Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 maart 2020, 18:20   #31
MeerHaar91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2020
Berichten: 5
Geslacht:
Ziet er idd goed uit Rouz79. Ik ben hier ook behandeld 28/02/2020 en ben bijna 3 weken verder in het proces. Wel moet ik erbij vermelden dat ze bij mij minder grafts hebben kunnen plaatsen ivm bloeding die ik had. Mijn kruin hebben ze niet behandeld en besloten het meeste voorop en gedeelte midden te plaatsen 3250 grafts. Tot dusver tevreden mee. Zou er voor mij een 2e behandeling komen overweeg ik liever de dhi methode mits dit mogelijk is. Ik zal in de toekomst nog een eigen thread maken met hierin mijn bevindingen en resultaat. Ik kan mij ook vinden in de woorden van Rouz betreft de opvang en verloop bij Visus. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
MeerHaar91 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2020, 15:53   #32
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Zo te zien loop alles volgens plan ,je donor ziet er goed hersteld uit en de haargroei zal nu beginnen.Wat betreft de jeuk heb ik zelf nu af en toe nog een probleem mee maar blijkbaar heeft dit te maken met het herstelproces.Ik gebruik wel minoxidil,biotine,en biergisttabletten ( Kruidvat)en voor de rest vitamines zoals Omega 3-6-9 .Veel succes verder en ik blijf je zeker volgen.Notabene: ik lees dat je zeer tevreden bent over deze kliniek zowel wat opvang ,behandeling,nazorg als prijs betreft, is fijn dit te horen in verband met een mogelijke 2de HT voor mij

Dank je wel Ines, het loopt idd volgens planning volgens mij. Ik moet mezelf bedwingen om niet conitun in de spiegel te kijken of ik weer wat zie groeien Ook de omgeving wordt er gek van, haha. Maar goed, volgens doen wij dat allemaal.
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2020, 16:06   #33
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MeerHaar91 Bekijk bericht
Ziet er idd goed uit Rouz79. Ik ben hier ook behandeld 28/02/2020 en ben bijna 3 weken verder in het proces. Wel moet ik erbij vermelden dat ze bij mij minder grafts hebben kunnen plaatsen ivm bloeding die ik had. Mijn kruin hebben ze niet behandeld en besloten het meeste voorop en gedeelte midden te plaatsen 3250 grafts. Tot dusver tevreden mee. Zou er voor mij een 2e behandeling komen overweeg ik liever de dhi methode mits dit mogelijk is. Ik zal in de toekomst nog een eigen thread maken met hierin mijn bevindingen en resultaat. Ik kan mij ook vinden in de woorden van Rouz betreft de opvang en verloop bij Visus. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Hoi, dank voor je bericht. Mij hebben ze verteld dat het niet meer mogelijk is dhi te doen op locaties waar fue is gedaan. Inderdaad is het goed om een thread te maken, ben ook benieuwd naar jouw vorderingen. Zeker ook omdat jij de zelfde kliniek behandeld bent.
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2020, 23:43   #34
MeerHaar91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2020
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rouz79 Bekijk bericht
Hoi, dank voor je bericht. Mij hebben ze verteld dat het niet meer mogelijk is dhi te doen op locaties waar fue is gedaan. Inderdaad is het goed om een thread te maken, ben ook benieuwd naar jouw vorderingen. Zeker ook omdat jij de zelfde kliniek behandeld bent.
Klopt, maar ik bedoelde eigenlijk dhi op mijn kruin waar ik niet behandeld ben. Ben heel benieuwd naar je vorderingen, gezien je weken op mij vooruit loopt. Ik volg dan ook maar al te graag deze thread. We duimen??
MeerHaar91 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2020, 15:01   #35
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
3 maanden

Het is weer zover, nog een maand verstreken. Het begint nu langzaamaan te groeien. Steeds meer haartjes komen door. De jeuk is iets minder maar nog steeds aanwezig. Ik slik nog steeds 1dd tot 2dd 1000 ug Biotine. Verder geen topicale producten.

