Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 juni 2012, 13:08   #1
marimar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2007
Berichten: 5
Question volume hair plus camouflage spray

Ik heb deze spray gekocht en ik moet zeggen dat het resultaat gezien mag worden. Alleen is het wel wat dof.
Weet iemand of je bij dergelijke sprays een glansspray eroverheen mag gebruiken?
Verder was het trouwens wel een knoeiboel. Ik heb heel kort haar en de spray zat ook op mijn voorhoofd, bij mijn oren en zelfs in mijn oren. Ook de omgeving zat onder.
Heeft iemand tips hoe je dit soort geknoei kunt voorkomen?
Ik wil het namelijk wel graag blijven gebruiken maar dan zonder de "bij-effecten".
marimar is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2012, 17:27   #2
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Ja je kunt gewoon glansspray erover doen. Daardoor blijft het ook iets vaster zitten.

Je moet bij deze spray goed opletten dat je het niet overdrijft. Een beetje is beter dan teveel, want dan spray je gewoon je hele hoofdhuid (en jij ook je oren) onder.

Als je voorzichtig bent moet mikken aardig lukken, maar je kunt simpelweg een a4-tje o.i.d houden naast je haarlijn, zodat dingen die daarnaast gaan op het papier komen. Overigens zou je ook eens kunnen kijken naar toppik, die heeft voor mij veruit de voorkeur (kan ook beter tegen regen).
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2012, 09:48   #3
tooke
HaarWeb lid
 
tooke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 98
glansspray

Door de glansspray haal je het matte effect wel weg. Maar gebruik het met mate want de meeste glansspray's zijn vettig. Als je teveel gebruikt of van te dicht bij op je kruin gaat spuiten zitten er na een dag een soort barstjes en scheurtjes op je kalende schedel .

Ziet er niet uit.

Dus wees zuinig in het gebruik hiervan.
Ik gebruikte het jaren lang en ik stond als muzikant vaak onder het licht en liep op een gegeven moment ook tegen de lamp!

Tijd voor een haarwerk!
tooke is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2013, 06:56   #4
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marimar Bekijk bericht
Ik heb deze spray gekocht en ik moet zeggen dat het resultaat gezien mag worden. Alleen is het wel wat dof.
Weet iemand of je bij dergelijke sprays een glansspray eroverheen mag gebruiken?
Verder was het trouwens wel een knoeiboel. Ik heb heel kort haar en de spray zat ook op mijn voorhoofd, bij mijn oren en zelfs in mijn oren. Ook de omgeving zat onder.
De matte verf uit deze spuitbus spuit je op je hoofdhuid. Ik denk dat je er wel iets overheen kunt doen waardoor het wat glanst, zoals vet of haarlak. Maar mat lijkt me mooier en natuurlijker, vooral als je er wat resterend haar overheen kunt kammen. Want als het glanst ziet het er eerder uit als een glimmend geverfde schdel.

Probeer of je Volume Hair Plus eerst kunt oplossen in een beetje water in je hand. Vandaar uit kun je het dan netjes op je hoofdhuid aanbrengen, met die hand, of met de vinger van je andere hand, net als vingerverven.
Vervolgens kun je het van je haar weer wat afvegen met een stukje keukenpapier, als je bang bent dat het afgeeft aan meubels ofzo. En als het flink regent moet je het liefst bedekken met een paraplu, capuchon ofzo.

Je kunt uitproberen of je het dopje na gebruik kunt schoon weken in een kopje water of alcohol van de drogist. Daarmee kun je mogelijk voorkomen dat het dopje verstopt raakt.

Je oren kun je van te voren eventueel dun insmeren met vaseline of een ander soort vet, zodat die niet meegeverfd worden.

Laatst gewijzigd door theo sluis; 13 december 2013 om 07:52
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2013, 07:08   #5
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tooke Bekijk bericht
Door de glansspray haal je het matte effect wel weg. Maar gebruik het met mate want de meeste glansspray's zijn vettig. Als je teveel gebruikt of van te dicht bij op je kruin gaat spuiten zitten er na een dag een soort barstjes en scheurtjes op je kalende schedel. Ziet er niet uit. Ik gebruikte het jaren lang en ik stond als muzikant vaak onder het licht en liep op een gegeven moment ook tegen de lamp! Tijd voor een haarwerk!
Als er barstjes komen in Volume Hair Plus, kun je het denk ik weer egaal strijken met een beetje water of medische alcohol. Maar als je het niet te dik spuit, verwacht ik niet dat er barstjes in zichtbaar worden. En als iemand deze haarcosmetica eventueel zou zien, is dat toch nog niet het einde van de wereld? Ik zie niet in dat zo'n normale menselijke ervaring een reden zou moeten zijn voor een haarwerk, haarimplantaties of ingrijpende medicijnen. Bijna iedereen heeft wel iets cosmetisch of medisch, dat niet perfect is. Er zijn zoveel vrouwen die foundation of concealercrème op hun gezicht gebruiken bijvorbeeld, omdat ze vinden dat hun huid er niet egaal genoeg uitziet.

Laatst gewijzigd door theo sluis; 13 december 2013 om 07:14
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.