Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 8 februari 2009, 21:32   #31
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink 41 positieve getuigenissen van tevreden laserhelmgebruikers...

wel in het engels vanop regrowth :

http://www.regrowth.com/hairloss-for...fm?f=1&t=22781
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2009, 10:12   #32
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Ik loop intussen de muren op van frustratie: intussen is OMG ook begonnen met het bouwen van helmets, en hij heeft op regrowth foto's geplaatst van een helm die hij heeft gebouwd voor een vrouwelijke klant. Ziet er zeer goed uit. OMG werkt snel, efficiënt en antwoordt altijd ASAP op berichten. Wat een SPIJT heb ik dat ik niet bij hem kan bestellen.

En Nidhogge is intussen weer van de radar verdwenen. Hij had vorige week op het forum gepost dat hij mijn helm "misschien morgen" ging versturen, maar ik denk dat hij dat enkel schreef om goed over te komen op het forum. Ik geloof zelfs niet dat hij al aan mijn helm is begonnen. Hij heeft mijn adres nog niet, en er ook nog niet om gevraagd. Heb hem nog gemaild vorige week maar krijg ook geen enkel antwoord. Ik zie deze situatie nog weken aanslepen. Ik word hoe langer hoe bozer. Heb zin om hem op regrowth ervan langs te geven maar misschien is dat niet het beste idee.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2009, 12:30   #33
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud Bekijk bericht
Ik loop intussen de muren op van frustratie: intussen is OMG ook begonnen met het bouwen van helmets, en hij heeft op regrowth foto's geplaatst van een helm die hij heeft gebouwd voor een vrouwelijke klant. Ziet er zeer goed uit. OMG werkt snel, efficiënt en antwoordt altijd ASAP op berichten. Wat een SPIJT heb ik dat ik niet bij hem kan bestellen.

En Nidhogge is intussen weer van de radar verdwenen. Hij had vorige week op het forum gepost dat hij mijn helm "misschien morgen" ging versturen, maar ik denk dat hij dat enkel schreef om goed over te komen op het forum. Ik geloof zelfs niet dat hij al aan mijn helm is begonnen. Hij heeft mijn adres nog niet, en er ook nog niet om gevraagd. Heb hem nog gemaild vorige week maar krijg ook geen enkel antwoord. Ik zie deze situatie nog weken aanslepen. Ik word hoe langer hoe bozer. Heb zin om hem op regrowth ervan langs te geven maar misschien is dat niet het beste idee.
Goed idee, gewoon doen. Ik heb een tijdje geleden eens verteld wat ik van hem vond. Hier kun je lezen (ongeveer in het midden).
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2009, 14:02   #34
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink ja nidhogge deugd nie... veel praatjes...

hij had toch zijn job gestopt om fulltime aan laserhelms te gaan werken, al geloof ik dit maar moeilijk hoor, met die crisis in america en dan even zen vaste job gaan opzeggen om aan die helms te kunnen verder werken...

de mensen dat mij vragen voor een laserhelm stuur ik door naar john van overmachogrande... zijn helms zijn indrukwekkend , en inderdaad hij antwoord razendsnel op mails...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2009, 17:55   #35
xela
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2009
Berichten: 22
Ik vraag me trouwens af in hoeverre het belangrijk is om met die DIY helmen je persoonlijke schedelvorm zo idioot nauwkeurig te volgen?
Als je die klinische lasers bekijkt zoals hier;
http://thehairgrowthcenters.com/our_products.htm
... is daar namelijk geen sprake van.
Natuurlijk begrijp ik dat theoretisch een gelijke afstand wenselijk klinkt,
maar ik vraag me af of dat in de praktijk wel zo belangrijk is op zulke korte afstanden met relatief lange belichtingstijden.
xela is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2009, 20:05   #36
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Kan je de helm ook evt tijdens het sporten dragen, bijvoorbeeld bij het squashen ?
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2009, 20:26   #37
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink normaal blijft de penitreerdiepte gelijk ook al staan ze dichter of hoger...

