Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 maart 2010, 03:11   #16
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebruikersnaam1 Bekijk bericht
Een prima vent zonder haar legt het af tegen een prima vent met haar. Helaas maar zo is het.
Nee hoor, hier heb je alvast 2 kale kerels die allebei erg aantrekkelijk zijn (alhoewel je op t.v. het werkelijke karakter natuurlijk niet echt te weten komt):


tan.jpg blokhuis.jpg
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2010, 11:36   #17
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Nee hoor, hier heb je alvast 2 kale kerels die allebei erg aantrekkelijk zijn (alhoewel je op t.v. het werkelijke karakter natuurlijk niet echt te weten komt):


Bijlage 4682 Bijlage 4681
Maar met haar waren ze voor een vrouw nog aantrekkelijker. Het wilt niet zeggen dat kaal altijd lelijk is, zeker niet maar er zijn maar weinig mannen (eigenlijk helemaal geen) die ik er met AGA beter vind uitzien dan met een volle bos.
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2010, 13:52   #18
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Zo denk ik er dan wel weer over.

Flaporen, grote neus, kaal etc etc zijn gewoon geen schoonheidsidealen, maar wil niet zeggen dat je dan meteen lelijk bent. Ik heb al eens gezegd dat ik mijn gezicht zeker niet ruil voor een bos met haar. Daarnaast moet ik wel toegeven dat bepaalde mannen er met inhammen beter uitzien, zo heb ik dat ook geleerd van de dames, maar ja dat is uiteraard niet kaal.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2010, 14:22   #19
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INT Bekijk bericht
Maar met haar waren ze voor een vrouw nog aantrekkelijker. Het wilt niet zeggen dat kaal altijd lelijk is, zeker niet maar er zijn maar weinig mannen (eigenlijk helemaal geen) die ik er met AGA beter vind uitzien dan met een volle bos.
Dat weet je toch helemaal niet? Mijn man had toen ik hem leerde kennen al een kaalgeschoren hoofd, en dat is voor mij nooit een enkel punt geweest. Ik vond hem gewoon heel aantrekkelijk. Wel eens een foto mét haar van hem gezien, en toen vond ik hem minder knap.

Humberto Tan vind ik overigens met haar veel minder leuk.
__________________
Has finally left the building!

Laatst gewijzigd door Georgie; 15 maart 2010 om 14:24
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2010, 16:46   #20
Hans90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 210
Ik heb het nu ook gemillimeterd en als je dan in de spiegel kijkt en me dan kaal ga inbeelden dan ben ik gewoon bang voor de toekomst. En die inhammen irriteren me mateloos, waar een ander misschien helemaal niet zo moeilijk over doet.

Ik zit nu in de bloei van mijn leven, ben nu 19 en vraag me wel eens af hoe het eruitziet over 6 jaar. Ik maak me er ook wel erg veel zorgen over, want stel nou dat ik kaal word dan zit ik straks misschien wel met zo'n ei hoofd ofzo

Als ik de mensen om me heen moet geloven heb ik wel mooie bruine ogen en een mooie lach dus laten we hopen dat als ik echt kaal wordt er nog vrouwen zullen zijn die daar op letten.
Hans90 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2010, 17:19   #21
wax
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2008
Berichten: 132
Nou,

Ik heb wel gemerkt dat veel mensen het kaal worden vooral erg vinden voor de vrouwen.
Terwijl ik redelijk vaak kale mannen zie waarvan ik denk... die ziet er zelfverzekerd uit en durft alles aan en ziet er ook nog knap uit.

Het is tegenwoordig wat meer geaccepteerd dat men kaal word, kijk maar naar de TV. Steeds meer kale mensen nemen plaats op TV.
En de mannen met cavia doen hem af.

Als ik geen moedervlekjes op me hoofd had had ik het ALLANG kaal geschoren. Dit staat gewoon gaaf bij de meeste mannen. En er zijn genoeg meiden die dit super mooi vinden.
In combinatie met wat spieren kweken kan je ze vaak niet meer van je af slaan.

Zoals jij het in de topic zet lijk je net een lege schil. Hoe zit het met je innerlijk? Geld alleen het uiterlijk?
Voor mij niet.. Als een vrouw een serieuze relatie wil en jij gewoon laat merken hoe je van binnen bent prikt ze vaak gewoon door die kaalheid heen.
Zelfverzekerd zijn is vaak veel belangrijker. Mannen die accepteren dat ze kaal zijn en met zichzelf grappen erover heb ik respect voor. Die zijn pas echt zelfverzekerd!!

