Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 25 februari 2013, 14:00   #1
Aquinte
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2012
Berichten: 5
goedkope Finasteride

Beste leden,

Ik heb al een hele poos alle verhalen gevolgd en ben heel veel wijzer geworden.
Op het forum lees ik dat er verschillende leden aan de Propecia zitten en het erg duur is. Andere gebruiken het middel Proscar dat iets goedkoper is.

Nu is het zo dat er ook Finasteride tabletten vanuit india worden besteld. Meestal met succes. Ik heb gelezen (en zelf ook bedacht) dat het riskant is ivm douane en neppillen (bekende pillenmaffia). Nu heb ik zelf ook onderzoek gedaan en ben er achter gekomen dat de finasteridepillen van dr Reddy FDA approved zijn. Ik heb dit gechecked door een mail te sturen naar de FDA en heb bericht gehad dat dr. Reddy's Finasteride inderdaad FDA approved zijn.

Nu ben onlangs ook in Nederland een online apotheek tegen gekomen. Deze heeft ook generieke Finasteride. voor 30 (5MG)Pillen betaal je EUR 7.73.
Ik heb ze even gebeld en je kan ze gewoon (op recept) krijgen als je eigen aphotheek deze generieke merken niet levert.
Volgens de medewerker zijn het gekeurde pillen en zijn ze betrouwbaar.

Online uit india bestellen en dure Propecia lijkt verleden tijd. Ik wilde dit even delen. Vergeef me als het al bekend is, ik heb er zelf nog niemand over gehoord. En anders is een beetje extra info nooit weg.

vriendelijke groeten,
Aquinte
Aquinte is offline   Met citaat reageren
 

Labels
finasteride, generiek, propecia, proscar


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.