Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 juni 2007, 20:10   #1
DHT?NEE!
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2007
Berichten: 7
Nieuw hier, graag advies

Beste medelotgenoten,

Ik ben vrij nieuw hier. Kaalheid komt voor in mijn familie met name bij mijn ooms. Mijn vader is vroeg kaal geworden. Mijn broertje ook. Ik ben nu 31 jaar en ik heb een aantal jaren geleden Aminexil van L'oreal gebruikt. Dit heb ik een aantal jaren 2 x per jaar intensief gebruikt. Ik heb er wat donshaartjes voor teruggekregen en ik geloof ook dat het goed remt, als ik het niet had gebruikt, zou ik eerder kaal worden denk ik.
Ik gebruik het nu niet en ben op zoek naar iets anders. Ik lees hier dat een heleboel leden flink aan de pillen zijn.
Ik heb al Alpecin C1 besteld als dagelijkse shampoo. Nu gebruik ik normale Shampoo voor mannen zoals de normale L'oreal for men enz. Ik heb ook een tijdje geleden de Kerastase shampoo gebruikt voor dagelijks gebruik. Deze is vrij duur. Ik probeer nu het haarverlies af te remmen, ik weet dat het onvermijdelijk is, maar wil het gewoon afremmen.
Ik heb er een aantal vragen over.
1. Ik gebruik nu wax (vroeger gel), is wax net zo schadelijk voor je haarverlies dan gel?
2. Welke pillen horen als basispillen te worden gebruikt (behalve Proscar)? Ik lees alles over thee, vitamines enz, wat is nu gewoon een must om te hebben?

Mijn hoofd was ik om de dag. Omdat ik vind dat elke dag wassen slecht is voor het haar. Verder gebruik ik eens in de week een anti-roos shampoo, nu overgestapt op die blauwe L'oreal flessen voor antiroos. De reden waarom ik geen Finasteride wil gebruiken is omdat ik ook spieren wil ontwikkelen, en Finasteride remt dit proces, denk ik. Verder heb ik een nogal droge huid en grote kans op roos.

Groeten,
DHT?NEE!
DHT?NEE! is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2007, 00:08   #2
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHT?NEE! Bekijk bericht
Beste medelotgenoten,

Ik ben vrij nieuw hier. Kaalheid komt voor in mijn familie met name bij mijn ooms. Mijn vader is vroeg kaal geworden. Mijn broertje ook. Ik ben nu 31 jaar en ik heb een aantal jaren geleden Aminexil van L'oreal gebruikt. Dit heb ik een aantal jaren 2 x per jaar intensief gebruikt. Ik heb er wat donshaartjes voor teruggekregen en ik geloof ook dat het goed remt, als ik het niet had gebruikt, zou ik eerder kaal worden denk ik.
Ik gebruik het nu niet en ben op zoek naar iets anders. Ik lees hier dat een heleboel leden flink aan de pillen zijn.
Ik heb al Alpecin C1 besteld als dagelijkse shampoo. Nu gebruik ik normale Shampoo voor mannen zoals de normale L'oreal for men enz. Ik heb ook een tijdje geleden de Kerastase shampoo gebruikt voor dagelijks gebruik. Deze is vrij duur. Ik probeer nu het haarverlies af te remmen, ik weet dat het onvermijdelijk is, maar wil het gewoon afremmen.
Ik heb er een aantal vragen over.
1. Ik gebruik nu wax (vroeger gel), is wax net zo schadelijk voor je haarverlies dan gel?
2. Welke pillen horen als basispillen te worden gebruikt (behalve Proscar)? Ik lees alles over thee, vitamines enz, wat is nu gewoon een must om te hebben?

Mijn hoofd was ik om de dag. Omdat ik vind dat elke dag wassen slecht is voor het haar. Verder gebruik ik eens in de week een anti-roos shampoo, nu overgestapt op die blauwe L'oreal flessen voor antiroos. De reden waarom ik geen Finasteride wil gebruiken is omdat ik ook spieren wil ontwikkelen, en Finasteride remt dit proces, denk ik. Verder heb ik een nogal droge huid en grote kans op roos.

Groeten,


DHT?NEE!
Hoi DHT?Nee!
Welkom op deze site
Probeer nu eerst eens "shampoo vrij "te gaan en laat die flessen met antiroos etc allemaal eens een maand of langer staan , ik heb hierover een tread geopend maar schijnbaar ziet niemand er iets in want ik krijg weinig reacties hierover....

hier is de link http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=11270

Bij mij werkt het echt geweldig en je bent nog veel goedkoper klaar ook nog , mijn haar golft weer en zit gewoon perfect geen roos meer of wat dan ook , dus stop eens een tijdje met al die rommel zoals die gel en wax in je haren te smeren.

Wil je toch wat in je haar gebruik dan een klein beetje haarlak , als je het voorzichtig sprayt komt het niet op de hoofdhuid en je haar blijft mooi zitten ikzelf gebruik die van Swartzkopf Junior haarlak en die ruikt nog lekker ook .

Succes gewenst !!

Groeten Johan
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2007, 06:53   #3
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Hee DHT?nee!, Hier en hier kan je de antwoorden op al je vragen vinden.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
advies graag adinda Hirsutisme - Behandelingen 1 25 september 2005 15:40
ben nieuw hier forfiwen TTM - Algemeen 2 11 januari 2005 13:35
nieuw hier en wanhoopig InhamXtreme AGA - Algemeen 3 29 december 2004 16:09
Graag advies.. MikeSpike AGA - Algemeen 4 19 november 2004 10:43
Ik nieuw hier: wat kan ik het beste doen? Alecx AGA - Algemeen 2 16 augustus 2002 23:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.