Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 maart 2002, 12:01   #1
Diana
HaarWeb lid
 
Diana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2001
Berichten: 227
Msn!!!!!!

Hallo lotgenoten!!!!

Hebben jullie het berichtje van Do op het forum gelezen bij suggesties?????
Ze stelde voor om bij je persoonlijk profiel aan te geven of je gebruik wil maken van msn om met lotgenoten online te chatten. Ik vind het zelf een goed idee, aangezien we hier bij haarweb nog niet kunnen chatten! Ik heb zelf bij mijn persoonlijk profiel in het hokje ICQ gezet :MSN!!!! Als andere die daar ook gebruik van willen maken dat ook doen, kunnen we elkaar ook online treffen en spreken wanneer daar wederzijdse behoefte aan is.

Groetjes Diana!
Diana is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2002, 12:12   #2
Wendy
HaarWeb lid
 
Wendy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 233
Cool

Hoi Diana,
Je weet het al: ik ben vòòr chatten. Alleen is in je profiel niet zichtbaar dat je beschikt over MSN. Je kun het beter vermelden bij je status, dan komt het te staan onder elk berichtje wat je plaatst. (Dacht iktenminste ;(...)
CU! Wendy
Wendy is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2002, 13:43   #3
Diana
HaarWeb lid
 
Diana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2001
Berichten: 227
msn

Onder status??? Euhmmmm.....ja jij bent beter in dat soort dingen....ik zal het zo ff bekijken!

Wie in dit forum voelt er wat voor om bv 1 keer in de week een vast uurtje af te spreken om over onze ervaringen ea te msnen zoals Wendy al heeft voorgesteld in het forum suggesties???
Of lopen we nu weer te hard van stapel ????

Ik zie het wel!

Grts Diana!
Diana is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2002, 14:33   #4
Diana
HaarWeb lid
 
Diana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2001
Berichten: 227
Talking

Oke wendy heeft me net op het feit gewezen dat mijn idee van in het vakje ICQ invullen MSN niet werkt! Ook heeft ze me verteld dat je elkaars mailadressen niet kan zien, dus dat werkt ook niet....sorry

Niew idee.....bij signature aangeven dat je wilt msnen en je mailadres???????

Diana
Diana is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2002, 15:07   #5
Petra01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2002
Berichten: 24
Ik ben eigenlijk niet zo voor chatten, vooral niet bij dit onderwerp. Ik weet niet hoe dat bij jullie gaat, maar ik wis regelmatig stukken en herschrijf dingen omdat ik graag juist wil overbrengen wat ik bedoel. Chatten is voor mij dus niet echt een optie, die snelheid haal ik toch niet. Bovendien zie ik niet in wat er zo dringend kan zijn dat je graag wil dat de ander[en] a la minuut zou[den] reageren. Maar misschien heb ik wel een verkeerde indruk van de mogelijkheden en voordelen van chatten.

Ook ben ik op mijn werk natuurlijk niet vrij om op willekeurig welk tijdstip te reageren. Als ik thuis wel eens op het internet zit: dat is dus nooit op vaste uren! Ik leef schijnbaar een erg onregelmatig leven buiten de [vele] vaste afspraken die ik heb, want er is geen uurtje dat ik kan claimen voor dit forum. Of 's morgens vroeg in het weekend, maar daar zal niemand blij mee zijn!

Veel succes dus met het opzetten van dit initiatief; mij zul je helaas niet kunnen meekrijgen.

Groet,
Petra
Petra01 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2002, 21:23   #6
Diana
HaarWeb lid
 
Diana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2001
Berichten: 227
Hoi Petra!!!

Ook niet aan beginnen aan chatten.......het werkt ontzettend verslavend....voor je het weet is het zes uur verder

Nee ff serieus, ik kan er goed inkomen dat je niks voor chatten voelt. Voor mezelf sprekend, ik vind dat de verhalen juist persoonlijker worden in een chat en het voelt alsof je iets dichter bij elkaar bent dan in het forum.
Maar zoals de webmaster al aangaf...er kleven ook nadelen aan! Waarvan de belangrijkste dat niet iedereen op het zelfde tijdstip online is.....maar dit lijkt me opgelost te kunnen worden door weekelijks een of twee tijden af te spreken van te voren! Bovendien zijn er bij hirsutisme nog te weinig mensen waardoor een groepschat weinig zin heeft, zoals dat bij ttm ws wel zal gebeuren. Maar door msn uit te wisselen kun je ook 1 op 1 chats afspreken als daar behoefte voor is.

Maar aan de reacties te zien (hmmmm welke ) komt het chatgedeelte nog iets te vroeg voor hirsutisme. We zullen wel zien! Dingen kunnen verrassend raar lopen in het leven

Grtsssssssss Diana!!!!!!!!
Diana is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.