Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 juni 2004, 17:05   #1
Frodo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2004
Berichten: 61
combinatie Fina / Alopesan ?

Ik zit sinds 5 jaar aan de Fina, met af en toe wat Nihafor.
Heeft het zin daarnaast nog starten met een Alopesan-kuurtje ?
Ik lees er namelijk hier niet veel goeds over, terwijl de ingrediënten toch allemaal goede (natuurlijkse) stoffen zijn zijn. Dat je er bijv. droog haar van krijgt kan duiden op een verminderde talgproductie, wat weer met je testo-gehalte te maken heeft. Ik twijfel, wie heeft er advies voor me ?
Frodo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2004, 17:41   #2
Steven
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2003
Berichten: 18
Ik heb een tijdje beide producten gebruikt. Ik merkte niks van een mindere talgproductie. Wat wel opvallend was is dat mijn haren meer gingen glanzen en dat ze ook sneller groeiden (net als mijn nagels overigens). Ik zou eigenlijk niet weten of het voor jouw nog nut heeft om nog met alopessan te beginnen. Ik heb nog wel een vraagje voor jouw: Ben je in die 5 jaar nog veel haar kwijt geraakt? dus is je haargrens erg verplaatst? En merk je dat fina nu een keer is uitgewerkt of werkt het nog steeds bij je?
Steven is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2004, 19:42   #3
Frodo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2004
Berichten: 61
5 jaar fina

Het had beter gekund, maar eerlijk gezegd ook slechter.
Ik moet er ook bij zeggen dat ik veel vitamines gebruik. Omdat ik er, net als de meesten op dit forum, zowat dagelijks mee bezig ben kan ik moeilijk zeggen wat er veranderd is. Ik ben op mijn 28e met Fina begonnen en als ik kijk naar oude foto's denk ik wel dat ik het proces af heb kunnen remmen, behalve bij de inhammen, maar dat is een bekend gegeven.
Ik weet niet of de Fina nog werkt en zo ja, hoe lang nog. Daarom ben ik op zoek naar alternatieven, in ieder geval tot de volgende doorbraak op farmaceutisch of transplantatiegebied. Ik had zeker meer van Fina verwacht, vooral omdat het werd gepresenteerd als Het Wondermiddel. Handhaven van je huidige haren is volgens mij het hoogst haalbare.
Frodo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vertragen SP en alopesan haargroeicyclus? Sjaak Medicijnen/haargroeimiddelen 3 27 mei 2004 20:27
Voor de mensen die droog haar krijgen van alopesan. Jaapie Medicijnen/haargroeimiddelen 0 18 mei 2004 19:08
alopesan en fina jornkielman Medicijnen/haargroeimiddelen 7 3 oktober 2003 02:35
Hoe kom ik aan fina? Harenhouder Medicijnen/haargroeimiddelen 2 13 september 2003 13:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.