Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 mei 2011, 19:50   #496
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp is de werking van white curcumin dus hetzelfde als van de gele variant, alleen het nadeel van de kleur heb je niet?

Wat is dan precies het verschil tussen ASC-J9 en de white curcumin die in deze topical zit? En wat heeft dit verschil als effect op de (eventuele) effectiviteit van de stof?

Ow, dan nog iets, in dit topic (link onderstaand) worden van allerlei 'bronnen' aangehaald die inderdaad spreken over skin lightening....

http://www.hairlosstalk.com/interact...p?f=32&t=46360
Van wat ik er begrepen van heb is de werking minder sterk van witte curcumin, maar dat wordt dus opgelost door een hogere dosis te gebruiken. Een hogere dosis was in het verleden dus niet mogelijk doordat het dan helemaal af ging geven. Verder zou ik niet bang zijn dat het je haren grijs gaat maken. Volgens de studie op de site die je gaf gebeurt het alleen in cellen die al vijandig zijn (bijvoorbeeld kankercellen), niet in normale cellen. Als dit al gebeurt hè, er is geen studie gedaan op mensen. Iedereen trekt al gauw zijn conclusies als er iets raars gebeurt in vivo of vitro, maar dat zegt nog niet zoveel
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2011, 23:55   #497
zayon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2010
Berichten: 67
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Mij lijkt de bovenste ook een hele mooie. Kevin zou je nog eens aan Elsom kunnen vragen of dat er een kans bestaat dat White curcumin je huid/haar kan verkleuren?
Curcurmin heeft geen of nauwelijks anti-androgene eigenschappen vergeleken met ASCJ9. Heb de paper hier ergens liggen waar die vergelijking wordt gemaakt:

http://dl.dropbox.com/u/2292390/Ohts...e%20cancer.pdf
zayon is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2011, 07:29   #498
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Hier een meneer die van grijs naar bruin haar is gegaan.


Turmeric May Be Helpful for AMD
Q I came across your February 2011 issue of Life Enhancement and found it to be very pertinent to myself. I could read the articles without greatly enlarged type because of a turmeric/curcumin mixture I had developed that succeeded in halting and then reversing a wet age-related macular degeneration (AMD) condition. The mixture also changed my hair color from gray back to brown, and is gradually adding to the scope of vision of my other eye, which has dry AMD.
From reading your review of research findings, I am not sure as to whether turmeric/curcumin enhances or inhibits interleukin-2 (IL-2). This is an important question to me because IL-2 enhances the development of regulatory T immune cells (Treg).
CHARLES, Seattle
A The research is not clear. In one study, curcumin significantly inhibited the expression of MCP-1 and IL-2 mRNA in HK-2 cells.1 In another study, tumor exosomes isolated from curcumin-pretreated tumor cells were shown to have a lowered potency for the inhibition of IL-2 stimulated NK cell cytotoxicity.2 Finally, curcumin has been found to inhibit the suppressive activity of Treg cells by downregulating the production of TGF-beta and IL-10 in these cells.3
Regarding the effects of turmeric/curcumin on wet and dry AMD, the authors of a recent research paper stated, “We observed significant retinal neuroprotection in rats fed diets supplemented with curcumin (0.2% in diet) for 2 weeks. The mechanism of retinal protection from LIRD [light-induced retinal degeneration] by curcumin involves inhibition of NF-kappaB activation and down-regulation of cellular inflammatory genes. … [and] we speculate that curcumin would be an effective nutraceutical compound for preventive and augmentative therapy of AMD.”4 It seems reasonable to think that a liposomal or nanosphere microencapsulation of curcumin would be most likely to get into the eye to help with retinal problems and other eye conditions. With regard to turmeric use for hair coloring, we could only find one reference.5 Published in the journal Culture Medicine and Psychiatry, a researcher reports that South Indian devi (goddess) cult women were observed wearing heavy locks of matted hair anointed with turmeric, the color and healing properties of which are identified with this devi. But that paper can hardly be construed to make any respectable scientific case for hair coloring that results from oral ingestion. Can you tell us more about your experience?


