Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 juni 2020, 01:35   #1
aloy94
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2020
Berichten: 24
Geslacht:
Qgain healthy hair tablets

Hey allen,

Ik ben nieuw op dit forum (wel veel rondgesnuffeld). Loop sinds een tijdje met de situatie dat ik mijn hoofdhuid steeds meer door mijn haar zag. Dit is voor mij (26 jaar) absoluut niet gewenst, dus afspraak gemaakt met de huisarts. Deze schreef mij een recept voor voor minoxidil (ze wist niet dat het tegenwoordig OTC is conform het farmaceutisch kompas).

Ik heb bij de apotheek vervolgens minoxidil gehaald, maar dit bleek en de 2% variant (Fagron) te zijn, en € 38,50 te kosten voor 100ml. Ik ben toen op o.a. dit forum gaan speuren en ben via ebay uiteindelijk terecht gekomen bij Qgain 5% minoxidil, low alcohol (3mnd verpakking voor € 25, gratis verzending).

Ik gebruik nu in de ochtend de 2% variant op hoofdhuid (en paar kale plekken in de baard) en 's avonds de 5%, met 3x per week 0.5mm dermaroller (1.5mm is onderweg).

Kennelijk heb ik echter per ongeluk ook de Qgain Healthy Hair Tablets aangevinkt. Deze zijn nog onderweg, heb ik nog niet ontvangen. Volgens de productinformatie (heb ik geprobeerd bij te voegen, hopelijk is dat gelukt) lijkt me daar best in potentie wel handig spul in te zitten (o.a. biotine, zink, copper, MSM, Saw Palmetto, Groene thee extract, druivenpit extract, en nog een hele rits ander spul). Een verpakking is 60 tablets, 2 per dag te nemen dus goed voor een maand (ik zou willen beginnen met 1 per dag, ook omdat het best behoorlijk aan de prijs is).

Wat denken jullie? Zou dit spul nuttig kunnen zijn, of is het een (per ongelukke) miskoop geweest en kan ik deze beter meteen retourneren zodra deze binnen is?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Qgain Healthy Hair Tablets.jpg‎ (136,3 KB, 11x gelezen)
aloy94 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
msm, qgain, saw palmetto, tablets

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.