normaal blijft de diepte dat de lasers kunnen penitreren in je huid gelijk...

ik verkies toch liever dichterbij, zodat ze bij beetje haartjes in de weg toch nog voldoende diep kunnen geraken bij je haarfollikel...
een vereiste is de hoogte niet, en bij een laserhelm steken ze er kamhaartjes in om het haar beetje uit de weg te duwen als je de helm opzet...
verder af zou ook wel gaan denk ik , maar als je zeker wil spelen kan dichterbij nooit kwaad... meeste laserhelms zijn de lasers dicht op de huid

eum ja norwood2 , ik zie me nu niet direct sporten met die helm op hoor... ik dacht meer aan tv kijken of gamen, dan zou 20min met een helm op je hoofd zo voorbij zijn... maar ik denk niet dat sporten ermee aan te raden is

de dc adapters hebben stroom nodig, en dus ook een elektriciteitsaansluiting, anders moet je er nog batterijen aansluiten...
en batterijen, ja, men x5 haarlaser is draadloos, maar elke keer als ik dan denk : ik ga hem even gebruiken, ja dan blijkt de batterij leeg of bijna leeg... liever stroomkabel hoor
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2009, 20:41   #38
lucas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 17
Talking Top deze info, maar....

Ik denk er ook over na om een laser helm te fabriceren. Ik ben er namelijk ook van overtuigd dat zo'n hairmax weinig tot geen effect zal hebben. Zeker als je het 'vermogen' van de hairmax vergelijkt met die van een klinische laser. Wel heb ik even een aantal vragen:

1) Kan je ook niet af met b.v. 100 lasers?
2) Hoeveel lasers kan/ moet je per adapter/ transformator aansluiten?
En is het dan gewoon een kwestie van alle rode en alle zwarte kabeltjes van de lasers bundelen en elke bundel op één van de aders van de adapter aansluiten?
3) Ik las al iets over diffuus licht. Hoe kan je de lens van zo'n lasermodule verwijderen?
4) Hoe is de ervaring van Wesley tot dusver, oftewel heb je er nog vertrouwen in?
5) Wie heeft er nog lasers/ adapters over die ik kan overkopen?
lucas is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2009, 21:21   #39
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink eventjes antwoord...

1) 100 lasers kan ook , al kan je mischien niet volledig je hoofd dekken hiermee
2) hangt af van het type adapter en zijn vermogen mijn adapters (4)kunnen elk 163 lasers aandrijven... (3,3V 5a)
3) yep, is lensje dat vooraan op de lasers zit, deze schroef je los om de lasercaps ervoor te schroeven welke geen lens heeft en dus difuus is
4) steeds word men vertrouwen meer, niet anders dan regen van positieve reacties van laserhelmgebruikers op forums...
ik wacht op dit moment op 2de bestelling van lasercaps ben de zending aan het volgen met de trackingcode...
5) wel ik heb 4 stroomadapters liggen welke elk 163 lasers kunnen aandrijven, ook heb ik nog 4 tal silica pads over om lasers in te bevestigen, of ik een van de adapters wegdoe weet ik nog niet, aangezien het mischien beter is wat reserve te houden , als er iets kapot gaat, wat altijd mogelijk is,kan ik deze direct vervangen , en moet ik dus niet 2 weken wachten op levering van nieuwe...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2009, 21:44   #40
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Kevin, ik had je berichten op Regrowth al gelezen, maar wist niet dat jij dat was

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
de mensen dat mij vragen voor een laserhelm stuur ik door naar john van overmachogrande... zijn helms zijn indrukwekkend , en inderdaad hij antwoord razendsnel op mails...
Jep, OMG is the best!

