Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 maart 2002, 09:53   #1
rickie rick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2002
Locatie: omgeving eindhoven
Berichten: 19
dr. boersma, graag jullie (uitgebreide ervaringen)!!!!

op 27 april had ik eigenlijk een afspraak met dr. boersma van het haarkabinet in tilburg, maarmdat ik ervan overtuigd ben dat langdurige spierspanning van mijn nek, schouders, en hoofdhuid mijn haaruival heeft bevorderd en ik geen heil zag daarom in finasteride, heb ik de afspraak afgezegd. Nu heb ik voor 17 april een nieuwe afspraak gemaakt omdat ik een nieuw inzicht bij mezelf heb ontdekt. De stress en de spierspanning hebben mijn hormoonhuishouding door elkaar gegooid (dat is bekend bij stress) en daardoor het dht bevorderd en van daaruit voortvloeiend mijn ernstige haaruitval gedurende een periode van 8 jaar bevorderd. Omdat stress dus mijn inziens dht aanwakkert en finasteride dan wel zou kunnen helpen heb ik een nieuwe afspraak gemaakt. Graag wil ik een ieder die boersma heeft bezocht vragen wat jullie ervaringen zijn. Bv. is hij commercieel of oprecht betrokken.Zijn de kosten van het onderzoek in verhouding tot wat je geboden krijgt?Etc. etcetera. Ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Rickie Rick!!!
rickie rick is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2002, 17:17   #2
Rob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 september 2001
Berichten: 61
Te commercieel:
de wachtkamer vol met (voornamelijk hopeloze jonge mensen) die achterelkaar een DUUR nutteloos onderzoekje krijgen.

Vervolgens geeft hij zijn patienten weer hoop met een standaardpraatje waarin gezegd wordt dat je niet verder kaal wordt als je maar even iedere iedere maand een potje prohair besteld a 100 gulden. (samengesteld uit het goedkope proscar aangevuld met 2 leuk-klinkende doch nutteloze toevoegingen)

Wie zwicht daar dan niet voor?

"weer eentje erbij" zal de "goede" man denken, en hij ziet in zn gedachten die bankrekening weer verder groeien...

Ik zou het hem niet eens gunnen!!!
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2002, 20:33   #3
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Hai Rickie,

Volgens mij kun je de oproep beter bij Medicijnen neerzetten, daar zijn een aantal mannen die onderhand ervaringsdeskundigen zijn en die zowel ervaring hebben met dhr.Boersma als met een groot aantal produkten die in de handel zijn en die jij misschien straks ook gaat gebruiken als je bij dhr. Boersma op consult bent geweest.

Groetjes Do
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2002, 09:08   #4
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
dr. boersma

Nou ik heb anders hele goede ervaringen met boersma: hij zegt het eerlijk en oprecht als je last hebt van aa. Dit gebeurt met behulp van een bloedonderzoek en foto's. Hij weet op alle vragen een antwoord en zegt dit ook eerlijk.
cees is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.