Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 november 2018, 14:29   #1
zegikniet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 3
Help, ik zie door de bomen het bos niet meer..

Hoi hoi,

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.. Ik ben een vrouw van 30 jaar oud en heb last van overbeharing op meerdere plekken. Ik ben er al een keer mee naar de huisarts geweest, omdat ik zelf denk PCOS te hebben vanwege ook nog wat andere klachten. Maar nadat er een keer naar mijn eierstokken is gekeken en daar niets op te zien was, was dat voor hen uitgesloten en weet ik zelf niet meer wat ik nu moet doen. Ik ben iedere dag bezig met ontharen én met mezelf verbergen, omdat ik uiteindelijk nooit tot een mooi resultaat kom. Ik voel me er waardeloos door en ga sociale situaties zo veel mogelijk uit de weg.

En dat ben ik nu zat. Dus nu heb ik besloten er wat aan te willen doen, wat dus betekent dat ik het aan iemand moet laten zien (Paniek!), en is de zoektocht op internet begonnen. In eerste instantie zit ik te zoeken naar een laserbehandeling, maar omdat ik nu zoveel verschillende verhalen hoor, komt als andere optie laten harsen door een professional ook voor.

Nu ben ik ook meerdere keren op dit forum gestuit, maar ik zie voornamelijk wat oudere berichten staan... Ik heb het lijstje met de top 5 lasers gezien, maar zie dan daaronder weer allemaal tegenberichten staan waar dan ook nog op gelet moet worden..
Nu is mijn vraag, zijn er nu we richting 2019 gaan.. ook mensen met ervaringen met klinieken als FineL*aser Clinic in Amersfoort, Kliniek Veld*hoven, Derma*kliniek of Solution*clinic?

En nu zijn uiteraard alle behandelingen om haar te laten verwijderen schoonheidsgerelateerd.. Maar je hebt schoonheidsgerelateerd en schoonheidsgerelateerd... Het gaat bij mij ook om de intieme zone, wat het al moeilijk maakt. Maar ik zou het fijn vinden als ze niet meer ergens raar van opkijken of ik het idee krijg dat ik naderhand uitvoerig besproken ga worden..
Wat ik ook eng vind, is dat ik dan eerst over moet gaan op scheren ipv een epilady te gebruiken.. Wat als hierdoor het gebied alleen maar groter wordt?

En stel er zou toch hormonaal wat mis met mij zijn... heeft laseren dan überhaupt wel zin? Want aan mijn hormonen verandert er niets.. Ook al zijn mijn haarzakjes dan vernietigt.. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? En klopt het dat als het wel redelijk succesvol verloopt, je toch de rest van je leven eens per jaar moet blijven laseren? Of is hier niets over te zeggen en verschilt het per persoon?

En terug komend op het harsen.. Heeft iemand met duidelijke overbeharing misschien een adres in de randstad waar je tevreden over bent en ze niet ergens raar van opkijken?

Pfff, ik vind het wel eng om nu op de 'verzenden-knop' te drukken... Ik word er spontaan een beetje paranoïde van, bang voor hackers en dat mijn identiteit toch bekend wordt
zegikniet is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.