Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 augustus 2014, 16:08   #1
Wil San
Banned user
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 11
Geslacht:
Vrouwelijk lichaamshaar

Grown women are, after all, meant to have hair on their armpits, vulva and legs. There is nothing ‘unnatural’ about a hairy woman; if there were then the hair would not grow there in the first place. Likewise, there is nothing ‘unfeminine’ about a hairy woman; if femininity is defined as ‘like a woman’ then a woman in her natural state is by definition as feminine as she can be. Indeed, one could say it is the hairless woman who is ‘less feminine’, as she removes parts of her natural, womanly body






Wil San is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2014, 02:48   #2
Wil San
Banned user
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 11
Geslacht:
Er is niets vies of onvrouwelijks aan lichaamshaar ! HEt is mooi aantrekkelijk en een vorm van schoonheid
Wil San is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2014, 14:01   #3
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Hoe we naar uiterlijk kijken wordt bepaald door de omgeving. Je moet een heel sterke persoonlijkheid zijn om zonder hoofddoekje te lopen als iedereen in je omgeving een hoofddoekje draagt, om witte sportsokken in je leren sandalen te dragen als iedereen vindt dat dat niet hoort, om een lekkere strakke legging te dragen als je boodschappen gaat doen in de stad, etc. etc..

Wees eerlijk, jij breekt nu een lans voor lichaamsbeharing, maar iedere dag beoordeel je waarschijnlijk anderen op aspecten van hun uiterlijke verschijning die niet in jouw plaatje passen ... te veel make-up, vieze stoppelbaard, slordig haar ...

De rest van de wereld kun je niet veranderen, jezelf wel. Laat lekker groeien die boel en heb lak aan de rest van de wereld.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2014, 14:12   #4
Wil San
Banned user
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Hoe we naar uiterlijk kijken wordt bepaald door de omgeving. Je moet een heel sterke persoonlijkheid zijn om zonder hoofddoekje te lopen als iedereen in je omgeving een hoofddoekje draagt, om witte sportsokken in je leren sandalen te dragen als iedereen vindt dat dat niet hoort, om een lekkere strakke legging te dragen als je boodschappen gaat doen in de stad, etc. etc..

Wees eerlijk, jij breekt nu een lans voor lichaamsbeharing, maar iedere dag beoordeel je waarschijnlijk anderen op aspecten van hun uiterlijke verschijning die niet in jouw plaatje passen ... te veel make-up, vieze stoppelbaard, slordig haar ...

De rest van de wereld kun je niet veranderen, jezelf wel. Laat lekker groeien die boel en heb lak aan de rest van de wereld.
Dat doe ik niet. Wie ben ik om anderen te beoordelen. Laat iedereen doen en zijn wat hij of zij wilt.
Wil San is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2014, 15:18   #5
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik weet niet of ik dat bewonderenswaardig of beangstigend moet vinden. Je zou in vroeger tijden in ieder geval niet oud zijn geworden

En eigenlijk geloof ik het niet echt. Iedereen vormt zich meerdere keren per dag een oordeel over anderen. Waarschijnlijk bedoel je dat je dat oordeel niet luidkeels verkondigt. Zelf doe ik dat ook niet, maar het oordeel blijft. Als ik bijvoorbeeld iemand zie die vreselijk aan het snotteren en kuchen is in de trein, dan ga ik er niet naast zitten. Mijn oordeel is dat die persoon waarschijnlijk verkouden is. En ik wil niet verkouden worden.

Hetzelfde heb ik wanneer ik twee mannen in nette pakken het tuinpad zie oplopen om bij me aan te bellen. Mijn oordeel is dat het wel Jehovagetuigen of Mormonen zullen zijn en ik heb geen behoefte om die weer te moeten afwimpelen, dus hou ik me gedeisd.

En als ik een vrouw met lichaamsbeharing zie, dan is mijn oordeel dat iemand is die tegen de kuddegeest in durft te gaan. Sterk!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2015, 13:03   #6
qofbored
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2013
Berichten: 6
Geslacht:
Ik ken een vrouw die een beste snor heeft. Niet zo een vage snor, wat je wel eens ziet bij een vrouw, maar een echte duidelijke snor.

Haar man laat het haar bewust niet weghalen. "Ik wil niet dat ze te aantrekkelijk wordt voor andere mannen" zegt hij dan.

Mijn punt: deze vrouw draagt haar snor prima! Ze heeft altijd een lach op haar gezicht en wanneer je met haar praat 'vergeet' je dat ze een snor heeft. Ik bedoel, het is helemaal niet afstotend of lelijk. Alleen een beetje apart zo op het eerste gezicht, maar het staat haar wel.
qofbored is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.