Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 4,50 gemiddeld. Weergave
Oud 28 juni 2006, 14:44   #76
Bruz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juni 2006
Berichten: 4
Back to the topic.

Ik las dat je terpentijnolie donker moest bewaren, en dat er verschillende versies zijn gemaakt van verschillende bomen. Welnu capricik heeft het over de versie gemaakt van naaldbomen. Zat we af te vragen welke jij heb gekocht Biljartbal.
En hoe jullie (capricik en biljartbal) je recept/mix bewaren.

Gtz Bruz
Bruz is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2006, 14:03   #77
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
Biljartbal, merk he er echt wat van? en van teruggroei?
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2006, 14:52   #78
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Iren, er is geen natuurlijke tegenhanger van chemokuur (ze kunnen je niet met natuurlijke dingen bestralen)

Wat ik bedoel is met peniciline enzo...een stof die al in de natuur voorkomt, en die beter wordt gemaakt.
Chemokuur is toch een kwestie van (radioactieve) straling?...straling komt door instabiele versies van atomen...en er is niets natuurlijkers dan een instabiel atoom (hoe berekenen wij tegenwoordig bijvoorbeeld leeftijden, door naar instabiel koolstof te kijken, dmv halfwaardetijden)
Opzich is er niks mis met chemische stoffen (waarom heeft dit zon negatieve klank) het is alleen wel zo, dat door de complexiteit van het lichaam er stoffen worden ingedaan die bijreacties oproepen. Dat wil niet zeggen dat de chemische stof slecht is
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2006, 23:25   #79
el duderiño
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2006
Berichten: 20
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
Iren, er is geen natuurlijke tegenhanger van chemokuur (ze kunnen je niet met natuurlijke dingen bestralen)

Wat ik bedoel is met peniciline enzo...een stof die al in de natuur voorkomt, en die beter wordt gemaakt.
Chemokuur is toch een kwestie van (radioactieve) straling?...straling komt door instabiele versies van atomen...en er is niets natuurlijkers dan een instabiel atoom (hoe berekenen wij tegenwoordig bijvoorbeeld leeftijden, door naar instabiel koolstof te kijken, dmv halfwaardetijden)
Opzich is er niks mis met chemische stoffen (waarom heeft dit zon negatieve klank) het is alleen wel zo, dat door de complexiteit van het lichaam er stoffen worden ingedaan die bijreacties oproepen. Dat wil niet zeggen dat de chemische stof slecht is
Bestraling is heel wat anders dan chemokuur. Bij bestraling wordt een bepaald deel van je lichaam met een dusdanige dosis röntgenstraling bestraald, dat alle weefsel "dood" gaat en geen groei meer mogelijk is (celdeling). Uiteraard erg gevaarlijk, want net als bij chemokuur vernietig je ook goed weefsel en vooral bij jongere mensen is dit tricky wanneer deze bijv. nog in de groei zitten. Chemotherapie daarentegen is niets anders dan agressieve medicijnen die vrijwel alle cellen doden (de goede, maar dus ook de kankercellen) waardoor het immuunsysteem dus ook vernietigd wordt, dat verklaard de vatbaarheid/lusteloosheid/misselijkheid/haaruitval tijdens het gebruik.

Maargoed we dwalen af, ik ben benieuwd naar de ge-wel-dige resultaten van biljartbal en de tegenargumenten/foto's van meneer capricik. Want vooralsnog geloof ik geen snars van dit verhaal
el duderiño is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2006, 23:27   #80
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoevo
Biljartbal, merk he er echt wat van? en van teruggroei?

Nee geen hergroei natuurlijk

Maar wel iets minder uitval...
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2006, 23:27   #81
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door el duderiño

ik ben benieuwd naar de ge-wel-dige resultaten van biljartbal en de

Ho ho ho ik heb nergens beweerd dat ik geweldige resultaten heb geboekt
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2006, 23:02   #82
el duderiño
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2006
Berichten: 20
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Ho ho ho ik heb nergens beweerd dat ik geweldige resultaten heb geboekt
Nee nee, maar als we capricik zijn verhaal mogen geloven...
el duderiño is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2006, 16:29   #83
koops148
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2005
Berichten: 1
Question Bare Spot

Ik heb via jou informatie, een fles terpentijnolie via internet besteld, en ontvangen.Maar toen ik het produkt ontving moest ik wel even schrikken. Volgens de bijgevoegde bijsluiter stond er onder andere:

Elk contact met de huid vermijden.
Irriterend voor de huid.
Kan overgevoeligheid veroorzaken in contact met de huid
Ontvlambaar.

