Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 juni 2014, 14:34   #1
Bad
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Futloos haar na wassen

Ik heb lang, dik, droog krullend haar wat net na het blonderen altijd geweldig zit: het is dan stevig met een mooie grove krul (ik fohn t alleen droog met een difuser), geen pluis etc.
Helaas is dat alleen NA blondering het geval, want alle keren dat ik het daarna gewoon was is het de dagen er na zacht, pluizig, het kroest en de krul is veel kleiner. Ik moet het dan noodgedwongen oppeppen met gel of lak en andere stylingproducten, maar bereik nooit het effect van na blondering! Uiteraard heb ik allerlei shampoos voor futloos en droog haar, maskers etc geprobeerd, niet heeft hetzelfde effect.
Weet iemand waarom het chemisch goedje van blonderen zo'n positief effect heeft (ik heb wel eens gelezen dat je haar zich 'sluit' door de behandeling) en zo ja, zijn er dan geen shampoo's of styling producten die dit ook bevatten? Ben zo benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft!! Groetjes, Miss Bad(hair)
Bad is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2014, 15:00   #2
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
In het algemeen is blonderen juist erg slecht voor je haar, zeker wanneer dit meer dan 3 tinten onder je eigen haarkleur is.

Wellicht is je haar na het blonderen zo beschadigd dat het een stevige vorm aanhoudt. Mij lijkt dit echter op lange termijn een zeer onwenselijk effect, maar ben geen ervaringsdeskundige.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2014, 17:52   #3
MichelleDB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2014
Berichten: 6
Geslacht:
Futloos

hey miss bad(hair) hahah ik gebruik altijd een olietje dat helpt echt super goed tegen pluis enzo ik gebruik nu zelf die van orfluido en die is echt echt super lekker
MichelleDB is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2014, 20:08   #4
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Biosilk - silk therapy na het wassen in je haar inmasseren. Werkt ook als een tierelier.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2014, 00:57   #5
ilse123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2014
Berichten: 97
Geslacht:
Miss Bad Hair; Ik heb lang, dik, droog krullend haar.

Wees daar blij mee, wij zitten hier met futloos dun haar, velen met kale plekken, pas dan heb je een probleem.
ilse123 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.