Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 17 februari 2006, 21:16   #61
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Daarom moet je het ook niet doen! tenzij je geld over hebt. Kijk als er haarzakjes zitten dan komt dit wel, als ze er niet zitten dan kan je er geen fuck aan doen. Je kan hoogstens een haartransplantatie naar je wangen overwegen maar dat lijkt me een beetje vreemd. Kan je wel de perfecte bakkebaarden maken! Maargoed, ik heb geen idee hoe je haar sneller kan laten groeien, maar MSN lijkt me crap dus daar zou ik als ik jou was geen geld aan uit geven. Vraag eens aan een deskundige op dit gebied? Je kapper ofzo? geen idee. Succes in ieder geval!
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2006, 22:22   #62
omerta62
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2005
Berichten: 76
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Hij wil er denk ik wat ouder uitzien.

Ben24, ik denk niet dat je zelf invloed kan uitoefenen op de snelheid van je baardgroei. Sommige mannen krijgen nou eenmaal niet zoveel. Van Anthony Kiedis van de RHCP klopt idd. Hij heeft alleen haar rond zijn mond maar niet in de buurt van zijn bakkebaarden of wangen. Ik zit ook in de klas bij een man van 33 en hij heeft minder baardgroei dan ik. Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen. Als je er ouder uit wilt zien dan moet je gewoon laten staan wat je hebt. Als dit er vies en vlassig uit ziet zou ik het niet doen. Geen idee of je ergens nep bakkebaarden ofzo kunt kopen. Als je het niet zo belangrijk vind zou ik het gewoon laten zitten. Met alle respect, maar het is inderdaad niet een gigantisch probleem.
Ik vrees dat jij daar een waar woord uit,Guoy...
Veel zal er niet aan te doen zijn denk ik...
En aan de andere kant....Ik scheer mij elke dag en ik word er werkelijk dood en doodziek van...
Het lijkt mij heerlijk om dat eens een tijd niet te hoeven doen..
Echter..dan is het helemaal geen doorkomen meer aan en loop ik de hele dag met uitslag...das minder..geloof me..
Gegroet
Omerta
omerta62 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2006, 22:45   #63
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Nee, dat zal sowiezo niets helpen. Misschien moet je eens aan je huisarts vragen of er wat aan te doen valt?
Je kan minoxidil gebruiken, hier hebben veel mensen het al uitgeprobeert.
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2006, 03:22   #64
mvuem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2006
Berichten: 1
Groei lichaamshaar bevorderen.. is dat mogelijk?

Hallo allemaal,

Hoewel het mij een gekke vraag lijkt op het forum (omdat iedereen problemen heeft met te veel of geen haar en het is niet echt een 'probleem'...) stel ik toch de volgende vraag:

Ik heb een man van 28 en ben lichtbehaard. Ik vroeg mij af op welke manier het mogelijk is om de groei van lichaamshaar te bevordenen. Op mijn armen en borstkas ben ik namelijk (over het algemeen) heel lichtblond behaard, mijn oksels, benen en schaamstreek zijn juist weer wat donkerder van kleur en meer behaard. Heeft iemand enig idee?

Alvast bedankt!
mvuem is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2006, 22:37   #65
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
mvuem

ehh.. minoxidil erop smeren?
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2006, 17:40   #66
Padrenos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2006
Berichten: 14
Bijna 23 en amper baardgroei.

Hallo,

Ik ben bijna 23 jaar en ik heb amper baardgroei. Op mijn kin zitten wel haartjes maar als ik me 4 dagen niet scheer dan zie je dat niet van 2 meter afstand bij wijze van spreken. Op mijn wangen zit helemaal geen haar en als ik me 4 dagen niet scheer dan zitten er wat kleine donshaartjes.

Nu heb ik genoeg dingen gelezen als:

*Komt vanzelf.
*Baardgroei is toch irritant?? Wees blij dat je het niet hebt!
*Erfelijk bepaald.
*Genetisch bepaald.
*Etc.

Nu begrijp ik de bovenstaande 'verklaringen' wel, maar het is toch wel een beetje frustrerend dat je op het werk komt en ziet dat iemand van 16/17 gewoon z'n wangen vol stoppels heeft zitten en ik 6,7 jaar ouder ben en nog geen haartje tegenkom.
Het kan niet met sport of voeding te maken hebben want ik beoefen 4 sporten en eet goed. Mijn hoofdhaar groeit ook als de bliksem, maar er is geen spoor van bakkebaarden te bekennen.
Is het niet een beetje raar dat je bijna 23 bent en zelfs nog geen stoppels op je wangen krijgt? Ik zit er sterk over na te denken om naar de huisarts te gaan puur om het feit dat ik er een beetje moe van word.

* In afwachting van wat serieuze reacties *

PS: Ik ben gewoon NL , mocht iemand dat gaan vragen.
Padrenos is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2006, 20:02   #67
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Padrenos
Ik ben bijna 23 jaar en ik heb amper baardgroei. Op mijn kin zitten wel haartjes maar als ik me 4 dagen niet scheer dan zie je dat niet van 2 meter afstand bij wijze van spreken. Op mijn wangen zit helemaal geen haar en als ik me 4 dagen niet scheer dan zitten er wat kleine donshaartjes.

