Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 november 2014, 15:35   #16
plt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2013
Berichten: 6
Dan nog even over Keratene Retard (icm Keratene shampoo).

Ik ben normaal gesproken redelijk sceptisch over dit soort producten, maar had toch besloten om dit product een serieuze kans te geven.

Ik vind bepaalde stellingen niet heel sterk. Zo zouden personen onder de 30 één pil per dag moeten slikken en daarboven twee. Alsof de duur van de werking van de pil afneemt van 24 uur naar 12 uur bij het bereiken van die leeftijd. Overigens is Prohair er wel eerlijk in dat het effect van de actieve werking van Keratene Retard ongeveer 60 tot 70% is in vergelijking met bv Minoxidil.

Nu de praktijk. En dan ben ik eerlijk gezegd eigenlijk een hele tijd positief verrast geweest. Ik gebruik het nu ongeveer een jaar. Waar ik eerst altijd 's morgens redelijk wat haren op mijn hoofdkussen had, was dat daarna niet meer het geval. Verder heb ik een hele tijd ook nauwelijks haren verloren bij het haren wassen.

Sinds een maand echter lijkt het alsof mijn hoofdhuid onrustiger aan het worden is: ik heb meer jeuk, heb wat last van roos/vlokken en bij het haren wassen verlies ik ineens weer best veel haren. Het hoofdkussen blijft vooralsnog schoon.

Voor mijn gevoel is het niet logisch om dat aan Keratene Retard te wijten, omdat het eigenlijk al best lang naar tevredenheid zijn werk doet. Iemand misschien een idee?
plt is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2014, 17:33   #17
bass885
HaarWeb lid
 
bass885's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 december 2008
Berichten: 201
Inderdaad een hele verbetering maar voor een dichtheid van 50 grafts per cm2 aan de voorkant vind ik de dichtheid erg mager eerlijk gezegd. Enige idee hoe dit kan?
__________________
- Nanominoxidil ( april 2010 t/m april 2011)
- Microminoxidil ( april 2011 tot juni 2011) Beiden bevatten Ketoconazol en vitamine B12
- Finasteride ( 1 juni 2011 tot heden)
bass885 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2014, 11:44   #18
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi Plt,

Ik vind jou behaalde resultaat echt wel een goed (eind) resultaat!!!

Je ziet duidelijk dat je haarlijn weer een stuk naar voren is verplaatst, en het ziet er ook zeer natuurlijk uit!

Je schrijft dat waarschijnlijk veel mensen zouden willen weten hoeveel van de geplaatste dichtheid (van grafts) is behaald..

Ik ben daar zeker ook 1 van, al zegt het beeld wat je in de spiegel ziet natuurlijk meer!

Wat betreft nazorg, ik werd zelf verzocht om 1 week na mijn HT foto s op te sturen van implantatie en donor gebied, en werd hier over terug gebeld dat alles er goed uitzag..

Verder heb ik zelf gevraagd na een maand of 4 a 5 of ik langs mocht komen voor een check up, en dit was geen enkel probleem, ik kon binnen een paar dagen terecht.

Ook word er na je HT behandeling gevraagd, om na een jaar je eind resultaat te laten zien dmv bijvoorbeeld foto s opsturen.

Denk dat er geen tussentijdse check is puur omdat ALS het niet volgens de verwachting gaat, ze op dat moment toch niets kunnen doen.

Maar denk zeker wel dat je een punt hebt wat betreft hoeveel van de (in geplante) dichtheid is behaald!

Veel geluk met de mooie behaalde resultaten, en Thanx voor het delen!!!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2014, 22:44   #19
mad_ed
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2007
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plt Bekijk bericht
Dan nog even over Keratene Retard (icm Keratene shampoo).
.........

Sinds een maand echter lijkt het alsof mijn hoofdhuid onrustiger aan het worden is: ik heb meer jeuk, heb wat last van roos/vlokken en bij het haren wassen verlies ik ineens weer best veel haren. Het hoofdkussen blijft vooralsnog schoon.

Voor mijn gevoel is het niet logisch om dat aan Keratene Retard te wijten, omdat het eigenlijk al best lang naar tevredenheid zijn werk doet. Iemand misschien een idee?
Ik gebruik nu ook bijna een jaar de Keratene capsules. Na 10 maanden nauwelijks haarverlies vind ik deze nu ook opeens in grotere aantallen in de wasbak. Ik weet dat ik in deze periode ( herfst) vaker last heb van opvallend meer haarverlies, dat schijnt ook vaker voor te komen als ik het wereld wijde web moet geloven( Google maar eens) Dit schijnt zich na enkele weken te stabiliseren en dat heeft het tot nu toe ook altijd gedaan. Ik denk dat het bij mij al minder wordt.
mad_ed is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.