Lef.org.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2011, 14:47   #499
Malinwa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2007
Berichten: 43
Geef mij er ook maar 4
Malinwa is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2011, 20:38   #500
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Arendsoog: 2
vincent: 4
Kevin: 2
koppiekoppie: 2
Strider: 3
Malinwa : 4
---------------
17

Kevin hoeveel stuks hebben we nodig? Anders wil ik de andere members pm'en of ze nog steeds interesse hebben.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2011, 17:41   #501
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Arendsoog: 2
vincent: 4
Kevin: 2
koppiekoppie: 2
Strider: 3
Malinwa : 4
---------------
17

Kevin hoeveel stuks hebben we nodig? Anders wil ik de andere members pm'en of ze nog steeds interesse hebben.
De quotes die ik heb gekregen is gebaseert op 25 stuks. Maar er moet wel even tempo in ja. Dit weekend wil ik alles gaan afhandelen.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2011, 22:23   #502
Norwood_III
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 153
Ja, mij mag je ook twee stuks bezorgen.
__________________
intern (voor algemene gezondheid) :

groene thee extract, B-complex, K-RALA, resveratrol, visolie, bernagieolie + teunisbloemolie, magnesiumglycinaat, EpiCor, vitamine D3

topisch :

Nizoral 2% shampoo
HW Topicals
Norwood_III is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2011, 16:28   #503
Stevie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2006
Berichten: 50
3 stuks voor mij (nog steeds). Bedankt voor pm strider.
Stevie is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2011, 19:07   #504
Beppie84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 24
Ik zou graag nog een keer willen weten wat de topical precies inhoudt? Puur voor dikker ogend haar of ook nog stabilisatie en hergroei ingedienten? En gaat er ASC in of niet?? Ik wil toch graag zonder nl.

Bedankt alvast
Beppie84 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2011, 20:21   #505
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beppie84 Bekijk bericht
Ik zou graag nog een keer willen weten wat de topical precies inhoudt? Puur voor dikker ogend haar of ook nog stabilisatie en hergroei ingedienten? En gaat er ASC in of niet?? Ik wil toch graag zonder nl.

Bedankt alvast
De topical is bedoelt voor:
1. Stabilisatie
2. Hergroei

Dikker ogend haar ligt puur aan de hoeveelheid die je gebruikt, een ander bijkomstig voordeel van de topical is dat het eventuele jeuk op je hoofdhuid verminderd.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2011, 21:50   #506
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
Iemand hier eigenlijk al voordeel aan behaald ondanks de wetenschappelijke onderbouwing?
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2011, 23:33   #507
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Kan ik hier eigenlijk zelf mijn ASC doorgooien?
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2011, 19:12   #508
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beppie84 Bekijk bericht
Ik zou graag nog een keer willen weten wat de topical precies inhoudt? Puur voor dikker ogend haar of ook nog stabilisatie en hergroei ingedienten? En gaat er ASC in of niet?? Ik wil toch graag zonder nl.

Bedankt alvast
Hier staat uitleg in het Nederlands.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoevo Bekijk bericht
Iemand hier eigenlijk al voordeel aan behaald ondanks de wetenschappelijke onderbouwing?
Ik zelf en koppiekoppie reageren er goed op. De laatste tijd gebruik ik trouwens amper meer wat en erg onregelmatig als ik al wat gebruik. Verder redelijke resultaten van een aantal mensen hier waaronder Strider en Norwood volgens mij ook?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou Bekijk bericht
Kan ik hier eigenlijk zelf mijn ASC doorgooien?
Nee.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2011, 01:05   #509
Beppie84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 24
Ik wat is de prijs per stuk? Wil er iig 2. Afhanelijk vd prijs miss 3
Beppie84 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2011, 12:38   #510
T.I.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Berichten: 71
Wat mag ik verwachten van deze topical?
Gebruik momenteel alleen nog de Revita Shampoo.
Misschien dat ik wil beginnen met finas, maar misschien is een topical wel goed om eerst mee te beginnen?

bedankt alvast
T.I. is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Haarweb topical] inkoopactie #2 kevin Medicijnen/haargroeimiddelen 237 6 september 2012 17:28
[Haarweb topical] inkoopactie (tegen inflammation) Strider Medicijnen/haargroeimiddelen 73 3 oktober 2008 15:39
Inkoopactie Hairlosstalk Shop (copper peptides) ray Medicijnen/haargroeimiddelen 144 28 februari 2007 23:03
aanmeldingen HT FUT inkoopactie Morehair Chirurgische behandelingen 13 30 januari 2006 18:08
Inkoopactie haartransplantatie. Morehair Chirurgische behandelingen 19 29 januari 2006 13:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.