Nu heb ik genoeg dingen gelezen als:

*Komt vanzelf.
*Baardgroei is toch irritant?? Wees blij dat je het niet hebt!
*Erfelijk bepaald.
*Genetisch bepaald.
*Etc.

Nu begrijp ik de bovenstaande 'verklaringen' wel, maar het is toch wel een beetje frustrerend dat je op het werk komt en ziet dat iemand van 16/17 gewoon z'n wangen vol stoppels heeft zitten en ik 6,7 jaar ouder ben en nog geen haartje tegenkom.
Het kan niet met sport of voeding te maken hebben want ik beoefen 4 sporten en eet goed. Mijn hoofdhaar groeit ook als de bliksem, maar er is geen spoor van bakkebaarden te bekennen.
Is het niet een beetje raar dat je bijna 23 bent en zelfs nog geen stoppels op je wangen krijgt? Ik zit er sterk over na te denken om naar de huisarts te gaan puur om het feit dat ik er een beetje moe van word.

* In afwachting van wat serieuze reacties *

PS: Ik ben gewoon NL , mocht iemand dat gaan vragen.
Hoi Padrenos, ik kan me heel goed voorstellen dat je het erg vervelend vindt. Maar helaas, het is niet raar. Ik ken zelfs dertigers zonder noemenswaardige baardgroei. Je geeft zelf al alle mogelijke reacties, dus moet je denk ik niet te veel van de input hier verwachten.

Het kan nog komen, maar het is genetisch bepaald en je kunt er niks aan veranderen. Behalve dan met een haartransplantatie (een heel enkele keer zie je die wel eens, vooral voor de snor of bakkebaarden).

Ik denk dat je vooral aan je frustratie zult moeten werken, daar is wel wat aan te doen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2006, 20:47   #68
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
minoxidil?

(sorry dat ik alles probeer te verhelpen met dit middel, maar ik heb de werking <of meer wat er gebeurt als je het niet meer neemt> gezien,)

Minox op de plaats smeren waar je haar wil, en dan zal het (kunnen) gaan groeien

(iemand toevoegingen?)
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2006, 23:15   #69
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
*Baardgroei is toch irritant?? Wees blij dat je het niet hebt!
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2006, 00:02   #70
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
een baard misschien, maar een sikje is wel vet.
Daarnaast (vind ik bij mezelf) beter staan dat je zo'n grijze tint heb, waar je baard hoort te groeien

(schreef ik nou net baard met een t :S)
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2006, 03:13   #71
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
tja vroeger was een baard krijgen een teken van mannelijkheid en volgensmij konden ze het toen niet zo makkelijk scheren als nu.

mijn baardgroei kwam ook laat en ook mijn broertje van bijna 20 heeft nu nog donshaar. mijn vader heeft een echte baard. ondertussen ga ik ook al richting een echte baard.

moet me nu elke dag scheren. en scheren is echt niet fijn. het kost tijd en veel geld aan die kutmesjes en scheerschuim en balsem.
daarnaast vinden de meeste vrouwen een baard onverzorgd staan en moet je eerst je scheren alvorens een dame het fijn vind om te kussen en te knuffelen.

dus ik vraag me af wat het ideale van een baard is... een baard heeft geen toegevoegde waarde aan je status of aantrekkelijkheid
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2006, 14:04   #72
Jkkezh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2005
Berichten: 148
Waarschijnlijk heb je een tekort aan DHT Padrenos. Je mag wel wat van mij lenen
__________________
regime:
status:
nw3

Jkkezh is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2006, 23:39   #73
Padrenos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2006
Berichten: 14
Niet echt reacties die me verder helpen. Deze reacties had ik ook al in de openingspost gezet zo'n beetje.

En wat is DHT?
Padrenos is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2006, 23:46   #74
Padrenos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2006
Berichten: 14
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stoppelbaard

Dit krijg ik dus nooit voor mekaar, wel wat op mn kin en snor, en t begint een heel klein btje te groeien naar de zijkanten van onderen gezien, maar je kunt de haren tellen bij wijze van. Ik snap er nix van.
Padrenos is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2006, 00:05   #75
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Padrenos
Niet echt reacties die me verder helpen. Deze reacties had ik ook al in de openingspost gezet zo'n beetje.

En wat is DHT?
Andere reacties zijn er gewoon niet. Niemand kan je vertellen wat je graag zou willen horen, helaas voor jou. Mopperen erover helpt niet, je moet er mee leren leven.

DHT is het stofje dat verantwoordelijk is voor je 'mannelijke' haargroei en wat ook verantwoordelijk is voor het mannelijke patroon van kaler worden (iets wat overigens ook vrouwen kan treffen).
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
asymmetrische baardgroei echo Overige (haar)discussies - Algemeen 1 16 maart 2006 22:37
verband tussen Baardgroei en Hoofhaar uitval Bart -bold AGA - Algemeen 11 18 maart 2002 17:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.