguliere vs. alternatieve oplossingen gletscher Suggesties en feedback 75 26 april 2007 12:19
Islam, christendom en andere religies simbah Van alles en nog wat... 1689 18 december 2006 16:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.