Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback

Reageren
 
Discussietools Weergave
Oud 5 juli 2006, 15:09   #31
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Zeg Guoy,


ik dacht dat je zo slim was, maar je begrijpt me echt niet he.

Enne, een aantal posts terug heb ik al gezegd dat het me verder niet uitmaakt,
maar dat ik het alleen vreemd vind.

En hoe kortzichtig kun je zijn dat er van de 9508 leden niemand is die er hetzelfde over denkt dan ik. Toevallig zijn er een paar opgestaan die een moderator niet af willen vallen.

Als je mn post nog eens een keer goed leest (of meerdere keren) dan kun je daaruit opmaken wat IK van een moderator vind en verwacht.
Ik zeg toch niet dat JIJ en anderen dat ook zo moet vinden.

En als je dan nog eens goed leest dan concludeer ik daar ook uit dat daardoor
dit verschil in mening waarschijnlijk ontstaan is.

Je moet eens proberen om eens goed te lezen en niet gelijk met een verhaal klaar staan wat in feite totaal niets met de quote te maken heeft.

En je kunt ook niet iedereen jouw mening opdringen.

En dan heb je het zelfs nog over mijn "lidmaatschap" opzeggen. Die opmerking slaat helemaal kant noch wal. Heeft er totaal niets mee te maken.

Maar misschien is deze discussie wel eens goed.

Mij maakt het verder niet uit, ik blijf in ieder geval bij mijn standpunt.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 15:17   #32
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ik moet wel zeggen dat het op zich wel 'grappig' is om te zien dat het uiteindelijk allemaal weer om het geld draait en dat in een dergelijke situaties principes en moraal altijd aan de kant worden geschoven.

Verder ben ik het ook absoluut niet eens met de gedachte dat je enkel objectief kunt blijven door geen enkele kliniek te weigeren. Dat is natuurlijk pure onzin wanneer het gaat om reclame. Reclame is in de meeste gevallen niet objectief en dat geldt zeker in de wereld van de cosmetica. Bovendien is het ook alles behalve objectief om uitgerekend zo'n advertentie met een grotere lettergrootte en een opvallende tekstmarkering tussen alle andere, veel meer, objectieve topics te plaatsen en dan ook nog eens sticky met de mededeling "belangrijk"! Objectief??? Ik dacht het niet.
Maar Haarmannetje alles "draait" toch om geld. Zonder geld geen Haarweb.
Het is alleen wat voor prioriteit je aan geld geeft.
En je kunt toch absoluut niet zeggen dat Haarweb als eerste prioriteit geld verdienen heeft.
Welke bedrijven ( uit het haarwereldje) zou je dan wel of niet toelaten, hoe objectief ben je als je Gho wel toelaat en Transhair niet zou toelaten.
Wat betreft de advertentie, wat voor verschil zie je met de andere advertenties? Complete objectiviteit is iets wat niet bestaat, iedereen heeft al een beetje een voorgevormde mening, net zoals jij hier al een mening over had.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 15:17   #33
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Jeroen,

Het gaat niet zozeer om het willen opdringen van een mening. Het gaat er om dat jij een moderator 'aanvalt' naar aanleiding van datgene wat de moderator voor een standpunt inneemt. In feite ben jij het die daarmee impliciet jouw gedachtegang wil opleggen aan anderen . Het beheer van een forum is geen politieke partij die enkel naar buiten mogen treden als een eenheid. Een moderator zorgt dat een forum 'schoon' blijft en kan blijven draaien op een zo prettig mogelijke manier. Dat betekent echter niet dat de moderator in een gezonde discussie niet zijn of haar eigen mening mag verkondigen!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 15:24   #34
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Nu probeer jij mij weer uit te leggen wat de taak van een moderator is.

Terwijl ik een paar posts geleden al aangaf wat mijn verwachtingen van een moderator zijn. Toen gaf ik verder ook al aan dat daardoor dit meningsverschil is
ontstaan. In die post geef ik ook aan dat ik blijkbaar de enige ben die er zo over denkt.

Dan kun jij mij toch niet verwijten dat ik mijn mening opdring lijkt me!
Maar elke keer staat er weer iemand anders op die zijn mening aan MIJ wil opdringen.

Maar wat wil je nou eigenlijk nog meer horen? Dat ik mijn verwachtingen van een moderator bijstel ?! Dan kun je nog lang wachten want dat zal niet gebeuren.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 15:31   #35
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Maar Haarmannetje alles "draait" toch om geld. Zonder geld geen Haarweb.
Het is alleen wat voor prioriteit je aan geld geeft.
En je kunt toch absoluut niet zeggen dat Haarweb als eerste prioriteit geld verdienen heeft.
Welke bedrijven ( uit het haarwereldje) zou je dan wel of niet toelaten, hoe objectief ben je als je Gho wel toelaat en Transhair niet zou toelaten.
Wat betreft de advertentie, wat voor verschil zie je met de andere advertenties? Complete objectiviteit is iets wat niet bestaat, iedereen heeft al een beetje een voorgevormde mening, net zoals jij hier al een mening over had.
Ik val deze actie van HaarWeb ook niet aan, omdat ook ik wel kan begrijpen dat het de nodige kosten met zich meebrengt. Maar het is simpelweg een dubbel gevoel. We zitten in een situatie van dat we iets in ons eigen kamp (moeten) omarmen waar we juist overwegend een afkeer van hebben.