Ik ga alleen kapot van frustratie als ik op Regrowth berichten lees als:
Citaat:
I just this morning received my OMG helmet which will replace the device I've been using. IS IT EVER PROFESSIONAL LOOKING!!!
Zucht

Begin deze week heb ik nog van Nidhogge gehoord, met alweer meer meer praatjes. Ik had hem gevraagd waarom hij vorige week op het forum schreef dat hij mijn helm "tomorrow" ging opsturen. Zijn reactie:
Citaat:
Hey Katrien,

I was working towards that, but it's taking a bit longer than anticipated. I will get it out this week that much I promise, but wasn't as quick as I was hoping. Lack of supply sources for materials has been killing me, wish I could order brushes directly from the manufacturer.

Talk soon,
Ik heb hem nog gevraagd hoever het dan precies met mijn helm staat, en of hij mij er een foto kan van sturen, en of hij mij deze week ZEKER nog kan mailen, maar wat denk je.... natuurlijk zal ik weer niks meer van hem horen, en die helm stuurt hij ook niet op. Ik ben haast 100% zeker dat hij er nog niet aan begonnen is.

Ik heb uit deze ellende één ding geleerd: NOOIT alles vooraf betalen!
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2009, 21:51   #41
kyzl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 167
Ik begin toch ook wel geinteresseerd te raken in al dat laserhelmgedoe..
Alhoewel, toen ik het voor de eerste keer las in jou signature Wesley dan dacht ik bij mezelf "ja, hallo! Eventjes met een laserhelm op je kop gaan zitten een aantal keer per week, wie DOET dat nu?"
En kijk, nu ben ik ook al geinteresseerd..

Hoe meer ik me verdiep in al dat haargedoe hoe meer ik me schaam voor mijn omgeving. Stel je voor dat ze eens binnenvallen en ik zit daar met m'n laserhelm op m'n kop de Toppik handleiding aan het doornemen... Dooooh!! Nee, zo'n laserhelm, dat krijg je niet op 1,2,3 uitgelegd aan normale mensen..

Maar fuck you AGA, I will fight until the last follikel drops dead!!
__________________
Regime
Topical:
Ochtend
- Nizoral shampoo 1 x per week
- Minoxidil 5% + ASC-J9
Avond
- Minoxidil 5% + ASC-J9
kyzl is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2009, 21:55   #42
kyzl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 167
Die OMG dude lijkt dus wel een goeie optie te zijn, en de dollar is natuurlijk ook interessant. Hij is trouwens goeie reclame, zijn haardos ziet er vol uit op die Youtube filmpjes..

Enig idee hoeveel hij vraagt? En moet je dan ook een mal opsturen naar hem?
__________________
Regime
Topical:
Ochtend
- Nizoral shampoo 1 x per week
- Minoxidil 5% + ASC-J9
Avond
- Minoxidil 5% + ASC-J9
kyzl is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2009, 23:10   #43
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Je moet geen mal naar hem opsturen. Hij maakt een standaardmodel dat je wel enigszins kan aanpassen.

Ivm prijs:
Citaat:
It's the foam helmet with the diode holes, bristles and headband, etc! I'm selling that for $125 plus shipping. ...And speaking of diode holes, there are WAY more than you would ever fill, so you have a lot of options. I will do the occasional wiring for some, but I'm doing it a little differently than Nidhogge... I'm getting people to order the diodes and the power supply directly from AiXiZ and ship them straight to me. Then I get everything up and running. I charge $300 total plus for all of that (the helmet/wiring/etc.).
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2009, 02:10   #44
lucas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 17
Cool Thanks!

Thanks Wesley, ga het gewoon proberen!