Ik zeg nog altijd hier, de beste oplossing moet je niet in medicatie vinden.
Maar acceptatie, of gewoon kort scheren. En wat helemaal mooi is kaal scheren.
Ik zit nog rond te kijken hoe ik het beste die moedervlekken weg kan halen met zo min mogelijk littekens. Maar als dit eenmaal gedaan is en mooi afgewerkt is gaan al die haartjes er mooi af !!!
Het mes erover...
__________________
-Finasteride 1,25 mg [13 april 2009]->
( gekocht bij odessa ).
-Rooscure 1% [Gestopt.. kreeg meer haaruitval door]->
-Minoxidil... Mischien nano minox iets....
wax is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2010, 18:51   #22
Hans90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 210
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wax Bekijk bericht
Nou,

Ik heb wel gemerkt dat veel mensen het kaal worden vooral erg vinden voor de vrouwen.
Terwijl ik redelijk vaak kale mannen zie waarvan ik denk... die ziet er zelfverzekerd uit en durft alles aan en ziet er ook nog knap uit.

Het is tegenwoordig wat meer geaccepteerd dat men kaal word, kijk maar naar de TV. Steeds meer kale mensen nemen plaats op TV.
En de mannen met cavia doen hem af.

Als ik geen moedervlekjes op me hoofd had had ik het ALLANG kaal geschoren. Dit staat gewoon gaaf bij de meeste mannen. En er zijn genoeg meiden die dit super mooi vinden.
In combinatie met wat spieren kweken kan je ze vaak niet meer van je af slaan.

Zoals jij het in de topic zet lijk je net een lege schil. Hoe zit het met je innerlijk? Geld alleen het uiterlijk?
Voor mij niet.. Als een vrouw een serieuze relatie wil en jij gewoon laat merken hoe je van binnen bent prikt ze vaak gewoon door die kaalheid heen.
Zelfverzekerd zijn is vaak veel belangrijker. Mannen die accepteren dat ze kaal zijn en met zichzelf grappen erover heb ik respect voor. Die zijn pas echt zelfverzekerd!!

Ik zeg nog altijd hier, de beste oplossing moet je niet in medicatie vinden.
Maar acceptatie, of gewoon kort scheren. En wat helemaal mooi is kaal scheren.
Ik zit nog rond te kijken hoe ik het beste die moedervlekken weg kan halen met zo min mogelijk littekens. Maar als dit eenmaal gedaan is en mooi afgewerkt is gaan al die haartjes er mooi af !!!
Het mes erover...
Ik ben geen lege schil hoor, tuurlijk heb ik ook een innerlijk en daar is niks mis mee (althans ik kan het met iedereen vinden).

Heb een zorgzaam en sociaal karakter dus ik denk dat dat niet zo probleem moet zijn, maar ik vind het wel belangrijk dat ik tevreden met mezelf ben.

misschien loop ik wel wat te ver vooruit, want er is ondanks mijn inhammen verder geen sprake van kaalheid. De rest is nog goed en ook op de kruin is nog niks te zien en wie weet blijft het hier wel bij
Hans90 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2010, 19:06   #23
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Ik heb het al vaker gezegd hier, maar de meeste mannen fixeren zich hier enkel op hun haar, of meer het gebrek eraan.

Vroeger dacht ik ook zo. Kon erg jaloers naar andere mannen kijken die een onverzorgde, maar wel volle kop met haar hadden.

Nu kijk ik daar anders tegenaan. Vind mannen met veel en langer haar er toch vaak heel onverzorgd bijlopen. Vandaag had ik cursus, en nog speciaal op de kapsels van de mannen gelet.

Je kan veel van me zeggen, maar een kortgeschoren hoofd staat in ieder geval fris en verzorgd. En dat ik het kort durf te scheren, is voor mij ook een teken dat ik iets heb overwonnen. Ik ben kaal, so what??!

En als je het kan accepteren, straal je ook gelijk meer zelfvertrouwen uit (net als rijkbehaarde mensen die zich geen zorgen maken over hun niet aanwezige kaalheid). Ik heb het ook heel erg lang gehad, dat ik een paar dagen van slag was als iemand kale tegen me zei, dat ik dingen ontweek. Maar als mensen er nu grapjes om maken, lach ik net zo hard mee en kan er nu ook zelf grapjes om maken. Ben blij voor mezelf dat ik zover ben, ik hoop dat andere mensen die er onder lijden er ook gauw boven zullen staan!

Leuke mede-cursisten, ik ben 42 jaar en zowel vandaag als vorige week wilden twee cursisten niet geloven dat ik al zo oud was, ze schatten me beiden begin 30...

Of zou het door mijn tattoopuntjes komen?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2010, 23:06   #24
Hans90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 210
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Ik heb het al vaker gezegd hier, maar de meeste mannen fixeren zich hier enkel op hun haar, of meer het gebrek eraan.

Vroeger dacht ik ook zo. Kon erg jaloers naar andere mannen kijken die een onverzorgde, maar wel volle kop met haar hadden.

Nu kijk ik daar anders tegenaan. Vind mannen met veel en langer haar er toch vaak heel onverzorgd bijlopen. Vandaag had ik cursus, en nog speciaal op de kapsels van de mannen gelet.