Vorige week zelf even met tondeuse zijkanten en achter gefixed. En volgens mij is het kwestie van geduld, geduld, geduld...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_4326.jpg‎ (139,2 KB, 494x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4324.jpg‎ (133,7 KB, 497x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4327.jpg‎ (143,0 KB, 427x gelezen)
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2020, 16:05   #36
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Wat ik merk is dat je donor zeer goed hersteld is en je situatie na 3 maanden op schema is, dus geduld een maand verder zal het er wederom veel beter uit zien vergeet niet dat het percentage groei in deze fase ( 3e en 4e maand) nog laag is.Hou ons verder op de hoogte.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2020, 07:47   #37
AJT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2020
Locatie: Eindhoven
Berichten: 72
Geslacht:
Dat viel mij ook op ines! Je donor ziet er weer vol vol uit.
Nu gaat het pas echt beginnen s ik bij mij vergelijk maand 3 en 4 is het al een wereld van verschil. Ben benieuwd na maand 4 bij je. Succes
AJT is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2020, 17:51   #38
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Dank AJT en Ines, ik zal trachten met enige regelmaat foto's te plaatsen.
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2020, 13:48   #39
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
4 maanden

Alweer een maand verstreken. Vandaag exact op 4 maanden post OK. Elke dag merk ik steeds meer haren. Kruin blijft wat achter, maar zoals te zien op de foto ook daar veel nieuwe haartjes te spotten

Ik gebruik nog steeds 1dd 1000 ug Biotine, verder geen topicale producten.

Tot zover erg tevreden, uitgaande dat het alleen maar beter kan worden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_4654 (1).jpg‎ (138,1 KB, 498x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4650 (1).jpg‎ (148,9 KB, 375x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4653 (2).jpg‎ (131,8 KB, 387x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4652 (1).jpg‎ (147,2 KB, 424x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4651 (1).jpg‎ (147,9 KB, 312x gelezen)
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2020, 19:37   #40
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Mooi je bent op schema weet je hoeveel grafts er voor je kruin genomen zijn?Ik vraag je dit omdat ik begin 2021 voor mijn 2de HT ga maar dan extra gefocust voor de kruin.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2020, 16:55   #41
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Mooi je bent op schema weet je hoeveel grafts er voor je kruin genomen zijn?Ik vraag je dit omdat ik begin 2021 voor mijn 2de HT ga maar dan extra gefocust voor de kruin.

Dag Inesmoll, voor middentoef en voor(hoofd) zijn er uiteindelijk in totaal 2850 grafts en de kruin 1850 grafts (samen 4700) gezet. Zie hier de foto. Ik denk dat je minimaal voor 2000-2500 moet gaan wil je een beetje dekkend zijn. Waar ga je je tweede HT doen?
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2020, 19:52   #42
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Bedankt voor Uw antwoord i.v.m. de kruin. Ik ben nog steeds aan het uitzoeken waar ik mijn 2de Ht zou laten doen.Ofwel wordt het Turkije of mogelijk Valencia.
Ik woon in Valencia en blijkbaar volgens mijn kapper heeft een client van hem een HT laten doen en was die zeer tevreden hierover. blijkbaar heeft die man 3000 euro betaals voor 3000 grafts .Maar ik heb het al vermeld eerder op het forum dat ik een bezoek zal brengen aan deze kliniek om enige indruk te hebben van hoe ze werken en hoe de infrastructuur is.Dus ik laat nog zeker van me horen betreffende mijn keuze.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2020, 21:46   #43
MeerHaar91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2020
Berichten: 5
Geslacht:
Wow, de voorkant en bovenop zien er al heel goed uit. Helemaal dekkend.
MeerHaar91 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2020, 14:33   #44
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Bedankt voor Uw antwoord i.v.m. de kruin. Ik ben nog steeds aan het uitzoeken waar ik mijn 2de Ht zou laten doen.Ofwel wordt het Turkije of mogelijk Valencia.
Ik woon in Valencia en blijkbaar volgens mijn kapper heeft een client van hem een HT laten doen en was die zeer tevreden hierover. blijkbaar heeft die man 3000 euro betaals voor 3000 grafts .Maar ik heb het al vermeld eerder op het forum dat ik een bezoek zal brengen aan deze kliniek om enige indruk te hebben van hoe ze werken en hoe de infrastructuur is.Dus ik laat nog zeker van me horen betreffende mijn keuze.

Dag Inesmoll, ik ben inderdaad benieuwd waar jij je tweede HT gaat doen. Dit doe je dan volgens mij dik een jaar na je eerste toch? En terecht dat je eerst goed onderzoek doet voordat je onder het mes gaat. Succes met de keuze!
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2020, 14:35   #45
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MeerHaar91 Bekijk bericht
Wow, de voorkant en bovenop zien er al heel goed uit. Helemaal dekkend.

thanks man, nog niet helemaal dekkend, maar gaat zeker de goede kant op. Maar ik heb om de zoveel tijd weer een beetje jeuk en dan weet ik dat er weer wat aan zit te komen
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.