Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 februari 2020, 09:59   #1
Kevinvanl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2020
Berichten: 1
Geslacht:
Haartransplantatie Global Hair

Op 16/12 heb ik mijn haartransplantatie ondergaan in Istanbul met Global Hair na een korte periode twijfelen ben ik super blij de stap gezet te hebben. Na een consult in Leiden bij Berkant had ik de knoop doorgehakt.

We zijn nu 2 maanden verder en 4500 grafts verder en nog volop in het proces maar ik kan stellen dat ik er nu al erg blij mee ben. Ik zit nu in de fase van het herstel dat het uitvallen zo goed als klaar is en dat de haren weer langzaam terug gaan komen.

Alles liep vlot van het vliegen naar het hotel en van het hotel naar het ziekenhuis in Istanbul, alles werd goed geregeld door Berkant en zijn team. Ze nemen echt heel goed de tijd voor je en zijn medisch team is heel deskundig. Ook is er een nederlandse tolk aanwezig die je goed helpt.

Ik heb extra gebruik gemaakt van de comfort verdoving, erg blij dat ik dat gedaan heb! Dit zit niet in de prijs inbegrepen maar kan ik wel uit ervaring aanraden.

Waarom ik Global Hair aanraad? Ze bieden uitstekende service, vriendelijk, deskundig, goede prijs kwaliteit verhouding.

Ook de na service is goed na de behandeling regelmatig contact via whatsapp zodat Berkant mee kan kijken hoe het herstel gaat.

Ik heb hierbij wat foto's bijgevoegd voor een goed beeld, ook hoe mijn haar aan het begin was voor de transplantatie.

Kevin
Kevinvanl is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2020, 13:59   #2
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
Ziet er goed uit. Hebben ze deze 4500 zonder problemen in 1 behandeling uitgevoerd?
Mag ik vragen wat je hier voor betaald hebt? incl/excl vliegreis e.d.? De beloofde €2250?
brianb87 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2020, 00:12   #3
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Ziet er goed uit man!
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.