Zit nu op die site van aixiz, alleen:
1) Is dit de juiste transformator?: 3VDC5A AC-DC Transformer
2) Heeft de US geen eigen Voltage: 110V? Kan je daarom niet beter in NL een transformator kopen? Scheelt weer een verloopstekker.
3) Ben van plan 150 lasers in de helm te stoppen: kan ik deze aansluiten op bovenstaande adapter zonder dat deze doorbranden? (aangezien er ook 163 op aangesloten kunnen worden)
4) Hoe werkt dat met de shipping costs, moet ik dat per product aangeven of slechts bij één product?
5) Wat is de beste 'shippingmethode'?
6) Heb ik die '9x4mm Brass Ring Cap for 8mm Housing' nodig om de lasers vast te schroeven aan die silica pads?
7) Hoe lang duurt het voordat zo'n bestelling binnen is?

Thnx in advance

Laatst gewijzigd door lucas; 13 februari 2009 om 14:37
lucas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2009, 18:39   #45
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool vragen beantwoord

1) 3VDC5A AC-DC Transformer is de juiste , deze kan 163 lasers aandrijven

2) ik heb gekeken op die dc , en het is 110v en 220v, dus beide, gewoon stekker kopen en aansluiten

3) normaal is 150 lasers op 1 dc zeker geen probleem , alhoewel ikzelf 2 dc's ga gebruiken zodat ze minder belast zijn, langere levensduur hebben en ik zeker ben dat zo een grote hoeveelheid de kracht per laseroutput niet zou dalen , gewoon om zeker te spelen dus...

4) de shippingcost rekenen ze per produkt aan... vind ik ook raar en dit drijft de prijs ook wel omhoog , enkel bij de lasercaps om ze vast te schroeven in de silica pads daar moet je de shipping zelf toevoegen , toch als je deze achteraf of apart besteld, anders steken ze deze gewoon bij je andere zaken mee in de doos... yep shippingcost per artikel, doen ze als er paar spullen toch niet in stock zijn, dan worden die erna opgestuurd, ik kan wel niet echt hun klantendienst aanprijzen aangezien ik er al veel problemen mee gehad heb en heel lange wachttijden...

5) USPS express international

6) ja dat hangt ervan af, te zien als je alles besteld dat het dan ook op voorraad is, normaal als alles in stock is, reken op 2 weken ongeveer , ze zijn daar maar traag vind ik ... en het is niet de eerste keer dat de doos geleverd word en er dingen in ontbreken dat er dan een brief bijzit dat deze niet in stock is en zodra deze terug in stock is word afgezonden...

ook nog 1 ding : bij elke zending steken ze een faktuur erbij... als de douane de zending dat als gift word verzonden openmaakt , weten ze de waarde ervan... en dus redelijke importkosten... ik spreek uit ervaring

ik kocht alles tesamen , vroeg om het als gift af te sturen, er zat bij die zending een faktuur met de prijs in US dollar en euro erbij ... dan ontbrak er dingen in de doos dat een brief bijzat dat ze niet in stock waren, alhoewel het op de site wel in stock vermeld stond, dan stuurden ze dit terug af als gift, terug met een volledige faktuur van de totaalprijs erbij...
dus de kansen dat de zending in stukken word tegengehouden is hoger en elke keer een faktuur van de totaalprijs, je moet echt geluk hebben...
ook waren er verkeerde zendingen erbij... hun zendingen worden verwerkt door schoolkinderen dat na de school dit als bijbaan doen... je moet niet ver zoeken

als je besteld vraag uitdrukkelijk om te zenden als gift en om de faktuur in een brief apart op te sturen ofzo , zodat deze niet bij je spullen zit
veel succes

hoop voor jouw dat ze de juiste spullen afzenden...
ik had 300 lasercaps besteld en toen de doos eindelijk toekwam zaten er 50 lasers in en 1 dc ????
nu heb ik de lasercaps voor 2de keer besteld , deze zouden deze week zeker toekomen, ik hoop dat het deze keer de lasercaps zijn... zonder zit ik vast op die moment met mijn project...

verwacht dus deze week een update van mijn project met nieuwe fotos
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[laser] HairMax LaserComb Cloud Overige behandelingen 945 29 mei 2015 21:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.