Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 oktober 2010, 21:53   #1
Natasjaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 3
{= Wimpergroeimiddel Revitalash=}

Hallo Allemaal!

Ik ben momenteel zeer gelukkig, terwijl ik dat al een tijdje niet meer was.
De laatste jaren kreeg ik allemaal kale plekken bij mijn wimpers en ze waren erg dun en kort (heel mijn leven al). Ik wilde zo graag van die mooie natuurlijke wimpers zoals de modellen op tv, maar helaas zou dat nooit bij mij komen.
En natuurlijk heb je wel wimperextensions, maar de wimperextensions laten een kale plek achter nadat ze loslaten....dit was dus zeker geen oplossing!

Verder had ik wonderolie geprobeerd, maar dat gaf niet het resultaat dat ik wilde.

Toen ik een tip kreeg van een vriendin over een wimpergroeimiddel die zij zelf ook gebruikt werd ik dolenthousiast om het ook te proberen. Mijn vriendin had al 3 maanden Revitalash gebruikt en had superlange en volle wimpers. Oh my god! Ik was zo onder de indruk dat ik meteen een Revitalash had besteld op http://www.revitalash.nl

Nu gebruik ik Revitalash al bijna 3 maanden en ik heb eindelijk langere en vollere wimpers gekregen dan ooit
Ook waren de kale plekken al na 6 weken weg!
Ik kan je niet zeggen hoe gelukkig ik met dit product ben....jammer dat ik dit product niet eerder heb ontdekt! Voor de mensen die met hetzelfde probleem zitten als ik eerst, raad ik Revitalash aan!!! Iemand anders ook goede ervaringen met dit product?
Natasjaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2010, 09:08   #2
Lokje64
HaarWeb lid
 
Lokje64's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2009
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 271
Geslacht:
Nou, ik heb er anders helemaal geen goede ervaringen mee!
Heb het tien maanden gebruikt, en m'n wimpers gingen er zeker van groeien, maar helaas ook alle kanten op, het werd een rommelig zooitje; sommigen kaarsrecht en naar beneden wijzend, anderen krulden weer zó erg dat de punt de wortel raakte........
Ik hoopte dat het goed zou komen als ik zou doorzetten maar het werd alleen maar erger. Dus ik ben ermee gestopt en ben blij dat ik nu m'n oude vertrouwde (maar kortere) wimpers weer terug heb
__________________
Regime:
Minoxidil 5% zonder PPG, 2x per dag (sinds 12 okt 2009)
Foligain anti-thining shampoo for women
0,05% ASJ-J9 (gestopt wegens bijwerkingen)

Supplementen:
Visolie (MorEPA) (al jaren)
Biotine (sinds maart 2009)
Selenium (gestopt in 2021 omdat ik er juist haaruitval van kréég!)
Lokje64 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2010, 11:51   #3
Natasjaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 3
Bij jou was het dus een luxe probleem, te lange wimpers dat je er last van hebt ......Heb je het ook gecombineerd met een goede mascara? want ik combineer het met een mascara en wow...al mijn wimpers staan de goede kant op en zijn nog langer en trouwens het mascara opdoen gaat nog makkelijker vind ik.

Laatst gewijzigd door Natasjaatje; 18 oktober 2010 om 21:51
Natasjaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2010, 15:31   #4
Lokje64
HaarWeb lid
 
Lokje64's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2009
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 271
Geslacht:
Nee hoor, mascara, wimperkrultang......niets hielp .
Als de wimpers scheef uit de haarzakjes groeien krijg je ze ook met mascara niet meer recht natuurlijk
__________________
Regime:
Minoxidil 5% zonder PPG, 2x per dag (sinds 12 okt 2009)
Foligain anti-thining shampoo for women
0,05% ASJ-J9 (gestopt wegens bijwerkingen)

Supplementen:
Visolie (MorEPA) (al jaren)
Biotine (sinds maart 2009)
Selenium (gestopt in 2021 omdat ik er juist haaruitval van kréég!)
Lokje64 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2010, 17:36   #5
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Pas op met die zooi. Wimpers die alle kanten op groeien, is nog één van de minst kwalijke bijwerkingen. Heftige allergie en het verkleuren van de iris (!) zijn wel de ergste. Het forum van essentialdayspa.com staat er vol mee, over allerlei verschllende merken: Latisse, Careprost, RapidLash, Revitalash, etc.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ

Laatst gewijzigd door Hanna; 19 oktober 2010 om 02:55
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2010, 18:39   #6
Natasjaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 3
Ik had ook eerst onderzoek gedaan voordat ik het wimperserum ging gebruiken en gelukkig heb ik een oom die oogarts is. Ik vroeg het aan hem of er kans is op irisverkleuring met die serums en hij zei dat de kans al nihil is met oogdruppels laat staan met een wimperserum.