Je kan veel van me zeggen, maar een kortgeschoren hoofd staat in ieder geval fris en verzorgd. En dat ik het kort durf te scheren, is voor mij ook een teken dat ik iets heb overwonnen. Ik ben kaal, so what??!

En als je het kan accepteren, straal je ook gelijk meer zelfvertrouwen uit (net als rijkbehaarde mensen die zich geen zorgen maken over hun niet aanwezige kaalheid). Ik heb het ook heel erg lang gehad, dat ik een paar dagen van slag was als iemand kale tegen me zei, dat ik dingen ontweek. Maar als mensen er nu grapjes om maken, lach ik net zo hard mee en kan er nu ook zelf grapjes om maken. Ben blij voor mezelf dat ik zover ben, ik hoop dat andere mensen die er onder lijden er ook gauw boven zullen staan!

Leuke mede-cursisten, ik ben 42 jaar en zowel vandaag als vorige week wilden twee cursisten niet geloven dat ik al zo oud was, ze schatten me beiden begin 30...

Of zou het door mijn tattoopuntjes komen?
Wel mooi om te lezen Ambo dat je het hebt kunnen accepteren.

Ik had nog een vraag over die Regaine Foam, want ik lees wel dingen over shedding enzo.

Nu heb ik ook wat dunner haar op de slapen en wil ik daar ook wat gaan smeren om eens te kijken of we het wat dikker kunnen krijgen.

Gaat dat haar dan uitvallen door shedding of heb je dat alleen bovenop en bij de haargrens? want als dat ook nog gaat uitvallen zit ik straks met 2 kale zijkanten haha

En moet er altijd een shedding optreden? of kan het haar ook dikker worden zonder shedding?

sorry voor de vele vragen, maar wil het graag even weten
Hans90 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2010, 00:59   #25
gast1985
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2009
Berichten: 70
Interessante discussie. Er zijn idd kerels die er met een kaal hoofd goed uit zien, maar dat zijn er niet veel. Aan de andere kant kan ik me ook niet herinneren dat ik ooit een kaal iemand heb gezien waarbij ik dacht: 'dat ziet er totaal niet uit'.

Wat betreft mezelf vrees ik er wel een beetje voor. Ik ben met haar al niet bepaald een aantrekkelijke kerel, zonder haar zal ik er alleen maar slechter uitzien. De aandacht van het vrouwelijke geslacht is er eigenlijk nooit echt geweest, daarom ben ik er bang voor dat dit helemaal een kansloze missie gaat worden. Wat weer effect heeft op je zelfvertrouwen, etc. etc.

Daarnaast is mijn vorm hoofd volgens mij ook niet echt gemaakt om het eraf te scheren. Het loopt niet echt rond, meer schuin omhoog tot het puntje bovenop, en dan rond naar achteren.
gast1985 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2010, 01:04   #26
DunHaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2009
Berichten: 170
Ik vind een kale man erg sexy. Maar dan moet het helemaal kaal zijn of opscheren op stand 1.

Je moet niet zeg maar niet een hele boshaar aan de achterkant zien en bovenkant helemaal kaal. Moet beetje gelijk zijn.

Dus maak je daar geen zorgen om. Vrouwen vinden kale mannen ook aantrekkelijk. En inhammen zijn niet erg. Let er maar is een keer op straat op. Heel veelllllll mannen hebben inhammen. Niks mis mee
DunHaar is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2010, 13:38   #27
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DunHaar Bekijk bericht
Ik vind een kale man erg sexy. Maar dan moet het helemaal kaal zijn of opscheren op stand 1.
Shit, ik scheer het er net tussenin (niet met scheermes, en met standje 0 -zonder opzetkam-)...

Maar persoonlijk vind ik dat kale vrouwen ook heel sexy kunnen zijn hoor!!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2010, 16:48   #28
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Maar persoonlijk vind ik dat kale vrouwen ook heel sexy kunnen zijn hoor!!
Maar dan heb je 't niet over hun hoofd.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2010, 18:08   #29
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Maar dan heb je 't niet over hun hoofd.
Vuns!

Had het dus wel over hun sexy koppie...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2010, 18:28   #30
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Vuns!

Had het dus wel over hun sexy koppie...
Jaja, met hoeveel vrouwen met kale koppies heb jij dan een date gehad?
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Finasteride en een aantal brandende vragen instinct Medicijnen/haargroeimiddelen 16 23 maart 2010 16:21
vragen, vragen , vragen ... nyah TTM - Algemeen 1 23 september 2004 22:35
Helemaal nieuw, heel veel vragen. jeffrey099 Haarwerken 1 15 september 2004 23:53
Stel je vragen over HM aan Dokter Gho Henk21 Overige behandelingen 27 23 april 2004 21:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.