Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 augustus 2012, 23:36   #1
Twerff
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2012
Berichten: 1
Rare tondeuse set

Hallo,

Ik heb laatst een tondeuse set gekregen van het merk AFK, en heb hem al een keer gebruikt met opzetstuk 4 (van de 4). Ik wil nu alleen nog iets korter gaan en nummer 3 gebruiken voor bovenop mijn hoofd en nummer 2 voor de . Er is mij alleen iets opgevallen: opzetstuk 2 en 3 lopen schuin af aan de bovenkant zijkanten . Op de verpakking zien ze er ook zo uit, maar ik vond dit een beetje vreemd. Nummer 4 en 1 zijn allebei recht, en ik snap niet waarom 2 en 3 dat ook niet zijn. Ik heb gekeken naar andere opzetstukjes en die zijn allemaal recht. Ik vroeg mij dus af of iemand mij kan uitleggen hoe dit zit, en zeggen of dit normaal is of niet zodat ik niet met een halfgeschoren hoofd rondloop. Alvast bedankt.
Twerff is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2012, 01:59   #2
instinct
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 57
De schuinaflopende opzetkammen lijken mij in dit geval bedoeld voor het gebruik boven je oren. De ene is dan bedoeld voor boven de linkeroor, de andere voor boven de rechteroor. Als het goed is zijn beide dan ook omgekeerd qua richting van schuinheid.

Ik heb zelf een tondeuse set van babyliss, waarbij ik een bende aan opzetkammen heb gekregen. Twee hiervan zijn schuinaflopend en zijn volgens babyliss bedoeld voor boven de oren. Het schijnt namelijk zo te zijn dat het haar vlak boven de oren korter moet zijn t.o.v. hetgeen erboven. Vandaar de schuine opzetkammen, die regelen dat "automatisch" voor je.
instinct is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.