Nog iets, ik vraag mij ook altijd af of het waar is wat er op essentialdayspa.com staat, want een paar mensen kunnen wel zeggen over mogelijke verkleuring van de iris maar je ziet nooit foto's van ze (grote twijfel of het wel waar is dus).
Natasjaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2010, 20:32   #7
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Sorry, maar die oogarts is blijkbaar niet op de hoogte. De betreffende serums zijn geen onschuldige oogdruppels, maar voortgevloeid uit een middel(werkzame stof: bitamaprost) tegen glaucoom.
De EDS-forumleden maken heus geen grapjes over dergelijke bijwerkingen, en schrijven wat hun is overkomen; men neemt gelukkig de moeite om anderen te waarschuwen, ook tegen oogontsteking en/of verkleuring van de oogleden. Een enkeling vindt 't trouwens leuk dat haar blauwe ogen nu bruin zijn!

http://iturl.nl/sn0h8y
http://iturl.nl/sny4o9

Eye pruritus, conjunctival hyperemia, and skin hyperpigmentation are listed in the label as the most common adverse events, affecting about 3%-4% of people treated. Warnings include the possibility of pigmentation of the iris (which is likely to be permanent) and the eyelids.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ

Laatst gewijzigd door Hanna; 18 oktober 2010 om 20:50
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2013, 18:01   #8
Kim Maassen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2013
Berichten: 2
Revitalash

Veel sterkte Natasjaatje. Hoe gaat het ondertussen? Ik had ook last van dunne wimpers. Ik gebruik nu Revitalash helpt ontzettend goed.

Laatst gewijzigd door Henk; 5 augustus 2013 om 17:41 Reden: Reclame
Kim Maassen is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2013, 23:10   #9
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Nee, dan zal je aan de Bimatoprost moeten.
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2013, 23:14   #10
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Bimatoprost werkt overigens niet als hoofdhaargroeimiddel: geprobeerd en het was een totale fail.
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2013, 23:18   #11
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lokje64 Bekijk bericht
Nou, ik heb er anders helemaal geen goede ervaringen mee!
Heb het tien maanden gebruikt, en m'n wimpers gingen er zeker van groeien, maar helaas ook alle kanten op, het werd een rommelig zooitje; sommigen kaarsrecht en naar beneden wijzend, anderen krulden weer zó erg dat de punt de wortel raakte........
Ik hoopte dat het goed zou komen als ik zou doorzetten maar het werd alleen maar erger. Dus ik ben ermee gestopt en ben blij dat ik nu m'n oude vertrouwde (maar kortere) wimpers weer terug heb
Ja precies, die ervaring heb ik ook. De krultang krijgt ze niet de goede kant op. Ik heb nog vijf flesjes dus die maak ik wel op, daarna zie ik wel weer.
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2013, 23:45   #12
Cory
Green, bold & no worries
 
Cory's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 328
In feite wordt het erger van de krultang, want zodra je de naar beneden krullende haren tussen de wimperkruller pakt, dan keren ze zich snel in de haarschacht om. Resultaat: nog erger naar beneden krullende haren.
__________________

Sinds 1-9-2006: Minoxidil 5% (dr Lee), Spironolactone 2%.
Topicals sinds begin 2007 grotendeels vervangen door zelfgemaakt Spiro/Minox topical 3x daags.
Haarstatus: ik heb een heleboel haar nu; geen enkel probleem meer.
Sinds 12-12-2010 toenemende hoofdhuidirritatie door PG. Gewone vochtinbrengende creme of extra wassen helpt goed.
Sinds begin 2012: hernieuwde haaruitval aan de haargrens vermoedelijk wegens stoppen met Spiro (dr Lee levert niet meer).
18 april 2012 Finasteride, oraal, later topisch en op 15 feb 2013 gestopt wegens verdenking van bijwerkingen (bindweefselpijn).
10 maart 2013 haar valt uit.
Inmiddels weer begonnen met fina topisch; haaruitval gestopt.
Mei 2014: alles is weer hersteld en ik ben tevreden.


A chi consiglia non duole il capo

Cory is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2013, 14:36   #13
Rookie86
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2013
Berichten: 1
Careprost

Hoi meiden!ik gebruik Careprost nu al sinds een jaar en sta versteld van de resultaten!
Mijn wimpers zijn langer en voller geworden!
Heb op verschillende websites besteld maar heb net een nieuwe webshop ondekt
met lage prijs en snelle levering.
Heeft iemand ervaring met het bestellen op www.sparklingandfabulous.com?
wil graag weten hoe jullie ervaring is!
Rookie86 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2013, 23:04   #14
Michelle90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 december 2013
Berichten: 4
Revitalash mp goedkoper!

Hoi iedereen

Mijn wimpers zijn sowieso kort en dun. Ik hoorde datbRevitalash goed was en mijn vriendinnetje gebruikt dat ook. Dus wilde ze kopen via de normale site. Maar 105euro voor een groot flesje. Nou ben gaan zoeken en kwam op mp het voor €75 tegen. Beetje wantrouwend want misschien is er mee geknoeid ofzo, want waarom zo goedkoop dacht ik. Dus maar opgehaald voor de zekerheid.... Meisje was super aardig en het is gewoon de originele. Dus een tip voor jullie, bestel via mp bij haar want ik ben er echt tevreden mee!
Xxxx Michelle
Michelle90 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2013, 07:06   #15
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Het lijkt allemaal wel een slechte reclame voor revitelash. Ik heb ook dunne en korte wimpers maar los het op door een goede mascara te gebruiken. Als ik het zo lees kun je beter die troep niet gebruiken.

Ik heb trouwens ook een donkerbruin vermoeden dat die Natashjaatje hiee alleen was om dat product aan te prijzen.
.

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 6 december 2013 om 07:10
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.