Met betrekking tot je tweede punt, dat pure objectiviteit niet bestaat, ben ik het op zich wel mee eens, maar je kunt er op zijn minst naar streven. Een advertentie draait puur om een commercieel belang en jij weet net zo goed als ik dat de belanghebbenden daarachter de grenzen van de objectiveit zoveel mogelijk rekken. Laatst hoorde ik eens op de radio een reclame waarin werd gezegd "je hebt product X verdient, dus waar wacht je op!" Dan denk ik: hoe walgelijk! Dat is niet objectief, maar pure manipulatie. Afschaffen die zaak!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 15:34   #36
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Nu probeer jij mij weer uit te leggen wat de taak van een moderator is.

Terwijl ik een paar posts geleden al aangaf wat mijn verwachtingen van een moderator zijn. Toen gaf ik verder ook al aan dat daardoor dit meningsverschil is
ontstaan. In die post geef ik ook aan dat ik blijkbaar de enige ben die er zo over denkt.

Dan kun jij mij toch niet verwijten dat ik mijn mening opdring lijkt me!
Maar elke keer staat er weer iemand anders op die zijn mening aan MIJ wil opdringen.

Maar wat wil je nou eigenlijk nog meer horen? Dat ik mijn verwachtingen van een moderator bijstel ?! Dan kun je nog lang wachten want dat zal niet gebeuren.
Nee, het punt is dat iedereen hier Tiuri accepteert als een volwaardige discussiepartner. Daar heeft zijn moderatorschap niets mee te maken. Het gaat om het onderwerp en de argumenten en niet om de personen. Jij voelde je echter geroepen om kritiek te leveren op het feit dat Tiuri als moderator zich mengt in deze discussie. Jij bent dus degene die impliciet zegt verandering te willen zien.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 15:36   #37
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Weer eentje die het niet goed gevolgd heeft of niet goed leest.

Moe word je er van...............
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 15:40   #38
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Weer eentje die het niet goed gevolgd heeft of niet goed leest.

Moe word je er van...............
Ga nu niet een beetje de superieure uithangen. De intellectueel die het allemaal doorziet maar getergd wordt door het feit dat de overige domme kudde het niet kan bevatten.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 15:42   #39
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Is je bloeddruk aan het stijgen?

Als je goed terugleest, dan zie je deze tekst van mij

"Maar het maakt mij verder helemaal niets uit hoor.
Straks wordt er weer gedacht dat ik belangen in Transhair zou hebben zoals wel eens vaker gesuggereerd is"

Hiermee geef ik toch duidelijk aan dat ik niet iets veranderd wil zien toch?
En dan ga jij mij verwijten dat ik iets veranderd wil zien.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 15:44   #40
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Is je bloeddruk aan het stijgen?

Als je goed terugleest, dan zie je deze tekst van mij

"Maar het maakt mij verder helemaal niets uit hoor.
Straks wordt er weer gedacht dat ik belangen in Transhair zou hebben zoals wel eens vaker gesuggereerd is"

Hiermee geef ik toch duidelijk aan dat ik niet iets veranderd wil zien toch?
En dan ga jij mij verwijten dat ik iets veranderd wil zien.
Tussen iets zeggen en iets vinden zit een wereld van verschil. Er is een reden voor het feit dat je het toch even wilde aanstippen. Kun jij mij anders uitleggen waarom je het hebt aangekaart?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 15:49   #41
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Dat heb ik ook al gezegd in een paar posts terug.
Dat is namelijk deze zin. (gepost vandaag om 14.09);

"Enne, een aantal posts terug heb ik al gezegd dat het me verder niet uitmaakt,
maar dat ik het alleen vreemd vind."
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 15:52   #42
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Dat heb ik ook al gezegd in een paar posts terug.
Dat is namelijk deze zin. (gepost vandaag om 14.09);

"Enne, een aantal posts terug heb ik al gezegd dat het me verder niet uitmaakt,
maar dat ik het alleen vreemd vind."
Dat is niet de reden. Er is een reden voor het feit dat je de behoefte hebt gevoeld om het aan te stippen. Als het je echt niets uit zou maken, dan zou je het niet hebben gepost. Dat heb je wel gedaan; met welk doel?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 15:52   #43
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Jeroen heeft belangen bij transhair
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 15:57   #44
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Volgens mij zie ik een moderator als een belangrijker iemand dan jullie.

Ik zie een moderator als iemand die volledig achter de site staat, dus ook volledig achter het beleid van de site. Ik zie een moderator ook als een soort boegbeeld van een site.

Zou ik niet achter het beleid van een bepaalde site staan, dan zou ik het moderatorschap neerleggen en een gewone bezoeker worden.

Maar blijkbaar ben ik de enige die een moderator zo ziet, en zien jullie
een moderator alleen als politie agentje.
Nou Haarmannetje, en dan zijn we weer rond.
Want dan komen we weer op deze post van mij terug waarin ik zelf al aangeef
waardoor er waarschijnlijk een meningsverschil is.

Dus al die vragen die ik nu heb beantwoord waren allemaal terug te vinden in mijn vorige posts.
Begrijp je nu waarom ik er moe van word?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 15:58   #45
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Jeroen heeft belangen bij transhair
Was dat maar waar!!!!

Dan had ik wel een dikkere auto gereden!
Morehair is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Status update HaarWeb (v3.0.0): NIEUW HaarWeb Forum is in de lucht! Webmaster Mededelingen 7 19 april 2004 22:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.