Zou je mij misschien kunnen vertellen hoe ik dit produkt op de juiste manier moet gebruiken om mijn haaruitval te stoppen?





Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door capricik
helaas heb ik geen fotos genomen. Maar als je skeptisch bent over de natuurlijke geneeswijze, probeer dan dit simpele één maal per week formule, en zie allemaal kleine haartjes groeien op je kale plekken na 4-6 weken :

1 kleine koffiekop olijfolie lichtjes opwarmen (goede kwaliteit), 5-6 teentjes knoflook fijn snijden, een paar seconden lichtjes laten frituren in de olijfolie. Laten koelen, de olie in een potje gieten en met deze mengsel je haar inwrijven, een vochtige handdoek rond je hoofd die je net onder warme water hebt gehouden, en zo een uurtje wachten....

ik hou mezelf niet voor de gek hoor, mijn haaruitval is totaal gestopt, en de kleine haartjes die midden in m'n "dode plek" bij de inhammen hun kop lieten zien een paar weken geleden, zijn nu inmiddels bijna 3 cm! De inhammen komen stilletjes aan terug bij de natuurlijke haarlijn.

Trouwens toen ik terpentijnolie voor 't eerste gebruikte, stopte m'n haaruitval binnen 3 dagen, zoals ik heb gelezen door vele mede gebruikers op verschillende turkse fora. Laten we aminexil eens dit zien doen!
koops148 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2006, 17:46   #84
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koops148
Ik heb via jou informatie, een fles terpentijnolie via internet besteld, en ontvangen.Maar toen ik het produkt ontving moest ik wel even schrikken. Volgens de bijgevoegde bijsluiter stond er onder andere:

Elk contact met de huid vermijden.
Irriterend voor de huid.
Kan overgevoeligheid veroorzaken in contact met de huid
Ontvlambaar.

Zou je mij misschien kunnen vertellen hoe ik dit produkt op de juiste manier moet gebruiken om mijn haaruitval te stoppen?
Wat? Jongen, waar ben jij mee bezig? Die threadstarter is niet goed bij z'n hoofd. Lees de hele thread eerst eens goed door en besluit dan pas wat je wilt doen, you silly little boy .
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2006, 00:34   #85
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koops148
Ik heb via jou informatie, een fles terpentijnolie via internet besteld, en ontvangen.Maar toen ik het produkt ontving moest ik wel even schrikken. Volgens de bijgevoegde bijsluiter stond er onder andere:

Elk contact met de huid vermijden.
Irriterend voor de huid.
Kan overgevoeligheid veroorzaken in contact met de huid
Ontvlambaar.

Zou je mij misschien kunnen vertellen hoe ik dit produkt op de juiste manier moet gebruiken om mijn haaruitval te stoppen?
Koops, je bent net op haarweb en je ziet threads over terpetijnolie. Dan ga je dat toch niet direct kopen? Ik zou het absoluut niet op m'n hoofd gaan smeren. Check het haarwoordenboekje. Bekijk mensen hun regimes. Ga nadenken en kijk wat je met de informatie doet.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2006, 10:31   #86
henk1962
henk1962
 
Geregistreerd: 22 mei 2006
Locatie: spanje
Berichten: 11
resultaat knoflook en olie

Hallo Members,

In eerste instantie wat sceptisch tegen over het gebruik van knoflook en olijfolie. Maar baat het niet dan schaad het ook niet.

Ik gebruik het nu 2 maanden, en zie een stabilisatie en een lichte terug groei op mijn kruin, en de inhammen zijn gestabiliseerd. Dit is de mening van o.a. mijn vriendin, mijn kapster en nog een aantal bekenden. Mijn haar ziet er beter en voller uit.

Ik gebruik het als volgt: 6 á 7 knoflookteentjes snijd ik door 4en en doe ik in een afgesloten bakje met olijfolie. Vervolgens laat ik het lekker staan, en intrekken.

Daarna smeer ik de olie rijkelijk op mijn hoofd, en dek het vervolgens af met een handdoek of een petje, laat het ong. 1 uur intrekken en daarna onder de douche en haar wassen. Dat is ook wel nodig vanwege de stank.

Zijn er meer members die dezelfde resultaten hier mee hebben, of hier mee bezig zijn?.

