Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 augustus 2006, 10:56   #1
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Baardgroei vertoont vlek met witte haartjes

Hallo lotgenoten,

Sinds half juli kamp ik met een nogal vervelend probleem. Van de éne dag op de andere moest ik constateren dat ter hoogte van m'n kin de baardgroei een vlek vertoont. Deze is ongeveer een drietal centimeter lang en is bedekt met minieme witte haartjes. Het gebied rond de vlek voelt dan ook zachter aan dan de rest van m'n baardstreek. Zou dit kunnen te wijten zijn aan een voedseltekort? Gebrek aan vitaminen? Ik had heel even gedacht aan alopecia areata maar blijkbaar groeien er wel degelijk haartjes op (dan wel lichter van kleur!). Heeft iemand ook al zulke ervaring gehad? Het rare is dat de vlek er zo plots is ontstaan. Misschien is het een soort van ontsteking, infectie? Het is dus wel zeer vervelend en voor bepaalde personen valt het nu toch al op...Hopelijk kunnen jullie me tips geven hieromtrent.
Peffieke is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2006, 21:25   #2
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Blijkbaar geen reactie? Spijtig
Peffieke is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2006, 22:13   #3
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
Na 11 uur wachten hoef je je post nog niet te bumpen hoor . Ik heb trouwens geen flauw idee..
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2006, 11:37   #4
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peffieke
Hallo lotgenoten,

Sinds half juli kamp ik met een nogal vervelend probleem. Van de éne dag op de andere moest ik constateren dat ter hoogte van m'n kin de baardgroei een vlek vertoont. Deze is ongeveer een drietal centimeter lang en is bedekt met minieme witte haartjes. Het gebied rond de vlek voelt dan ook zachter aan dan de rest van m'n baardstreek. Zou dit kunnen te wijten zijn aan een voedseltekort? Gebrek aan vitaminen? Ik had heel even gedacht aan alopecia areata maar blijkbaar groeien er wel degelijk haartjes op (dan wel lichter van kleur!). Heeft iemand ook al zulke ervaring gehad? Het rare is dat de vlek er zo plots is ontstaan. Misschien is het een soort van ontsteking, infectie? Het is dus wel zeer vervelend en voor bepaalde personen valt het nu toch al op...Hopelijk kunnen jullie me tips geven hieromtrent.
Misschien toch een vraag voor het alopecia aerata forum.
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Donzige haartjes? Hebron Hirsutisme - Algemeen 0 5 november 2005 22:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.