Regiem: biergist ( 3 x 2 per dag ), multivitamine ( 1 x per dag ), silicia ( 1 x per dag) , omega en knoflook pil (1 x per dag)

Gezond eten, veel vis en groente, drink veel water en gebruik 1 x koffie per dag.

Was mijn haren met Rooscure en 2 x per week de knoflook en olie.
__________________
43 jaar dunnere kruin en beginnende inhammen
henk1962 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2006, 15:03   #87
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henk1962
Hallo Members,

In eerste instantie wat sceptisch tegen over het gebruik van knoflook en olijfolie. Maar baat het niet dan schaad het ook niet.

Ik gebruik het nu 2 maanden, en zie een stabilisatie en een lichte terug groei op mijn kruin, en de inhammen zijn gestabiliseerd. Dit is de mening van o.a. mijn vriendin, mijn kapster en nog een aantal bekenden. Mijn haar ziet er beter en voller uit.

Ik gebruik het als volgt: 6 á 7 knoflookteentjes snijd ik door 4en en doe ik in een afgesloten bakje met olijfolie. Vervolgens laat ik het lekker staan, en intrekken.

Daarna smeer ik de olie rijkelijk op mijn hoofd, en dek het vervolgens af met een handdoek of een petje, laat het ong. 1 uur intrekken en daarna onder de douche en haar wassen. Dat is ook wel nodig vanwege de stank.

Zijn er meer members die dezelfde resultaten hier mee hebben, of hier mee bezig zijn?.

Regiem: biergist ( 3 x 2 per dag ), multivitamine ( 1 x per dag ), silicia ( 1 x per dag) , omega en knoflook pil (1 x per dag)

Gezond eten, veel vis en groente, drink veel water en gebruik 1 x koffie per dag.

Was mijn haren met Rooscure en 2 x per week de knoflook en olie.
Henk1962,

Kan je na verloop van tijd misschien de verdere evolutie doormailen? Ik ben namelijk ook van plan dit regime eens uit te testen. Aangezien ik ook nogal sceptisch tegenover stond wil ik dus nog even de verdere resultaten afwachten.
Peffieke is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2006, 13:50   #88
pascal1000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2005
Berichten: 3
Ik weet dat knoflook een belangrijke rol kan spelen bij haargroei, waar ik vandaan kom (marokko) is t al weet ik veel hoe lang bekend.

Wat ik zelf heb meegemaakt en gezien is dat t voor haargoei heeft gezorgd bij mn vader die een kale plek op zn achterhoofd had, geen erfelijke kaalheid maar plaatselijk dus.

Hij heeft t wel op een pijnlijke manier moeten doen en wel als volgt: op de kale plek werden met een zeer scherp scheermesje sneetjes gemaakt waardoor het ging bloeden en toen werd er met een tandenborstel de olie van een geperste knoflook op gescrubd. En ja hoor t haar groeide gewoon terug en van de plek zag je niks meer. Of t bij erfelijke kaalheid werkt durf ik niet te zeggen. Maar van plaatselijke kaalheid ken ik 3 afzonderlijke gevallen bij wie dit heeft gewerkt.
pascal1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2006, 15:12   #89
pascal1000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2005
Berichten: 3
Oh ja en ik bedoel niet plaatselijk haaruitval door ziekte of stress, maar een kale plek zoals je die vaak ziet waar nooit haar heeft gegroeid, sommige mannen hebben zo'n plek op hun wang daar waar geen baardgroei plaatsvindt...
pascal1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2006, 16:46   #90
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
He jongens ik ben er 7 weken geleden mee gestopt vanwege mijn vakantie. Ik ga niet elke dag dat spul in mijn haar smeren tijdens de vakantie. Vandaag begin ik er weer mee
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
haaruitval na stoppen met Diane35 lidija74 Haarproblemen bij vrouwen 46 9 januari 2018 16:57
gevolgen slikken en stoppen van Androcur? sigur Haarproblemen bij vrouwen 25 5 november 2006 11:12
Op natuurlijke wijze haaruitval stoppen argh Medicijnen/haargroeimiddelen 18 8 juni 2006 10:30
is het mogelijk om haaruitval te stoppen enkel door gebruik van bepaalde shampoos? marc50 Medicijnen/haargroeimiddelen 12 30 augustus 2005 10:07
Haaruitval begint weer na het stoppen van voedingssuplement? Jaapie Medicijnen/haargroeimiddelen 15 13 september 2003 14:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.